Minus 10 kg til den 1/1 2011

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Minus 10 kg til den 1/1 2011
Kære Anitta - hvor er jeg glad for at du havde lyst til at give dig til kende her i min tråd - dit indlæg berørte mig meget og jeg håber at du når dit mål for selvom din opvækst har gjort det svært for dig - så er det aldrig for sent at gøre noget ved det... og det kan jeg forstå på det hele at du er i fuld gang med. jeg glæder mig til du når dit delmål så vi kan se lidt mere til dig herinde og følge din vej mod den krop du ønsker dig.

varme julehilsner

Tanja
14 år23. december 2010 kl. 22:34
kære Anita nu fik du skrevet kære Tanja flere gange og jeg fik skrevet dit navn med et ekstra T - he he det er ikke sådan med det... smiler...
14 år23. december 2010 kl. 22:36
Til Anita: Jeg vil bare sige, at jeg ser frem til at læse din tråd :-) Jeg har selv haft en barndom med alt for meget usundhed og ekstra kg. på kroppen, dog ikke i den grad, du skriver om, men det har da sat sine spor hos mig alligevel.

Tanja: Jeg håber, du får en skøn jul med dem, du holder af. Uh jeg er spændt på, hvor meget vægten påvirkes af det her juleri :-) Ellers er det bare op på hesten igen amigo!
14 år24. december 2010 kl. 14:13
Hej Twixen

Tak for dit indlæg - du og dine Ønskes også en dejlig aften og det samme ønsker jeg for alle jer der læser med i dag.

varme Julehilsner

Tanja <3
14 år24. december 2010 kl. 14:27
Hej Alle i skønne mennesker

Jeg håber i har haft en dejlig Juleaften sammen med jeres kære.

Vi havde en skøn Aften jeg skulle blandt andet være sammen med min ældste lillebror som ikke har set mig siden før jeg startede på at tabe mig igen - han var imponeret - det første han sagde var - Hvaså stump - og så holdkæft hvor ser du godt ud - smiler... jeg elsker mine brødre - og det var fedt at vi alle var samlet igår...

I dag - dagen derpå har vi samlet lego min søn har fået det meste af lego atlantis serien - og så har vi spillet spil og været til "modeshow" min datter skulle jo lige prøve alt det super smarte tøj hun har ønsket sig - hun skulle så også lige give mig både manicure og pedicure for hun havde fået neglelak i flere farver - så jeg er også rigtig blevet forkælet.

Hele dagen har stået i hyggens tegn - vægten til morgen var tilforladelig ingen stigning 78,5 - her til aften har jeg godtnok smagt lidt på en bridge blanding vi vandt i pakke spil igår ;-)

Jeg har fået de fedeste overknee støvler i læder, med en lav hæl af min mand i julegave - nu da mine lårer er blevet helt slanke igen ser det helt godt ud med sådan nogle med leggins og en lækker tunika... er blevet ret vild med tunika og kjoler - dem kan man da skrumpe i uden at det ser helt teltagtigt ud - smiler...

Min svigermor mente i ramme alvor at jeg var sindsyg hvis jeg mente at jeg skulle tabe mig 10 - 15 kg mere... jeg tager det nu ikke til mig, for jeg er ikke engang i nærheden af undervægt hvis jeg gør det - og da jeg fortalte hende hvad jeg vejer, kunne hun jo også godt se at jeg ikke er helt forkert på den - jeg er så heldig skruet sammen at jeg gemmer mine kg godt - men jeg har nu altså stadig lidt polstring der skal brændes af før jeg selv er tilfreds...

I morgen skal vi til julefrokost og der vil jeg ligesom juleaften vælge fornuftigt og spise små portioner.

og inden vi skal afsted vil jeg følge min "almindelige" kostplan.

Jeg er sku stolt over at julen ikke fik væltet min vægt så jeg skulle se 8 tallet igen - det ville ikke være til at bærer... men da jeg ligger så forholdsvis tæt på har jeg måske også været ekstra standhaftig for netop at undgå det - at vægten så har stået mere eller mindre stille de sidste dage gør mig ikke noget... fra mandag er der for mit vedkommende alm dagligdag kostmæssigt og motionsmæssigt indtil nytårs aften, hvor jeg egentlig heller ikke har tænkt mig at overdrive med noget. så jeg håber at jeg når 77 meget snart. der skiller min bmi nemlig mellem fed og overvægtig - selvom jeg er godt klar over at min fedt % slet ikke ligger i et faretruende niveau... pga mine forholdsvis veltrænede "muller" :-D

