Ny start...
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: Ny start...
Vægt: 97.9 kg
BMI: 33.1
Tabt: 12.1 kg
Har ikke rigtig noget overskud lige for tiden...
Skal til lægen på mandag og have taget nogle blodprøver, for at finde ud af om jeg mangler et eller andet...
Oveni, giver antibiotikaen mig den ækleste smag i munden... Alt smager bare grimt! Men det kan da være, at det er med til at få vægten ned... ;o)
BMI: 33.1
Tabt: 12.1 kg
Har ikke rigtig noget overskud lige for tiden...
Skal til lægen på mandag og have taget nogle blodprøver, for at finde ud af om jeg mangler et eller andet...
Oveni, giver antibiotikaen mig den ækleste smag i munden... Alt smager bare grimt! Men det kan da være, at det er med til at få vægten ned... ;o)
14 år7. januar 2011 kl. 12:36
Tanjaknoth (slettet)
Sender lige en masse god karma så du hurtigt kan blive frisk igen.. håber snart du finder lidt mere overskud, men med det du har været igennem så kan det være svært at tro på... men det skal nok komme
I know... ! stort knus Tanja
I know... ! stort knus Tanja
14 år7. januar 2011 kl. 13:03
Store_Michael (slettet)
Hej Sascha, - Jeg kan godt huske pencilinens grimme eftersmag. Ja det er ikke engang en eftersmag, men tror det er pencilinen i blodet som afgiver den ækle lugt.. jeg brugte Fishermansfriends sidst, de kan godt skære igennem. Er sikker på du kan finde en pastel eller noget som du kan bruge.
OP MED MODET. vi går mod lysere tider, bogstavelig talt. :o)
Måske du bare skal forkæles med en tur i biffen eller til frisøren.. *S*
knus
michael
OP MED MODET. vi går mod lysere tider, bogstavelig talt. :o)
Måske du bare skal forkæles med en tur i biffen eller til frisøren.. *S*
knus
michael
14 år8. januar 2011 kl. 15:03
bruger slettet
Vægten står det samme sted... Imponerende nok, det har den gjort flere dage nu... Sjovt nok, at når jeg nærmer mig de 97 kg, så står den gerne stille!
Humøret er bedre idag, det er nok jeres gode tanker og karma til mig, der har hjulpet... :o)
Var hos lægen idag, for at få taget blodprøver, bad dem om, også at måle mit blodsukker, for jeg er enormt tørstig for tiden, og tisser meget koncentreret, så var lidt bekymret for en begyndende diabetes, men det så helt fint ud, så sygeplejersken mente, det er fordi jeg har den dumme infektion!
Jeg skal forsøge at få lavet om på mit ferie slækning, er ikke så god til at få spist regelmæssigt, og har desværre også forelsket mig i den sukkerholdige cola igen... Så den har jeg prøvet at erstatte med Zero´en idag... Og har besluttet, at jeg skal til at spise morgenmad igen, og huske at taste ind!
Humøret er bedre idag, det er nok jeres gode tanker og karma til mig, der har hjulpet... :o)
Var hos lægen idag, for at få taget blodprøver, bad dem om, også at måle mit blodsukker, for jeg er enormt tørstig for tiden, og tisser meget koncentreret, så var lidt bekymret for en begyndende diabetes, men det så helt fint ud, så sygeplejersken mente, det er fordi jeg har den dumme infektion!
Jeg skal forsøge at få lavet om på mit ferie slækning, er ikke så god til at få spist regelmæssigt, og har desværre også forelsket mig i den sukkerholdige cola igen... Så den har jeg prøvet at erstatte med Zero´en idag... Og har besluttet, at jeg skal til at spise morgenmad igen, og huske at taste ind!
14 år10. januar 2011 kl. 21:06
bruger slettet
Michael... Det jeg har, er ikke engang en eftersmag, det er en konstant grim smag, og den er VIRKELIG grim!! :o(
Skægt du skriver det med en tur til frisøren, det har jeg nemlig bestemt mig for at skulle, når jeg har tabt 15 kg ialt, og indtil nu, har jeg tabt 12.1 kg... :o)
Skægt du skriver det med en tur til frisøren, det har jeg nemlig bestemt mig for at skulle, når jeg har tabt 15 kg ialt, og indtil nu, har jeg tabt 12.1 kg... :o)
14 år10. januar 2011 kl. 21:10
bruger slettet
Har ikke fået mig vejet idag, men jeg har sørget for at få skrevet mine måltider ind... og det er store sager! :o)
13 år12. januar 2011 kl. 13:13
bruger slettet
Igen en dag uden vejning... Men fik tastet alt mad ind både igår og idag....
Har en fornemmelse af vægtstigning, synes jeg kan se det i mit ansigt, så nu har jeg bestemt mig for, at vente med at veje mig til på mandag...
Har en fornemmelse af vægtstigning, synes jeg kan se det i mit ansigt, så nu har jeg bestemt mig for, at vente med at veje mig til på mandag...
13 år13. januar 2011 kl. 14:06
Ved ikke helt om man kan sige der er fokus på mit vægttab lige nu, men jeg holder da vægten plus minus 100 g... Og det er jeg da glad for, for der er ikke rigtigt plads til planlagte måltider lige for tiden, det er noget med lige at hapse lidt, når maven rumler...
Er virkelig glad for jeres opbakning, glæder mig altid til at logge på, og læse jeres søde kommentarer... :o)
TUSIND TAK!!!