#72 af Tanjaknoth (slettet)
Minus 10 kg til den 1/1 2011
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Tanjaknoth (slettet)
re: Minus 10 kg til den 1/1 2011
hmm 84,2 så plus 300 g siden igår.. men regnede også med svingninger i væskeballancen, når jeg vejer mig fra dag til dag- så jeg er ikke slået ud.. og efter at have set tallet 83 på vægten får jeg da bare endnu mere lyst til at kæmpe for det.. så trods en mindre fibersprængning i lysken efter gårsdagens træning så giver jeg den en ekstra skalle på opvarmningen og træner en time idag.. maden er der ikke så meget at justere på - vægttabet er i den høje ende gennemsnitlig hver uge, ca 1,4 kg så jeg klare det jo rigtig godt og kan ikke forlange mere... får så kan kroppen ikke følge med - så det eneste der skal til er tålmodighed og så fortsætte den gode stil... :-)
Ønsker jer alle en dejlig dag.
Ønsker jer alle en dejlig dag.
14 år3. november 2010 kl. 09:11
Tanjaknoth (slettet)
Har svedt i en time i dag... fitness i høj tempo så har det knald godt med mig selv...
14 år3. november 2010 kl. 17:03
Tanjaknoth (slettet)
83,9 - 300 g fra igår til i dag... dvs det samme som tirsdag morgen.. men det er også okay... vægten har det med at stå og svaje lidt frem og tilbage og efter en uge er der aligevel røget et kg eller mere... trænede to gange igår og gav mig i kast med en ny "sportsgren" shipning -(staves) det kan godt give sved på panden :-)
Min dejlige mand har efterhånden forsynet mig med trænings sko, liggeunderlag, 15 kg hånvægte, benvægte, trænings elastik, shippetov og en badevægt....
Det skal lige siges at vi har været sammen siden jeg var 17 år gammel - så det er snart 14 år - han elsker mig som jeg er og han har købt det, fordi jeg har ønsket mig det... smiler....
Nu vil jeg bruge endnu en dag på at vælge succes frem for fiasko, for jeg har (som alle andre der vil tabe sig og ændre livsstil) jo virkelig selv muligheden for at vælge nogenlunde hvordan livet skal forme sig - jeg vil være sund og slank - jeg vil kunne hive noget tøj ned fra en hylde i en butik, uden at skulle tænke på om jeg kan være i det, jeg vil have en bedre kondi, et større overskud, jeg vil se godt ud og føle mig godt tilpas med at være i min egen krop.... hvilket også indebærer at jeg vil kunne vise mig i en badedragt uden at få lyst til at kravle ned i et musehul .- hvilket jeg selvfølgelig har været temmelig meget for bred-røvet til - men hvor kunne det nogle gange have været fedt, så man slap for at skamme sig i offentligheden over sig selv... men den følelse skal ud af mit system... jeg vil være stolt af mig selv.. så nu skal det udvendige formes så det passer til den jeg er inden i...
Ønsker alle i dejlige mennesker en god dag <3
Min dejlige mand har efterhånden forsynet mig med trænings sko, liggeunderlag, 15 kg hånvægte, benvægte, trænings elastik, shippetov og en badevægt....
Det skal lige siges at vi har været sammen siden jeg var 17 år gammel - så det er snart 14 år - han elsker mig som jeg er og han har købt det, fordi jeg har ønsket mig det... smiler....
Nu vil jeg bruge endnu en dag på at vælge succes frem for fiasko, for jeg har (som alle andre der vil tabe sig og ændre livsstil) jo virkelig selv muligheden for at vælge nogenlunde hvordan livet skal forme sig - jeg vil være sund og slank - jeg vil kunne hive noget tøj ned fra en hylde i en butik, uden at skulle tænke på om jeg kan være i det, jeg vil have en bedre kondi, et større overskud, jeg vil se godt ud og føle mig godt tilpas med at være i min egen krop.... hvilket også indebærer at jeg vil kunne vise mig i en badedragt uden at få lyst til at kravle ned i et musehul .- hvilket jeg selvfølgelig har været temmelig meget for bred-røvet til - men hvor kunne det nogle gange have været fedt, så man slap for at skamme sig i offentligheden over sig selv... men den følelse skal ud af mit system... jeg vil være stolt af mig selv.. så nu skal det udvendige formes så det passer til den jeg er inden i...
Ønsker alle i dejlige mennesker en god dag <3
14 år4. november 2010 kl. 08:25
bruger slettet
Hej Tanja... Tak for din kommentar i min tråd... :o)
Tænker at din shipning? er det samme som min sjipning... Griner lidt... Det er ihvertfald noget der giver mig sved på panden... ;o) Er bare slem til ikke at løfte benene højt nok, så jeg når ikke mange hop, før jeg skal starte forfra... Men det er skønt... :o)
Tænker at din shipning? er det samme som min sjipning... Griner lidt... Det er ihvertfald noget der giver mig sved på panden... ;o) Er bare slem til ikke at løfte benene højt nok, så jeg når ikke mange hop, før jeg skal starte forfra... Men det er skønt... :o)
14 år4. november 2010 kl. 12:34
Lovely
Kære Tanja
Super koncept - at vælge succes frem for fiasko. Det er jo en enkel men effektiv måde at tænke på!! Jeg tror også jeg vil til at vælge succes.
