Ny start...
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: Ny start...
Et slag mere... Fik en opringning om endnu et dødsfald... Igen en ung kvinde på 31 år med en dreng på 4... Det her år tegner sgu ikke godt!! Var godt nok ikke helt tæt med hende, men det rammer sgu alligevel!
14 år4. januar 2011 kl. 22:10
Store_Michael (slettet)
Hej Sascha, er virkelig så ked af alt det du må stå igennem. Hvordan sætter man ord på... jeg ved det ikke.
Ønsker dig og dine kære det bedste...
Knus
Michael.
Ønsker dig og dine kære det bedste...
Knus
Michael.
14 år5. januar 2011 kl. 01:29
bruger slettet
Tak allesammen...
Som jeg skrev på min facebook profil igår... Synes det her år allerede stinker, jeg vil gerne bede om næste år, tak!
Håber godtnok snart tingene vender!
Er ked af at meget af det jeg får skrevet lige for tiden, er så negativt ladet, men samtidig, er det også befriende at komme af med det!
Sad og læste min tråd igennem igår, og blev overrasket over den glæde og motivation, der er i den... Glæder mig til det vender tilbage.... :o)
Som jeg skrev på min facebook profil igår... Synes det her år allerede stinker, jeg vil gerne bede om næste år, tak!
Håber godtnok snart tingene vender!
Er ked af at meget af det jeg får skrevet lige for tiden, er så negativt ladet, men samtidig, er det også befriende at komme af med det!
Sad og læste min tråd igennem igår, og blev overrasket over den glæde og motivation, der er i den... Glæder mig til det vender tilbage.... :o)
14 år5. januar 2011 kl. 11:56
Trif
Kære Sascha, du skal da af med det!!!! Kan slet ikke forestille mig hvordan du kan rumme det hele - så ud med det!!!!!
Og hvor godt du læste din tråd igennem, der er nemlig SÅ meget positivt og motiverende i det du skriver!!!
Året er lige startet, du MÅ have fået din portion!!!
Ønsker dig alt godt, knus Trif
Og hvor godt du læste din tråd igennem, der er nemlig SÅ meget positivt og motiverende i det du skriver!!!
Året er lige startet, du MÅ have fået din portion!!!
Ønsker dig alt godt, knus Trif
14 år5. januar 2011 kl. 12:01
bruger slettet
Det håber jeg godt nok, Trif... Synes ikke det kan blive ved... :o(
14 år5. januar 2011 kl. 12:03
bruger slettet
Begravelse igen på lørdag... Og så har jeg besluttet at det der var til mig af dårlige nyheder i år 2011, stopper der... Der kan umuligt være mere tilbage til mig nu... :o(
14 år5. januar 2011 kl. 19:16
PigeKbh (slettet)
Pyh, sikke en ubeskrivelig masse prøvelser du gennemgår lige nu. Jeg kan ikke gøre så meget andet end give dig min dybeste medfølelse.
Jeg er imponeret over, at du stadig kan finde overskud til at fokusere på dit vægttab.
Jeg håber resten af 2011 kun har gode oplevelser at byde dig!
Jeg er imponeret over, at du stadig kan finde overskud til at fokusere på dit vægttab.
Jeg håber resten af 2011 kun har gode oplevelser at byde dig!
14 år5. januar 2011 kl. 19:47
Tanjaknoth (slettet)
Kære Sascha ord er fattige - jeg føler med dig - håber at vinden vender og at resten af dette nye år byder på en masse godt til dig.
varme hilsner
Tanja
varme hilsner
Tanja
14 år5. januar 2011 kl. 20:17
Lovely
Hej Sascha
vil bare lige sige, at jeg sender dig en masse gode tanker, og håber resten af året viser sig fantastisk for dig.
Knus
Lovely
vil bare lige sige, at jeg sender dig en masse gode tanker, og håber resten af året viser sig fantastisk for dig.
Knus
Lovely
14 år6. januar 2011 kl. 07:41
jeg har fået ny tråd - Tanja K rejsen mod det endelige mål.
Stort knus Tanja