#82 af Tanjaknoth (slettet)
Ny start...
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Tanjaknoth (slettet)
re: Ny start...
Hej sascha
Har du tjekket om den står på en skæv flise ell. det kan sagtens lave kuk i vægten.. den skal stå helt jævnt..
god aften til dig :-)
Har du tjekket om den står på en skæv flise ell. det kan sagtens lave kuk i vægten.. den skal stå helt jævnt..
god aften til dig :-)
14 år23. november 2010 kl. 19:20
bruger slettet
Hej -
jeg dropper min badevægt, og ville egentlig smide den ud- men du er velkommen l at afhente den - en står på København Ø og er en OBHNordica i glas.
Den er vist udmærket.
Kh
Susan
jeg dropper min badevægt, og ville egentlig smide den ud- men du er velkommen l at afhente den - en står på København Ø og er en OBHNordica i glas.
Den er vist udmærket.
Kh
Susan
14 år24. november 2010 kl. 10:04
bruger slettet
Tanja... Mit badrværelsesgulv er af terazzo, så der er ingen ujævnheder... Den har nok bare udtjent sin værnepligt... :o(
Lille Tyksak... Tak for tilbuddet, men det er vist billigere, bare købe en ny her i Kolding, fremfor at tage til Kbh. efter en brugt... Griner...
Lille Tyksak... Tak for tilbuddet, men det er vist billigere, bare købe en ny her i Kolding, fremfor at tage til Kbh. efter en brugt... Griner...
14 år24. november 2010 kl. 11:46
bruger slettet
Mit badeværelse er altså rent, det var ikke derfor det blev til et BADRværelsesgulv... Griner...
14 år24. november 2010 kl. 11:47
Tanjaknoth (slettet)
Ligger lige vandret af grin BADRværelsesgulv.. ha ha nåh de taster kan jo smutte, det gør mine også jævnligt og jeg er heller ikke for god til at nærlæse det jeg selv har skrevet, før jeg har trykket >gem svar< men går ud fra at folk trods alt kan tyde det jeg har skrevet...
Håber du finder dig en ordentlig vægt.. det er ikke let at leve uden hvis man gerne vil vide hvad man vejer.. tænker lidt på Susan som har en meget fed holdning til det der med vægten, men jeg kan nu ikke undvære min - det er altid dagens højdepunkt når den viser mig et tal der er mindre end dagen før.. :-)
kan du have en dejlig dag
varme hilsner
Tanja
Håber du finder dig en ordentlig vægt.. det er ikke let at leve uden hvis man gerne vil vide hvad man vejer.. tænker lidt på Susan som har en meget fed holdning til det der med vægten, men jeg kan nu ikke undvære min - det er altid dagens højdepunkt når den viser mig et tal der er mindre end dagen før.. :-)
kan du have en dejlig dag
varme hilsner
Tanja
14 år24. november 2010 kl. 12:41
sommerfugl83 (slettet)
Hej Sascha
Kender godt det der med vægten. Min gør det samme. Nogen dage virker den, andre dage vejer den helt skævt. Kan uden problemer veje 5 forskellige ting, hvis jeg stiller mig op 5 gange. FRUSTRERENDE. Min kæreste mener, det er mig, der er noget i vejen med, da den sjældent laver samme numre med ham. Så har endu ikke fået lov at købe en ny.
Jeg har i stedet valgt at kontrolveje mig selv hver gang jeg er nede og træne. Det er jo som regel på samme tidspunkt af dagen og så gør jeg det altid, når jeg har været i bad (og altså uden tøj).
Men det ville unægteligt være meget nemmere hvis vægten bare virkede fra starten af og at man kunne stole på det tal, der står i displayet!
Bortset fra det har jeg også læst et sted, at der ikke er nogen personvægte, som man kan købe i butikkerne der er helt nøjagtige. De vil allesammen veje +/- 1 % forkert. Belastende i virkeligheden.
Men hurra for målebåndet. Det viser vel for hulen ikke forkert :O)
Go dag til dig
Kender godt det der med vægten. Min gør det samme. Nogen dage virker den, andre dage vejer den helt skævt. Kan uden problemer veje 5 forskellige ting, hvis jeg stiller mig op 5 gange. FRUSTRERENDE. Min kæreste mener, det er mig, der er noget i vejen med, da den sjældent laver samme numre med ham. Så har endu ikke fået lov at købe en ny.
Jeg har i stedet valgt at kontrolveje mig selv hver gang jeg er nede og træne. Det er jo som regel på samme tidspunkt af dagen og så gør jeg det altid, når jeg har været i bad (og altså uden tøj).
Men det ville unægteligt være meget nemmere hvis vægten bare virkede fra starten af og at man kunne stole på det tal, der står i displayet!
Bortset fra det har jeg også læst et sted, at der ikke er nogen personvægte, som man kan købe i butikkerne der er helt nøjagtige. De vil allesammen veje +/- 1 % forkert. Belastende i virkeligheden.
Men hurra for målebåndet. Det viser vel for hulen ikke forkert :O)
Go dag til dig
14 år24. november 2010 kl. 14:01
bruger slettet
Fantastisk... Tror jeg har en gang halsbetændelse under opsejling, er hævet og øm i halsen, og det gør ondt at synke.... Har pt. plantet mig i sofaen, med min dejlige tæppe, og en varm kande te... Gider ikke være syg nu! Men nu kan jeg da surfe lidt rundt på "Tænk"s hjemmeside, og finde ud af om dekan anbefale nogle badevægte til fornuftige penge...
14 år24. november 2010 kl. 18:00
Lovely
Åhh søde Sascha - lad os lide sammen (hoster lige lidt ynkeligt) sidder også i sofaen med tæppe, te og bærbar...surfer og efter lækkerier til min vintergardarobe.. tænker umiddelbart... Karen Millen.. det varmer altid på en kold dag (her hos mig, har vi masser af sne)
God bedring til dig..og god fornøjelse med Tænk... har iøvrigt selv en, synes jeg, ret pålidelig vægt. Er købt for kr. 199 i Kvickly ;o))
God aften til dig
Lovely
God bedring til dig..og god fornøjelse med Tænk... har iøvrigt selv en, synes jeg, ret pålidelig vægt. Er købt for kr. 199 i Kvickly ;o))
God aften til dig
Lovely
14 år24. november 2010 kl. 18:17
Tanjaknoth (slettet)
Hej Sascha og Lovely... hvor er det da noget værre noget med jer - håber snart i kommer til hægterne igen - min datter har også været hjemme fra skole i dag - hun har hovedpine og dårlig mave...
håber ikke det smitter... jeg har simpelthen ikke tid til at ligge mig med et eller andet ondskabsfuldt virus helvede...
men stort knus og god bedring til jer to syge høns her fra <3
håber ikke det smitter... jeg har simpelthen ikke tid til at ligge mig med et eller andet ondskabsfuldt virus helvede...
men stort knus og god bedring til jer to syge høns her fra <3
14 år24. november 2010 kl. 18:26
Så nu skal jeg ud og have en ny... Den gav mig 4 MEGET forskellige tal i morges, først 113, 4 kg, så 97,6 kg, derefter 99.0 kg, og til sidst 105,3 kg, så vi kan vist godt konkludere at det ikke er noget der er værd at skrive ind...
Så nu kan jeg ikke lave nogle vejninger før til d. 1. for jeg har ingen penge før! Øv...
Håber ikke jeg får vejningsabstinenser... :o)