Nååh klokken er da vist ved at have rundet sengetid

så jeg må nok hellere se at komme i putkassen

nat nat derude

knus Tanja
14 år26. december 2010 kl. 00:36
Flot Tanja, er godt at se du stadig bære fanen for os alle sammen :o) Lyder som en rigtig god og hygsom jul i Nibe. Vi klager heller ikke her i Rørholt. Selvom barnets julegaver var til hesteverdenen, og indebar at jeg måtte bryde med traditionen om ikke at stige ud af nattøjet 1-juledag. Barnet var simpelthen nødtil at prøve om de nye ridestøvler nu var lige så gode som de så ud til :o) Så vi trosede kulden og tog i ridehallen.
Selv fik jeg prøvet vægten, og kan meddele at den naturligvis måler helt forkert.. :o) er desvære oppe på 120 kg, igen siger den... ak. men har nu kun mig selv at takke.. Har spist mindre end jeg plejer ja, men stadig forkert og for meget.. Men nu er det gudskelov snart slut. Sidste julefrokost idag. Så kan vi komme tilbage til normal igen.

Men tillykke med resultatet.. Nu er super... Tror vi er mange som præstere blot for at vinde din accept..

Kan du nu have en hygsom dag..
Knus
Michael.
14 år26. december 2010 kl. 11:09
Hej Michael

Tusind tak - alt den ros får mig næsten til at rødme :-)

De kg du vejer mere er ikke fedt - det vil jeg love dig - men dine glukogendepoter og din mave er fyldt op og de kg forsvinder hurtigt igen... så lad det ikke slå dig ud.

Folk behøver skam ikke at tabe sig for at få min accept - alle herinde har deres kamp men det at de vil dele den herinde både når det går godt og når det går skidt er mere end rigeligt til at vinde min accept - smiler....

vi er jo trods alt kun mennesker - vi er ikke super mænd og kvinder og fristelser er der mange af især i denne tid - så jeg vil bare sige til alle at uanset om vægten er gået op eller ned så hæng i - jeres mål skal nok blive nået - for det er jo ikke i julen man bliver fed, det er alle de andre dage i løbet af året der gør den store forskel.

Vi skal til Julefrokost i dag - nede hos Olde - det bliver helt sikkert hyggeligt.

kan i have en dejlig dag.

knus Tanja
14 år26. december 2010 kl. 11:32
God formiddag derude ;-)

Endnu en dag i hyggens tegn - ungerne er hjemme og min kære mand er på arbejde - om lidt vil jeg begive mig ud i en gang zumba og senere en gang huslige pligter...

kan i have en dejlig dag derude.

knus Tanja
14 år27. december 2010 kl. 10:41
Ak og ve ! min badevægt fik lige den syge ide at lave et nu - skal - du - satme - bare - se - løjer - snig - angreb på min stolthed til morgen 79,2 !?! så en ægning på 700 g siden igår morges - hvad sker der lige... ! mon det kan være det 500 kcal pr 100 g chokolade jeg har smagt lidt på de sidste par dage eller... ?

Men jeg kan da heldigvis regne ud at det ikke er fedt der har sat sig som vejer - så jeg tager det i stiv arm og giver den en ordentlig skalle fra i dag - ikke mere lækker chokolade - de næste 14 dage ihvertfald.

om en times tid vil jeg kaste mig ud i en times sveddryppende zumba og så har jeg været så heldig at jeg har fået et vældigt strativ i julegave som er beregnet til at spænde cyklen op i og så kan man simpelthen cykle indendørs foran tvét eks. så jeg kan komme i super form til det bliver forår og jeg kan komme ud og give den gas på skovstierne og landevejene - jeg har en skøn mountain bike som har kostet en mindre formue men den er alle pengene værd - den hjalp mig af med de første 10 kg overvægt. og jeg kan næsten ikke vente til det bliver vejr til at komme ud og lufte den igen - jeg har inde på iform.dk været inde og lave cykelruter på deres ruteplanner min yndlings rute er 17 km og den kan jeg klare på ca 35 minutter... (i starten tog den en time - så kondien er blevet tydeligt bedre)

Jeg ønsker jer alle en dejlig dag - glæder mig til det bliver hverdag herinde igen så der sker lidt mere - der har været meget stille julen over - men håber i alle er fuld af motivation og frisk mod til at gå det nye år i møde - et nyt år med et lettere liv og et bedre helbred..

Varme hilsner Tanja
14 år28. december 2010 kl. 09:40
hej Tanja
Ja jeg glæder mig osse til at komme ud at cykle igen.
Der er ingen tvilv om at sund kost og motion går hånd i hånd. Det er du da et flot eksempel på. Godt nytår til dig og alle
Knus kis
14 år28. december 2010 kl. 15:24

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...