#2 af bruger slettet
½ kilo om ugen - ny tråd - uge 44
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: ½ kilo om ugen - ny tråd - uge 44
Hej
Karina: Dejligt at du nåede dit mål.
Jeg har tabt 600 gram i sidste uge og er nu på 2,1 kilos vægttab i alt.
Mit mål for denne uge er at tabe mig så meget jeg kan inden lørdag, hvor jeg skal til årets første julefrokost. Jeg håber at jeg kan holde mig i skindet til julefrokosten og ikke spise alt for meget. Jeg sætter mit nye mål her på madital til 1 kilo i denne uge, selvom jeg reelt kun regner med 1/2, så har jeg da 1/2 kilo at give af til julefrokosten.
Jeg har besluttet at nu hvor mine nye madvaner er sunket ind så skal jeg til at dyrke noget motion. I forvejen går jeg kun med mine hunde, men jeg har altså en motionscykel som står og glaner og venter på at blive brugt. Den vil jeg bruge minimum 2 gange om ugen og så senere vil jeg bruge en god motionsvideo hvor jeg skal træne med bold og elastik.
Karina: Dejligt at du nåede dit mål.
Jeg har tabt 600 gram i sidste uge og er nu på 2,1 kilos vægttab i alt.
Mit mål for denne uge er at tabe mig så meget jeg kan inden lørdag, hvor jeg skal til årets første julefrokost. Jeg håber at jeg kan holde mig i skindet til julefrokosten og ikke spise alt for meget. Jeg sætter mit nye mål her på madital til 1 kilo i denne uge, selvom jeg reelt kun regner med 1/2, så har jeg da 1/2 kilo at give af til julefrokosten.
Jeg har besluttet at nu hvor mine nye madvaner er sunket ind så skal jeg til at dyrke noget motion. I forvejen går jeg kun med mine hunde, men jeg har altså en motionscykel som står og glaner og venter på at blive brugt. Den vil jeg bruge minimum 2 gange om ugen og så senere vil jeg bruge en god motionsvideo hvor jeg skal træne med bold og elastik.
14 år1. november 2010 kl. 12:27
veile
Jeg har tabt 0,6Kg denne uge. Egentlig OK - hvis det ikke lige var fordi jeg havde taget 1,2kg på sidste mandag pga. mens. (troede jeg) og de er altså ikke forsvundet igen (endnu)
Synes egentlig at min krop skylder mig ca. 2 Kg vægttab, men den er åbenbart ikke enig :-(
Det sjove (faktisk ikke særlig sjovt) er at da jeg i 2008 tabte mig - stod jeg også helt stille lige over 90 kg i flere uger. Jeg troede at forbrændingen var gået i stå pga. de få kalorier, så jeg begyndte at lave en dag om ugen (fredag) hvor jeg spiste 1800 .- 2000 kcal, og det hjalp eller.
Men nu tænker jeg at det måske var tilfældigt at dødvandet gik over - Det er da mystisk at jeg nu igen står stille ved 93kg. Denne gang har jeg kun tabt ca. 10 Kg ialt hvor jeg sidst havde tabt næsten 25, så det er jo slet ikke den samme situation - kun vægten er den samme.
Synes egentlig at min krop skylder mig ca. 2 Kg vægttab, men den er åbenbart ikke enig :-(
Det sjove (faktisk ikke særlig sjovt) er at da jeg i 2008 tabte mig - stod jeg også helt stille lige over 90 kg i flere uger. Jeg troede at forbrændingen var gået i stå pga. de få kalorier, så jeg begyndte at lave en dag om ugen (fredag) hvor jeg spiste 1800 .- 2000 kcal, og det hjalp eller.
Men nu tænker jeg at det måske var tilfældigt at dødvandet gik over - Det er da mystisk at jeg nu igen står stille ved 93kg. Denne gang har jeg kun tabt ca. 10 Kg ialt hvor jeg sidst havde tabt næsten 25, så det er jo slet ikke den samme situation - kun vægten er den samme.
