Ny start...

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Ny start...
Hvor lækkert at starte dagen med et positivt møde med vægten... godt gået :-)
14 år30. oktober 2010 kl. 08:48
Lige hjemvendt efter en 5 km gå tur... Skønt!

-Tanja... Dejligt at du skrev om ruteplanneren på Iform, den er da helt genial...
Og ja, det var sgu lækkert at stå på vægten i morges... :o)
14 år30. oktober 2010 kl. 12:29
Har simpelthen haft den mest fantastiske hyggelige aften længe... Spændt på om det kan ses på vægten i morgen.... Øv!
Men har virkelig hygget, med god rimelig sund mad, Asti, og lækker, men fedtfattig dessert... Uhmm... :o)
Så må jeg jo bare give den en ekstra skalle i morgen....
14 år31. oktober 2010 kl. 01:04
Ja ruteplanneren er kanon.. så kanman følge lidt med i hvor langt man kommer omkring...

Det er så fedt at høre at du stadig er fuld a motivation..

Nu skal du jo huske at sund mad sagtens kan være rigtig lækker og ikke forbudt eller farlig for vægten he he

så hvis du ved det var sundt det du spiste igår så har du jo ikke noget at frygte... smiler... jeg er sikker på at du nok skal nå dit mål selvom du muligvis skal kæmpe lidt længere tid end de fleste fordi du ligger under for en kostplan der er lidt anderledes. men jeg tror 100 % på at det nok skal lykkes for dig...

God søndag
14 år31. oktober 2010 kl. 09:47
Alle mine gode intentioner for idag, gik fuldstændig fløjten,,, Sov alt for længe, men kom også MEGET sent i seng... Kl 4.30 (gl. tid)

Luftede hunden 1/2 time, da jeg stod op, og fik gjort rent, og vasket tøj, så jeg glemte fuldstændigt, at hoppe på vægten, så det må vente til i morgen... Har et princip, der hedder INGEN vejning, efter mad indtag, for man bliver sgu så skuffet...

Min mor er lige flyttet, (endnu en skilsmisse i familien) og hun ringede over middag, og havde brug for noget hjælp med en boremaskine og lidt spartelmasse... (Man er vel handywoman ;o) ), så jeg snuppede lige en klapper med fiskefilet med på cyklen, og så tilbragte jeg resten af dagen hos hende, men da alt hendes køkken grej er pakket ned, hentede hun 2 grillkyllinger med pommes...
Så har sgu ikke levet vildt sundt idag... Godt man skal ud og træne i morgen...
Har bestemt mig for at måle mig i morgen tidlig, for at se om det træning batter noget, så jeg vil måle mig en gang om ugen, altså hver mandag...
Krydser fingre for vægten i morgen, men er desværre ikke positiv... Håber jeg kan blive overrasket, på den gode måde... ;o)
14 år31. oktober 2010 kl. 23:37
Puhhha... + 800 g i weekenden... Men det var forventet, for selvom det meste var sundt, var der er alt for meget... :o(

Så at hls1974 havde skrevet hendes cm mål i en tråd(?), og det blev jeg lidt inspireret af, så nu har jeg lige målt mig selv, og det vil jeg så gøre fast hver mandag, så jeg kan holde øje med om træningen gør noget godt for mig... :o)

Mandag d. 1/10-11

Vægt: 102.1 kg

Højde:172 cm

Bryst:120 cm

Overarm: 25.5 cm

Underarm: 23 cm

Talje: 121.5 cm

Hofte: 113 cm

Numse: 112.5 cm

Lår (samlede): 90 cm

Lår (enkelt): 55 cm

Læg: 39,5 cm

Har aldrig haft succes med det skide målebånd, men nu skal det have en chance... ;o)
14 år1. november 2010 kl. 05:31
Flooooot Frk. Falk... Har lige opdaget at jeg åbenbart ikke fik stillet mit vækkeur tilbage igår morges, så jeg er så stået op kl 5 idag... Fantastisk.... Men så kan hunden da få en dobbelt så lang morgentur om lidt...
Griner... Hvor dum har man lov at være?!
14 år1. november 2010 kl. 05:35
Håber du havde en dejlig tur med hunden :-)

Jeg har også været røget i noget junk food som egentlig ikke hører til på menuen... du skal bare vide at restauranter, cafeér og grill barer faktisk er til at snakke med - man skal bare bede dem bytte pommesfrites eller pommessautet ud med eks salat eller en bunke ærter eller lignende.. det har jeg været fræk og gøre når maven skriger mens jeg er meget langt væk fra mit køleskab og har glemt at tage mad med mig... :-)

Håber du får en dejlig uge - synes det er hyggeligt at læse din tråd :-)
14 år1. november 2010 kl. 08:22
Det var skønt... Gik med en gennemsnitsfart på 6,4 km/t (ifølge Iform) :o)

Kunne ikke rigtig gøre noget, for min Mor var kørt i byggemarkedet, og kom hjem med kyllingerne...

Nu vil jeg hoppe på cyklen, og køre til træning... :o)
14 år1. november 2010 kl. 08:47
Træningen idag gik skønt, der var planlagt at vi skulle spille Volley, men fordi jeg har fået friture mad igår, turde jeg ikke deltage (får vandig output i stomien), og risikere uheld på banen, så jeg og nogle andre trænede på store bolde, og efterfølgende snuppede jeg 20 min på crosstraineren, med et program der hed "weightloss", så sveden løb ned af ansigtet på mig, det skal nok virke... :o)

Var bagefter hos min mor, og lege handywoman igen idag, og da jeg kom hjem derfra, snuppede jeg lige lidt at spise, og så faldt jeg desværre i søvn på sofaen, vågnede efter 4 timer, og manglede aftensmaden... Var godt nok sulten!

Satser på at dagen i morgen bliver ligeså fantastisk... :o)
14 år1. november 2010 kl. 21:41

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...