Ny start...

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Ny start...
Snefri... Me like... ;o)

Nu har jeg bare en Wii jeg skal have hentet i den anden ende af byen, der er totalt snekaos her, busserne kører ikke og hvis man skal have Falck assistance, skal man vente mindst 3 timer... Det skal nok blive en god gå tur... Overvejer lidt om det kan betale sig at slæbe cyklen med... Det tror jeg sgu egentlig ikke...
Nå, nu vil jeg i overtøjet...
God dag.... :o)
14 år30. november 2010 kl. 10:20
Hej Sascha tillykke med din nyanskaffelse og god tur ud i det snedækkede landskab... tror egentlig også du har ret i det med cyklen, den bliver vist ikke til meget nytte i det vejr...

god Torsdag

knus Tanja
14 år2. december 2010 kl. 14:16
Hej Sascha

Håber alt vel?

Synes det er længe siden man har hørt fra dig her på din tråd...
14 år6. december 2010 kl. 13:19
Hej Sascha... bliver helt bekymret for dig... det er ved at være en uge siden du har været herinde - håber alt er vel.. knus Tanja
14 år6. december 2010 kl. 21:07
Hej Sascha.. Ja hvordan er det lige gået dig her den sidste uge? Kom du helt frem til den Wii du skulle hente, eller sidder du stadig fanget i sneen??

Håber det går dig godt...
Knus
Michael.
14 år6. december 2010 kl. 21:51
Hej Sascha,

Melder mig lige i flokken af bekymrede "madi-i-taller"

Håber alt er vel hos dig, og at du har fået fuld gang i den der wii.

Varme tanker

Lovely
14 år7. december 2010 kl. 13:41
Hej alle I søde omsorgsfulde mennesker...

Tanja var så sød i dag, at skrive en sms til mig, fordi jeg har været stille både her, og på "fjæset", så da hun fik forklaringen, anbefalede hun mig at opdatere herinde også.... For som hun skrev, så var der vidst andre end hende der var bekymrede... Og tak for det... Det er dejligt at vide... :o)

Men sagen er den, at min mave/stomi, opfører sig helt tosset, så jeg har i allerhøjeste grad brugt mit "klippekort" til sygehuset, de sidste 8-9 dage, og derfor har overskuddet også været lig nul... Så nu er det eneste projekt, at få styr på maven igen, og så må vægten komme i anden række.... Desværre, men lægens ordre!
Men jeg vender frygteligt tilbage, ingen tvivl om det!!

Tusinde tak fordi I er der, selvom vi jo egentligt ikke rigtigt kender hinanden... Det er så fantastisk at vide, at vi støtter hinanden på godt og ondt...

Kæmpe Kram fra mig...
14 år7. december 2010 kl. 15:55
I´M BAAAACK....

Godmorgen alle sammen...
Så er jeg tilbage... ;o)

Det har sgu været en hård omgang, men nu skulle det gerne fungere igen, har ihvertfald spist fornuftigt mad weekenden over, uden problemer, og det er stort, når man i næsten 3 uger har levet af chips, kinabokse og Coca Cola... Masser af sukker og fedt, som man kan få diarre af... Men hellere det end forstoppelse!! ;o)

Det betyder så også at jeg idag desværre vejer 103,8 kg... Men har lovet mig selv at jeg er på 100.0 til nytår...

Så nu skal der bare kløes på... :o)

Håber I alle må få en skøn dag...

Knus...
14 år14. december 2010 kl. 08:03
Hej Sascha!

Velkommen tilbage, vi har savnet dig rigtig meget.

Fint at du tager vægtøgningen med godt humør - der er jo trods alt også ting, der er vigtigere end kuren, og nu er du jo så klar til at give den max gas til jul og nytår!

Varme knus

Lovely
14 år14. december 2010 kl. 09:02
Hej Sascha

Dejligt du er tilbage og fuld af kampgejst oven i købet

Håber maven opføre sig ordentligt selvom du ændre kosten igen..

stort knus

Tanja
14 år14. december 2010 kl. 12:19

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...