Den nye 10 kg 10 uger- KIG LIGE HER

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Den nye 10 kg 10 uger- KIG LIGE HER
mål 65 kg > godt du er her igen... vi skulle jo gerne kæmpe sammen... hvis du ikke har overskud til at være tråd starter - så vil jeg gerne melde mig til det - jeg kan lave den søndag aften og starte tråden med at samle denne uges resultater.... men håber du stadig er med...

kh Tanja
14 år2. november 2010 kl. 21:22
Det lyder godt...

Nogen der ved hvordan man får skrevet sine kropsmål ind henne ?
14 år2. november 2010 kl. 21:49
Hej... Det gør du under profil->vægt->cm... ;o)
14 år2. november 2010 kl. 22:16
Det må du meget gerne være. Jeg er stadig med på de 10 kg 10 uger og har også tabt et kilo.

Vi har haft store problemer med vores lille datter der skulle starte i dagpleje, det var bare det helt forkerte sted, så nu har vi fået skiftet og har atter et glad barn igen! Uha de børn giver grå hår og bekymringer, til trods for de ikke engang er nået et år endnu. Det er ikke sjovt at se sit glade barn ændre sig total! Men alt vel her igen!

Vægtmæssig, jeg skal til at have min mens, hvilket betyder jeg altid tager lidt på, men hvilken dag melder vi ind? jeg har tabt ca. 1 kg nu, så vægten str på

74 kg nu!

Glæder mgi til at følges med jer og kunne være så fedt om vi smed de 10 kg alle sammen. Jeg vil i hvert fald kæmpe hårdt denne gang! har smidt 20 før, så må kunne tage de sidste 10 med også!
14 år3. november 2010 kl. 21:09
Jeg vil rigtig gerne være med, lige den motivation jeg har brug for :).
startvægt:67,8
Mål: 57,9 kg.
Held og lykke allesammen :)
14 år3. november 2010 kl. 21:17
Mål 65 kg - jamen jeg laver tråden søndag aften og samler resultaterne og så ligger i bare vægten ind for mandag morgen... og er der nogle der ikke kan veje sig om mandagen, så læg bare jeres tal ind, den dag i har vejedag, så samler jeg resultaterne for ugen i en ny tråd den næst kommende mandag.. lyder det ikke som en plan...

håber alle er klar til at give den en skalle, så vi kommer et skridt videre mod den krop vi drømmer om at få ...

bare hold fast det skal nok lykkes.... :-)

Kh Tanja

14 år3. november 2010 kl. 21:59
ps mål 65 > tillykke med et kg mindre :-)
14 år3. november 2010 kl. 22:01
Jeg er så parat til at give den en skalle:-) Så tror vi når langt hvis der er flere med den motivation som jeg har!
14 år4. november 2010 kl. 18:33
mål 65 kg > hvor er det godt at hører :-)
14 år4. november 2010 kl. 19:52
VIGTIGT !
Jeg har samlet oplysningerne på jer alle fra tråden her

jeg starter en ny tråd som kommer til at hedde:

10 kg 10 uger (2)

da det bliver 2. vejning på mandag for os der har været med fra starten.

Det er godt at se at der er flere der har hægtet sig på, så kan vi kæmpe mod vores mål sammen.

når i skriver jeres vægt ind i den nye tråd så skriv den vægt i havde ved sidste vejning og den nye vægt og forskellem mellem disse. så er det til at få et overblik over fra uge til uge..

eks. 77,2 ---> 76,2 = - 1 kg

Jeg ligger den nye tråd ind søndag aften og så kan i mandag eller i løbet af ugen ligge jeres nye vægt ind - jeg synes ikke vi skal have en fast vejedag. i skal bare ligge jeres vægt ind, så det passer med at der er gået en uge mellem hver vejning...

hver søndag samler jeg tallene i et indlæg i en ny tråd, så er det lettere at få et overblik over hvordan det er gået hver især. God weekend til jer alle.

KH Tanja

G

14 år5. november 2010 kl. 11:39

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...