#41 af bruger slettet
Ny start...
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: Ny start...
Også tak til dig hls1974... :o)
14 år3. november 2010 kl. 15:15
bruger slettet
Så røg der lige 400 gram mere... :o) Dejligt...
Det går bare ned af... FANTASTISK!!!
Har faktisk tabt 2,6 kg siden mandag... :o)
Det er da for vildt, men jeg ved jo, at jeg kan, når det skal være... Mit problem består i
at holde vægttabet!!
Men det skal nok lykkedes, med den her super side, og den fantastiske opbakning fra I andre... :o)
Det går bare ned af... FANTASTISK!!!
Har faktisk tabt 2,6 kg siden mandag... :o)
Det er da for vildt, men jeg ved jo, at jeg kan, når det skal være... Mit problem består i
at holde vægttabet!!
Men det skal nok lykkedes, med den her super side, og den fantastiske opbakning fra I andre... :o)
14 år4. november 2010 kl. 06:46
Tanjaknoth (slettet)
SUPER ! tillykke med den flotte fremgang.. !
Hvis du gør op med dig selv at dette ikke er en midlertidig tilstand - men en varig livsstils ændring, så skal du nok holde vægten, du skal bare ligesom de fleste af os der er eller har været overvægtige, bare være ekstra opmærksom på vægten, så du kan tage det i opløbet hvis der skulle snige sig et kg på.... efterhånden som vægten har stabiliseret sig så skulle man tage knap så let på - har jeg læst et sted. men selvfølgelig skal man jo tænke over hvad man byder sin krop.
håber du får en dejlig dag...
kh Tanja
Hvis du gør op med dig selv at dette ikke er en midlertidig tilstand - men en varig livsstils ændring, så skal du nok holde vægten, du skal bare ligesom de fleste af os der er eller har været overvægtige, bare være ekstra opmærksom på vægten, så du kan tage det i opløbet hvis der skulle snige sig et kg på.... efterhånden som vægten har stabiliseret sig så skulle man tage knap så let på - har jeg læst et sted. men selvfølgelig skal man jo tænke over hvad man byder sin krop.
håber du får en dejlig dag...
kh Tanja
14 år4. november 2010 kl. 08:04
bruger slettet
Idag har jeg ikke været helt så aktiv til eftermiddag, som de andre dage... Har min venindes børn til overnatning, for hun er selv med dem, og hun forstuvede foden idag, så jeg hentede dem, og tog dem med hjem, og så skal jeg aflevere dem i institution i morgen...
Fik udleveret mit træningsskema idag, og det glæder jeg mig til at starte på i morgen... Så i morgen står den først på træning på den store bold i 1/2 time - 45 min, derefter lidt at spise, så 20 min på crosstraineren, øvelser på maskiner 10 stk x 3, og til sidst 20 min gang på løbebåndet... Jeg skal nok komme til at svede! :o)
Hej Tanja....Tak for opbakning...
Jeg er fast besluttet på at mit vægttab skal være varigt... Og derfor vejer jeg mig også hver dag, for at holde øje med om vægten stiger, så jeg kan tage det i opløbet...
Synes det giver en form for tryghed, og det har jeg brug for lige nu... :o)
Fik udleveret mit træningsskema idag, og det glæder jeg mig til at starte på i morgen... Så i morgen står den først på træning på den store bold i 1/2 time - 45 min, derefter lidt at spise, så 20 min på crosstraineren, øvelser på maskiner 10 stk x 3, og til sidst 20 min gang på løbebåndet... Jeg skal nok komme til at svede! :o)
Hej Tanja....Tak for opbakning...
Jeg er fast besluttet på at mit vægttab skal være varigt... Og derfor vejer jeg mig også hver dag, for at holde øje med om vægten stiger, så jeg kan tage det i opløbet...
Synes det giver en form for tryghed, og det har jeg brug for lige nu... :o)
14 år4. november 2010 kl. 20:54
Tanjaknoth (slettet)
Super nice trænings skema - det skal nok give resultater
Jeg vejer mig også stort set hver dag - og det kan man sagtens gøre, hvis man kan se lidt objektivt på tallene så man ikke bliver slået ud hvis den stiger 300 gr fra den ene dag til den anden for overholder man sine mål hver dag så skal der nok komme et vægttab fra uge til uge i sidste ende selvom man hopper på vægten hver dag.. :-)
Jeg vejer mig også stort set hver dag - og det kan man sagtens gøre, hvis man kan se lidt objektivt på tallene så man ikke bliver slået ud hvis den stiger 300 gr fra den ene dag til den anden for overholder man sine mål hver dag så skal der nok komme et vægttab fra uge til uge i sidste ende selvom man hopper på vægten hver dag.. :-)
14 år4. november 2010 kl. 21:02
bruger slettet
Har stilstand i dag, så frygter lidt for vægten weekenden over... :o( Men nu er jeg opmærksom på det, så jeg skal bare tænke mig godt om... Og så skal det sgu nok gå! :o)
Lige præcis Tanja... Vil hellere tage vægtstigningen i opløbet, så man evt kun skal hente 300 g hjem igen, istedet for 3 kg...
Lige præcis Tanja... Vil hellere tage vægtstigningen i opløbet, så man evt kun skal hente 300 g hjem igen, istedet for 3 kg...
14 år5. november 2010 kl. 14:05
bruger slettet
Minus 500 g siden igår... Yes!!! Til trods for købe Pepperoni pizza med ekstra ost, til aftensmad igår... Uhmm...
Er nu gået igang med at vaske tøj, og rende hytten over... Igen igen... ;o) Det er skruen uden ende!
Ønsker alle en dejlig solskinsdag... Nyd det!
Er nu gået igang med at vaske tøj, og rende hytten over... Igen igen... ;o) Det er skruen uden ende!
Ønsker alle en dejlig solskinsdag... Nyd det!
14 år6. november 2010 kl. 10:36
Tanjaknoth (slettet)
wow det kører da bare på skinner for dig :-) Tillykke
14 år6. november 2010 kl. 14:22
bruger slettet
Stilstand siden igår, men det var forventet... Bevægede mig ikke særlig meget igår.... Håber det rykker sig til i morgen... :o)
14 år7. november 2010 kl. 09:59
Tanjaknoth (slettet)
Stilstand er også bedre end '" opgang" :-)
14 år7. november 2010 kl. 15:24