Ny start...

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Ny start...
Hold da op det går hurtigt... Minus 1,2 kg på 2 dage!!
Startede på 103.8 kg tirsdag --> onsdag 103.2 kg --> i dag 102.6 kg!

Og det er endda uden at taste maden ind, jeg har "bare" lyttet til min krop, og kun spist når jeg var sulten, og for at sikre det var rigtig sult, og ikke kedsomhed, har jeg trukket det et kvarter, inden jeg spiste... Og det har sparet mig for mange hygge kalorier.. ;o)

Uhh... Nu er det stoppet med at regne, og det vælter ned med kæmpe store snefnug... Dejligt!

Håber I må få en god dag... :o)
14 år16. december 2010 kl. 12:30
Vægt: 102.6 kg
Bmi: 34.7
Tabt: 6.4 kg

Stilstand fra igår til idag, men jeg spiste først aftensmad ved 21 tiden, så det kan sagtens være derfor...

Vil have gang i Wii´en igen, den har næsten stået stille siden jeg købte den, det er ikke så fedt at hoppe rundt med mavepine... Så det skal være mit projekt for idag... :o)
14 år17. december 2010 kl. 08:35
Pu ha... Jeg er helt knust idag... Min veninde døde i nat, hun blev kun 31 år, og efterlader 2 små drenge på 2 og 4 år, og desværre ringede min mor lidt senere, og fortalte, at hendes veninde også var død i nat... Så nu venter der 2 begravelser i nærmeste fremtid... Synes der er så trist, for børnene, at deres mor ikke er der til jul... Har tudet og tudet i dag, og tænkt på om jeg har været en god nok veninde for hende... Det ved jeg jo godt, at jeg har, men tænker alligevel, om der var noget jeg kunne have gjort anderledes...
14 år19. december 2010 kl. 17:29
Kære Sascha

Det gør mig virkelig ondt ;-(

Der er desværre ikke meget man kan sige for at trøste i sådan en situation.

Jeg har selv oplevet tabet af både venner og veninder der pludselig har mistet livet - det er hårdt og det tager tid at forstå at de er væk - men husk at de ønsker at du er glad og mindes de gode tider i havde sammen og at du lever dit liv fuldt ud... <3

varme og medfølende tanker

Tanja
14 år19. december 2010 kl. 17:51
Kære Sascha.
Det er da forfærdeligt, hvor gør det mig ondt. Der er jo intet der trøster i sådan en situation,,,
Sender varme tanker
14 år19. december 2010 kl. 17:56
Vægt: 98.5 kg
BMI: 33.3
Tabt:10.5 kg

Vægten er bare raslet ned den sidste uge, har kun spist når min mave har SKREGET efter mad, har slet ikke lysten...
Synes det har været en trist jul, og mit hjerte blødte for den lille dreng på 4 år, som fortalte mig, at hans mor er en stjerne nu... Puha!

Og for at det ikke skal være løgn, mistede min mor også en veninde, samme nat som jeg, det er faktisk min gamle barnepige, hun faldt ned af sin trappe, og brækkede nakken...
Min veninde har bøvlet meget med cyster i underlivet, voldsomme og uregelmæssige menstruationer, og havde lige fået menstruation aftenen inden hun døde, og hun havde blødt virkelig meget, så meget at hendes søster havde bedt hende tage til vagtlægen, men det råd fulgte hun desværre ikke, og så fandt hendes kæreste hende på badeværelsegulvet, tidligt om morgenen, hvor hun havde fået en blodstyrtning... Det er SÅ forfærdeligt!!

Så den her uge, står på begravelse både onsdag og torsdag... Desværre!

Men håber at I andre får en god uge... :o)
14 år28. december 2010 kl. 09:25
Begravelse i dag... :o( Ved bare at det bliver en rigtig hyledag, har af samme grund ikke taget makeup på...
Håber af hele mit hjerte, at børnene aldrig vil glemme deres mor!
14 år29. december 2010 kl. 10:58
Kæreste Sascha.

Jeg kan intet sige, der kan trøste dig, så jeg vil blot give dig et virtuelt kram og fortælle, at vi er mange, der føler med dig og tænker på dig i denne svære tid.

Jeg er sikker på, at din venindes børn ikke vil glemme hende, da hendes omgangskreds vil minde hende, ved at fortælle de gode historier i takt med børnene bliver større.

Jeg håber, du finder styrke til at komme igennem dagen.

Knus og tanker
Anita.
14 år29. december 2010 kl. 12:40
Vægt: 98.4 kg
BMI: 33.3
Tabt: 10.6 kg

Tusind tak for jeres krammere, og søde beskeder....
Det har været nogle hårde uger at komme igennem, men nu er der heldigvis ved at være ro på igen...

Vægten går stille og roligt nedaf, nu skal jeg bare have humøret op igen...

Var forbi sygehuset idag, fordi huden omkring min stomi ikke arter sig som det skal, det viste sig at jeg er angrebet af 2 forskellige slags bakterier, som har rottet sig sammen, og laver nogle grimme sår... Så nu står den på antibiotika de næste 10 dage... Synes jeg er lidt hårdt ramt lige for tiden... :o(

Håber I alle har haft et godt nytår, og så vil jeg gerne byde velkommen til alle de nye, håber I bliver ligeså glade for at være her, som jeg er!! :o)

14 år4. januar 2011 kl. 13:59
Hej Sascha, du ER hårdt ramt!!!! Hvor irriterende at du så lige bliver angrebet af infektion...
Øv altså!!! Håber antibiotikaen får bugt med det og du får noget "optur", dog nedad med vægt :-)

Varme tanker, Trif
14 år4. januar 2011 kl. 15:21

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...