Lovely
Super koncept - at vælge succes frem for fiasko. Det er jo en enkel men effektiv måde at tænke på!! Jeg tror også jeg vil til at vælge succes.
Lovely
14 år4. november 2010 kl. 19:22
Tanjaknoth (slettet)
Hej Sascha og Lovely... tak for jeres kommentare..
Sascha tak for tippet med stavningen... tror aldrig jeg har stavet til sjipning før he he
Lovely - ja vi har heldigvis en ret stor indflydelse på vores egen liv og hvad vi ønsker af livet.... og har man det godt med sig selv og sin krop, så er der så mange andre brikker der falder på plads i livets store puslespil.
Sascha tak for tippet med stavningen... tror aldrig jeg har stavet til sjipning før he he
Lovely - ja vi har heldigvis en ret stor indflydelse på vores egen liv og hvad vi ønsker af livet.... og har man det godt med sig selv og sin krop, så er der så mange andre brikker der falder på plads i livets store puslespil.
14 år4. november 2010 kl. 19:47
Tanjaknoth (slettet)
Jeg har ikke været på vægten i dag... så jeg må spændt vente til i morgen tidlig..
Jeg har til gengæld været på et lille visit hos lægen for at få tjekket om jeg får de vitaminer oll. som jeg har brug for - jeg tager ingen kosttilskud af nogen art da jeg tror på at hvis man spiser sundt og varieret så skulle fanden da stå i hvis ikke man får det man har brug for...
Jeg er nemlig hamrende dårlig til at huske at tage piller hver dag. til gengæld så glemmer jeg ikke at spise :-D
Men svaret på prøverne jeg vente med at få !
Vi skal til Halloween fest på skolen i aften - vi skal selv medbringe en ret hver det glæder jeg mig til...
-jeg vil lave små pizzaér som kommer til at ligne græskar hoveder..
bundende bliver lavet af halverede grov pitabrød (så der bliver 2 lige store runde bunde) jeg laver ud af en dobbelt pakke pitabrød.
dernæst blender jeg 1 ds hakkede tomater, med en sjat kons. tomatpure. en smule olivenolie, 1 fed hvidløg, frisk basilikum, oregano, salt og pebber.
det bliver smurt ud på "bundende" i et tyndt lag.
så kommer jeg skinke strimler på og oven på en fedtfattig revet ost.
grøn pebber i tynde strimler kommer til at udgøre striberne som på et græskar og til sidst pyntes med små trekanter af peperoni som skal blive til tænder, næse og øjne på græskar hovedet.
til retten tager jeg en råkost salat med...
det er trods alt et rimelig sundt alternativ til alm. pizza og ungerne elsker det...
håber ikke der gik for meget karolines kogebog i det.. men synes lige jeg ville dele opskriften med jer...
God weekend <3
Jeg har til gengæld været på et lille visit hos lægen for at få tjekket om jeg får de vitaminer oll. som jeg har brug for - jeg tager ingen kosttilskud af nogen art da jeg tror på at hvis man spiser sundt og varieret så skulle fanden da stå i hvis ikke man får det man har brug for...
Jeg er nemlig hamrende dårlig til at huske at tage piller hver dag. til gengæld så glemmer jeg ikke at spise :-D
Men svaret på prøverne jeg vente med at få !
Vi skal til Halloween fest på skolen i aften - vi skal selv medbringe en ret hver det glæder jeg mig til...
-jeg vil lave små pizzaér som kommer til at ligne græskar hoveder..
bundende bliver lavet af halverede grov pitabrød (så der bliver 2 lige store runde bunde) jeg laver ud af en dobbelt pakke pitabrød.
dernæst blender jeg 1 ds hakkede tomater, med en sjat kons. tomatpure. en smule olivenolie, 1 fed hvidløg, frisk basilikum, oregano, salt og pebber.
det bliver smurt ud på "bundende" i et tyndt lag.
så kommer jeg skinke strimler på og oven på en fedtfattig revet ost.
grøn pebber i tynde strimler kommer til at udgøre striberne som på et græskar og til sidst pyntes med små trekanter af peperoni som skal blive til tænder, næse og øjne på græskar hovedet.
til retten tager jeg en råkost salat med...
det er trods alt et rimelig sundt alternativ til alm. pizza og ungerne elsker det...
håber ikke der gik for meget karolines kogebog i det.. men synes lige jeg ville dele opskriften med jer...
God weekend <3
14 år5. november 2010 kl. 12:28
Tanjaknoth (slettet)
tilføjelse - pizzaerne skal selvfølgelig bages ved 200 grader til osten er smeltet.. men det giver jo næsten sig selv.. smiler ;-)
14 år5. november 2010 kl. 12:31
Lovely
Hej Tanja - super ide - mine unger vil elske den. Skal helt afgjort prøves snart.
Håber du får en dejlig weekend.
Knus
Lovely
Håber du får en dejlig weekend.
Knus
Lovely
14 år5. november 2010 kl. 13:10
Det er et fitness spil hvor du får trænet hele kroppen (alle muskel grupper)... og får pulsen op
spillet har en helt masse gode funktioner også madplan opskrifter, yoga, opvarmning, nedkøling/ udstrækning gode fif osv dog er det på engelsk - men prøv at søg på biggest looser til wii på google der må det være beskrevet mere fyldestgørende..
Rigtig god tirsdag til jer :-)