14 år1. november 2010 kl. 18:28
bruger slettet
Veile- Jeg rammer også stilstand, når jeg når omkring en bestemt vægt (ca 97 kg), men der var en anden bruger, der skrev til mig, at jeg kunne kickstarte det, ved at smovse lidt ekstra en enkelt dag, og så starte sundt igen... Og det har altså virket for mig... ;o)
14 år1. november 2010 kl. 21:29
sommerfugl83 (slettet)
Vægten stod på 73,7 i morges mod 74,4 sidste uge. Så holder alligevel stilen ok. Kæmper oss synes jeg, så det er jo blot at fortsætte i samme spor og satse på det gode mønster fortsætter :O)
Go uge til jer alle
Go uge til jer alle
14 år2. november 2010 kl. 06:54
slankemarie (slettet)
hej alle
skriver mig lige ind her på den nye tråd også :-)
var i løbet af ugen nede og vende på 80,1 - men weekenden bød på begravelse og dermed ingen motion..
Udviklingen ser sådan ud:
85,3--->83,4--->81,0--->80,5
Er det nemmere med en ny tråd hver mandag???
skriver mig lige ind her på den nye tråd også :-)
var i løbet af ugen nede og vende på 80,1 - men weekenden bød på begravelse og dermed ingen motion..
Udviklingen ser sådan ud:
85,3--->83,4--->81,0--->80,5
Er det nemmere med en ny tråd hver mandag???
14 år2. november 2010 kl. 07:18
bruger slettet
Hej Slankemarie
Jeg synes helt klart at det er nemmere med en ny tråd hver uge, ellers bliver tråden alt for lange og uoverskuelige. Det ser ud til at gå ret godt med dit vægttab, det kører bare derudaf lige nu. DEJLIGT....
Jeg synes helt klart at det er nemmere med en ny tråd hver uge, ellers bliver tråden alt for lange og uoverskuelige. Det ser ud til at gå ret godt med dit vægttab, det kører bare derudaf lige nu. DEJLIGT....
14 år3. november 2010 kl. 07:24
Agneta
Hej alle,
ja så begynder det gå den rigtige vej efter efterårsferiens synder - har nu tabt 1 kg siden sidste mandag. Mit store problem er fredag og lørdag aften, der plejer vi at hygge med en flaske vin og noget lækkert; paté ost oliven, lille kage med lidt is til - ja i den stil. HVordan gør I andre på de der "farlige" tidspunkter?
ja så begynder det gå den rigtige vej efter efterårsferiens synder - har nu tabt 1 kg siden sidste mandag. Mit store problem er fredag og lørdag aften, der plejer vi at hygge med en flaske vin og noget lækkert; paté ost oliven, lille kage med lidt is til - ja i den stil. HVordan gør I andre på de der "farlige" tidspunkter?
14 år3. november 2010 kl. 08:32
bruger slettet
Jeg spiser altså slik i weekenderne, dog bare meget mindre end jeg plejer. Jeg vil sige at jeg generelt spiser ligesom jeg plejer, bare mere grønt og mindre mængder af det usunde. Men jeg vil ikke undvære det søde og alt det andet som jeg synes er lækkert, kunsten består så i at stoppe inden jeg har spist for meget af det.
14 år3. november 2010 kl. 09:17
mrs credible (slettet)
nå men jeg melder mig gerne her også... siden sidste mandag har jeg tabt prcist ½kg... mit mål er på lang sigt at komme ned i normalvægt/idealvægt... og damit indskreve mål er 65 inden d 27/3 så er ½kg ugentligt mere end rigeligt...hehe
14 år3. november 2010 kl. 22:23
Jeg har tabt præcist denne uges halve kilo. Egentlig fuldstændig ufortjent, for jeg har virkelig spist meget kage her i weekenden. Var i mødregruppe i lørdags hvor vi fik rundstykker og 5 forskellige slags kage - lettere overdrevet, men jeg nøjedes med de 3 :-O
Søndag var vi til barnedåb med god mad og dessert OG dåbskage. Jeg havde selv lavet dåbskagen og den smagte MUMS, men var bestemt ikke god til kuren med en nougat/chokolade-mousse, som creme.
Alligevel havde jeg her til morgen tabt et halvt kilo i forhold til sidste mandag. Men der havde jeg jo så også stået stille den foregående uge. Nu er jeg klar til at tage kampen op mod endnu et halvt kilo :-)
Hvad med I andre?