Minus 10 kg til den 1/1 2011

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Minus 10 kg til den 1/1 2011
efter igår er jeg ikke just overrasket men dog lettere deprimeret over tallet på vægten her til morgen som stod på 85,2 så nu får den simpelthen fuld skrue fra i dag for nu vil jeg simpelthen til at se nogle bedre resultater :-)

Håber alle i skønne mennesker får en dejlig dag...
14 år30. oktober 2010 kl. 08:04
Godmorgen Tanja...

Jeg, om nogen, kender det med at falde af hesten, og jeg ved også godt, hvordan man kommer op igen, så lige nu øver jeg mig bare meget i, at blive hængende på den skide krikke! Griner....

Men det jeg egentlig ville skrive, var at du jo ihvertfald også ved hvordan du kommer op igen, så det er da bare det du gør idag... :o)

Det er sgu okay at ryge af i svinget, man skal bare ikke blive liggende, og det er jeg slet IKKE i tvivl om, at du ihvertfald ikke gør, for du er jo pissemotiveret...

Sååå... Op mæ´ æ´ kinder, det skal nok gå... :o)
14 år30. oktober 2010 kl. 08:23
He He tak Sascha... jeg blev sku i helt godt humør af at læse dit indlæg... Tak skal du have :-) håber du ¨får en dejlig dag :-)
14 år30. oktober 2010 kl. 08:44
Har været super motiveret idag... gider simpelthen ikke se på tallet 85 mere.. jeg har gjort op med mig selv at nupo under ingen omstændigheder hjælper på motivationen

- jeg laver jo almindelig varieret og rimelig sundt mad til min kæreste og vores børn, men de får jo ikke helt det samme som mig aligevel... som feks igår hvor jeg havde lavet hjemmelavet pizza - og så var det bare for fristende at spise det, i stedet for det pulver jeg skulle have haft... Så vil jeg godtnok hellere lave to retter mad eller kombinere så der er noget vi alle kan lide (og må spise) end at stå med valget mellem "almindelig mad" og nupo til aften... så ud ryger nupo og ind ryger de sunde vaner jeg har fået oparbejdet... god weekend til alle...

Er stadig hamrende øm i baller og lår efter mit flip foran wiién for et par dage siden.. jeg skulle måske have nøjes med en halv time istedet for at knokle løs i en time når nu det var første gang.. jeg satser på at jeg har restitueret nok til i morgen hvor jeg vil fortsætte med træningen... (ved af erfaring at muskelsmertern er en forbigående proces når man starter med hård træning efter en pause... så jeg er fuld af optimisme selvom jeg stadig er lidt stivbenet og mest af alt ligner en der har skidt i bukserne når jeg går :-D

God weekend til jer alle
14 år30. oktober 2010 kl. 16:22
WEEEHEEE 84,3 stod vægten på i dag... det er den hidtil laveste vægt jeg har haft siden jeg begyndte at tabe mig.. så jeg har tabt 2,2 kg siden jeg startede tråden det svare til et gennemsnitlig vægttab på 1,1 kg om ugen.. det er faktisk mere end udmærket... jeg har lidt svært med de ryk vægten laver.. men det er den konsekvens man må tage med når man absolut vil veje sig hver dag.. :-)
14 år31. oktober 2010 kl. 08:09
Hej Tanja
14 år31. oktober 2010 kl. 09:04
Hov, den lod mig ikke skrive færdig. Nåh, jeg ville bare sige, at det er super godt gået!!! Jeg glæder mig selv, til jeg når under 85 kg (som første delmål). Jeg kan heller ikke lade være mig at veje mig hver dag. Men min vægt måler kun med 500 g intervaller, hvilket egentlig er meget rart, for så slipper jeg for de op- og nedture, der følger med de små svingninger. Til gengæld tager det længere tid, før vægten rykker på sig.
Jeg er sikker på, at du når dit mål, og jeg følger din tråd med stor glæde. Dine mål minder meget om mine, og det motiverer mig at følge dit vægttab!
14 år31. oktober 2010 kl. 09:09
pigekbh.. det varmer at vide at man kan være med til at inspirere andre

Jeg bliver også selv inspireret af jer herinde :-)

Prøv at gå ind på youtube og søg på
- watch me shrink full body

.der er 9 videoer postet af sushicatny

der kan man se hende under hendes vægttab (mener hun taber 60 kg under forløbet) og hun ender med at blive en lille fix ting som bestemt ikke ser ud til at have været overvægtig før. det er vildt inspirerende at se de 9 videoer og hendes resultat.
14 år31. oktober 2010 kl. 09:31
96 ---> 84,3 = - 11,7 kg

wow hvor er det fedt at skrive det på den måde...

det har taget 55 dage ca 8 uger. dvs jeg har tabt 0,212 kg om dagen det er 1,4 kg pr uge i gennemsnit... så det går jo trods lidt vaklen faktisk over alt forventning inden jeg startede på madital var mit mål at tabe 15 kg fra min start vægt på 96 kg... inden den 1 januar 2010.. og det mål skulle jeg ihvertfald gerne kunne nå nu da og alt det jeg taber derudover er jo bare herligt...

tråden her fik sit navn fordi jeg ville satte mig et nyt mål der hed fra 86,6 til 76,6 til januar.. det er ikke sikkert jeg når det til den tid, men så har jeg noget at stile efter.. og jeg vil ikke blive skuffet over mig selv hvis ikke jeg når det.. bare jeg i løbet af et år er kommet ned på mit endelige mål der hedder mellem 55 og 65 kg alt efter hvordan jeg selv synes jeg ser ud til den tid...
14 år31. oktober 2010 kl. 11:17
Har været ved at måle mig selv igen bare for sjov, jeg har faktisk tabt 1 - 2 cm på alle målene.. på bare 4 dage. men har valgt at vente med at skrive mål til om 10 dage - og så bliver de lagt ind ca hver 14 dag. så jeg kan få overblik over fremskridtet.

man skulle tro der var blevet flere timer i døgnet, efter jeg har lagt min livsstil om - bruger mere tid på at se mig i spejlet, lægge makeup, sætte hår og prøve tøj - end jeg har gjort de sidste 4 år hvor jeg nærmest er flygtet fra mit eget spejbillede efterhånden som vægten er steget...

Og så er der alt den ekstra tid der bliver brugt til at lave mad - (hvilket jeg i tankerne synes virkede uoverskueligt, inden jeg tog mig sammen og gik i gang med at tabe mig)

plus timerne der bliver brugt på cykelture, gåture og motion...

men trods det, så når jeg aligevel alt det jeg plejer at lave...

Det er jo egentlig helt fantastisk - for inden jeg begyndte at tabe mig var jeg sikker på, at jeg ikke ville kunne få det hele til at hænge sammen hvis jeg skulle til at bruge tid på mig selv og mine egne behov... men det sjove er at jo mere godt jeg gør for mig selv, jo mere overskud får jeg til alt det andet... sikke en åbenbaring :-)

14 år31. oktober 2010 kl. 21:01

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...