#62 af Tanjaknoth (slettet)
Minus 10 kg til den 1/1 2011
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Tanjaknoth (slettet)
re: Minus 10 kg til den 1/1 2011
Lovely - Tak i lige måde :-)
God mandag til jer alle
God mandag til jer alle
14 år1. november 2010 kl. 08:01
Tanjaknoth (slettet)
vægten stod på 84,2 så minus 100 g siden igår - lidt har også ret og det går i det mindste den rigtige vej :-)
14 år1. november 2010 kl. 08:02
Tanjaknoth (slettet)
Nu vil jeg hoppe en tur hen foran wiién og svede i en time med biggest looser...
God mandag <3
God mandag <3
14 år1. november 2010 kl. 09:36
Sannew (slettet)
Hej Tanja
Rigtig tillykke med det store vægttab. Og god svedetur!
Rigtig tillykke med det store vægttab. Og god svedetur!
14 år1. november 2010 kl. 10:25
Tanjaknoth (slettet)
sannew
Tusind tak - håber du får en dejlig dag
Er lige blevet færdig med træningen og er stadig varm.. mon ikke jeg skulle cykle en tur - der er lige vejr til det :-)
Tusind tak - håber du får en dejlig dag
Er lige blevet færdig med træningen og er stadig varm.. mon ikke jeg skulle cykle en tur - der er lige vejr til det :-)
14 år1. november 2010 kl. 10:50
Tanjaknoth (slettet)
Har bare været super motiveret i dag... ! og trænet intensivt i en time... plus selvfølgelig spist som jeg skal.. kan mærke at jeg har fået en fornyet tro på at jeg inden for den nærmeste fremtid (max et år) får den krop jeg drømmer om... jeg nægter simpelthen at give op også selvom jeg indimellem tager et par hundrede gram på inden vægten på utrolig vis dykker lidt igen..
14 år1. november 2010 kl. 20:45
Tanjaknoth (slettet)
WuHuuu ! :-)) så kom tallet 83 frem på vægten 83,9 så den ligger lige og ballancere - håber ikke at se 84 igen.. men jeg vil ikke lade mig slå ud hvis det skulle ske en af de nærmeste dage...
jeg giver den en ordentlig skalle i dag med træningen og holder mig til min "kostplan" så må vi se hvad der er sket i morgen..
ønsker jer alle en skøn Tirsdag
jeg giver den en ordentlig skalle i dag med træningen og holder mig til min "kostplan" så må vi se hvad der er sket i morgen..
ønsker jer alle en skøn Tirsdag
14 år2. november 2010 kl. 08:14
Lovely
Hej Tanja!
Superflot - utroligt som de der tal kan give et energiboost (eller det modsatte - jfr. mine aktuelle tal-problemer)
Er overbevist om, at du når drømme-krop stadiet med den energi du lægger for dagen. Det der biggest looser lyder spændende (vi har også en wii) - hvilken type træning er det? Kræver det redskaber?
Jeg har også overvejet at investere i det der wii fit, men synes alligevel det er lidt dyrt.
Hav en super tirsdag.
Lovely
Superflot - utroligt som de der tal kan give et energiboost (eller det modsatte - jfr. mine aktuelle tal-problemer)
Er overbevist om, at du når drømme-krop stadiet med den energi du lægger for dagen. Det der biggest looser lyder spændende (vi har også en wii) - hvilken type træning er det? Kræver det redskaber?
Jeg har også overvejet at investere i det der wii fit, men synes alligevel det er lidt dyrt.
Hav en super tirsdag.
Lovely
14 år2. november 2010 kl. 10:55
Tanjaknoth (slettet)
Lagde hårdt ud med en gang opvarmning og derefter træning... desværre var opvarmningen åbenbart ikke tilstrækkelig, for pludselig midt i en øvelse føltes det nærmest som om jeg blev skudt i lysken for F..... det gjorde da nas.. tror det er en lille fibersprængning, og selvom det stadig gør temmelig ondt, så kan jeg bruge benet - jeg må lige skrive bag øret, at jeg skal huske at afsætte noget mere tid til opvarmning..
Humøret er stadig højt trods alt (som skrevet i mit indlæg fra i morges) stod vægten på 83,9 i dag - Nu er der ikke langt ned til de 79 som bliver en stor milepæl for mig... - Det kan være jeg skal arbejde lidt med min tålmodighed - for jeg vil bare gerne være slank NU! og synes det er urimeligt det skal tage så lang tid, når nu jeg gør alt det rigtige - Men sådan er de barske realiteter - og jeg burde ikke klage for jeg har faktisk haft et kanon vægttab siden jeg startede den 7 september.
- 12,1 kg på 8 uger er det blevet til.
Hver gang jeg får lyst til at spise noget der ikke gavner mit vægttab - så visualisere jeg mig selv som slank, med en fast bagdel, feminint markerede mavemuskler, en smal talje, flotte faste lårer, og en smuk ryg og pæne faste og slanke arme, for med den rigtige kost og motion er det faktisk slet ikke urealistisk..
Det kan sq være at jeg melder mig ind i en nudist klub når jeg kommer til at se sådan ud... ha ha
Humøret er stadig højt trods alt (som skrevet i mit indlæg fra i morges) stod vægten på 83,9 i dag - Nu er der ikke langt ned til de 79 som bliver en stor milepæl for mig... - Det kan være jeg skal arbejde lidt med min tålmodighed - for jeg vil bare gerne være slank NU! og synes det er urimeligt det skal tage så lang tid, når nu jeg gør alt det rigtige - Men sådan er de barske realiteter - og jeg burde ikke klage for jeg har faktisk haft et kanon vægttab siden jeg startede den 7 september.
- 12,1 kg på 8 uger er det blevet til.
Hver gang jeg får lyst til at spise noget der ikke gavner mit vægttab - så visualisere jeg mig selv som slank, med en fast bagdel, feminint markerede mavemuskler, en smal talje, flotte faste lårer, og en smuk ryg og pæne faste og slanke arme, for med den rigtige kost og motion er det faktisk slet ikke urealistisk..
Det kan sq være at jeg melder mig ind i en nudist klub når jeg kommer til at se sådan ud... ha ha
14 år2. november 2010 kl. 11:17
Jeg kan virkelig nikke genkendende til det der med, at man pludselig kan nå en masse. Her gik man og troede at man aldrig havde tid til noget som helst!!
Tror måske det spiller ind, at man bare får det supergodt, når man gør en masse gode ting for sig selv - og så ryger energiniveauet automatisk i vejret!
God mandag til dig.