Ny start...

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Ny start...
Har taget 200 g på i weekenden, men har til gengæld tabt 13 cm siden i mandags... :oD Syntes det lyder voldsomt, men jeg har målt efter, og den er god nok... På maven er der røget 4,5 cm og brystet 3! :o/ (Er ikke helt tilfreds med at brystet forsvinder!)

Var ved lægen og blive kontrolvejet, og der fik jeg ros...
Og min mor fortalte, at hendes veninde, havde set mig i byen en dag, og hun kunne se, at jeg havde tabt mig...

Det er så fedt at få sådan noget at vide! :o)
14 år8. november 2010 kl. 12:36
99.0 igen idag... Og så ligger jeg syg med feber og muskelsmerter... Fik en influenza vaccine igår... Og der plejer jeg gerne at få en reaktion i et par dage efter... Desværre...
14 år9. november 2010 kl. 12:47
Hvor er det dejligt at din omverden er begyndt at kunne forandringerne hos dig. Det er jo altid en fantastisk følelse at blive bekræftet på den måde og giver ligeledes en modet til at hænge i fortsætte kampen :O)

Jeg selv fik købt brudekjole i lørdags. Og hvem skulle have troet det, men frem kom den fineste talje. Derudover fik jeg ros af fremmede jeg slet ikke kendte. Fik helt røde kinder. Men denne kjole havde jeg ikke kunne presse mig ned i for bare en måned siden. Så må ikke give op nu selvom min vægt står stille! Skal jo kunne passe kjolen om 10 måneder. Den skulle helst syes ind hvis den skal noget :O)

God bedring. Håber ikke det er en rigtig gang influ man får af sådan en vaccine?
14 år9. november 2010 kl. 18:17
Hej Sascha

Jeg håber du er kommet over vaccinen

Vil bare ønske dig en dejlig Onsdag

Knus Tanja
14 år10. november 2010 kl. 08:51
Hej Sommerfugl (elsker det navn!) Nej, man får bare en influenza LIGNENDE reaktion... Ved mig varer den omkring 2 dage... Bliver vaccineret hvert år, fordi jeg får immunhæmmende medicin til min tarmsygdom...

Har det heldigvis bedre idag, men starter først ordentligt i morgen med kosten og motionen... Har holdt vægten de sidste 3 dage, og det er jeg bare lykkelig for... Har boet på sofaen med en dyne og varm te, siden igår morges...
Jeg har heldigvis ikke feber mere, men ømme lår og armmuskler... :o( Håber det er ovre til i morgen, så jeg kan komme igang med at træne igen...

Tanja... Tak for opmærksomheden... :o)
14 år10. november 2010 kl. 13:20
Hov Sommerfugl.... Glemte helt at ønske dig tillykke med kjolen, det må være fantastisk at hoppe i sådan en... Håber også jeg får lov til en gang at opleve det... :o) Og selvfølgelig skal din drømmekjole syes ind, inden den store dag! :o)
14 år10. november 2010 kl. 13:23
Glad for at høre det "bare" er et par dage du er skidt-mads. Men flot at du, på trods af at du har været lænket til dyne og sofa, har holdt vægten.

Satser på at du har ret mht. at den skal syes ind. På den anden side må du også gerne lidt heppe på at den skal syes ud, for så betyder det (måske) at jeg - endelig - er blevet gravid. Man kunne jo håbe ;O)

Håber du er kommet helt på toppen igen :O)

Varme hilsner herfra

14 år11. november 2010 kl. 09:32
Øv... Så kom straffen for en uge uden motion, og med overdrevet sofaputning... Har taget 1 kg på... :o(
Men de forsvinder selvfølgelig igen, når jeg starter motionen op igen...
Har bare haft så fandens ondt i de skide muskler og led, meget værre end sidste år, tænker det er fordi musklerne i forvejen var ømme, efter trænings opstart...
Glæder mig virkelig til at komme igang igen... Kan godt mærke, at energien ligger et MEGET lille sted!
14 år12. november 2010 kl. 09:34
Hej Sascha
14 år12. november 2010 kl. 14:40
Hej Sascha
14 år12. november 2010 kl. 14:40

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...