Minus 10 kg til den 1/1 2011

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Minus 10 kg til den 1/1 2011
Altså imponerende at se det på skrift!!! SUPER flot gået!! Sikke mange cm og kg der er væk.
Tillykke!!!
Knus Trif
14 år17. december 2010 kl. 16:18
tusind tak Trif og Kis

jeg tør næsten ikke tænke på målene jeg havde da jeg vejede 96,?? men der målte jeg vist kun min overarm og droppede de andre pinefulde mål - da jeg besluttede mig for at tabe alle de overflødige kg troede jeg faktisk ikke på at det kunne lade sig gøre, at komme til at se godt ud igen og jeg var egentlig ikke sikker på at jeg kunne overskue at ændre mit liv så drastisk - men for hver kg der er forsvundet er tvivlen på mig selv blevet mindre og ønsket om at nå målet blevet større - min overarm var 47 cm i omkreds da jeg startede ;-/ så der er forsvundet 20 cm i omkreds der... vildt at tænke på - tror også jeg målte taljen men må have fortrængt det - .. smiler.. hvis jeg havde målt længden på min hals(eller mangel på samme) og omkredsen - ville jeg også kunne nedfælde store forandringer der.. min hals var stort set ikke eksisterende... nu er proportionerne efterhånden ved at være på plads - så skal der bare trimmes lidt her og der - smiler....

god aften der ude :-)
14 år17. december 2010 kl. 19:21
Hej Tanja
Jeg har ikke lige været inde på din tråd i denne uge og har derfor slet ikke set at du var kommet ned i 70'erne

Det er bare vildt godt gået af dig - tusinde gange tillykke :o)

Jeg har også målt mig ca. hver 14. dag og selvom jeg taber mig stille og rolig uden svingninger op igen så svinger mine mål som jeg ved ikke hvad - jeg tror altså bare jeg er dårlig til at måle samme sted. Jeg forsøger at finde det tykkeste sted, men så bliver jeg i tvivl om hvor meget strammede jeg sidst osv. Men det er da blevet til 55cm ialt - de 34 cm fordelt på bryst og talje. Så jeg klager ikke, men synes bare det er træls at jeg ikke kan forliges ordentlig med mit målebånd.

Nå det skulle jo ikke handle om mig det her, men om hvor sej du er - endnu en gang tillykke og jeg hepper på dig og 60'erne til foråret :o)
14 år17. december 2010 kl. 23:38
Stort tillykke Tanja du er bare helt fantastisk.

Du er godt til at beskrive og evigt reflekterende. med de mål er du jo ikke tyk....undskyld udtrykket....du må være langt ned i størrelser...prøv at skrive det på efter målene på et måleskema.

Du er en stor inspirator for os alle her. Og den måde nye bliver vel modtaget altid i bedste vilje...ja De og Vi er alle heldige at Du er her Tanja.
Du er så meget inde i sagerne og ved meget...og øser gerne løs og hvor er det skønt! Jeg følger med dig med stor glæde.......
Lige et sidespring er der ikke mange forholdsvis små kvinder her jeg er selv 167.
14 år18. december 2010 kl. 00:36
Det er inspirerende at læse din selvrefleksive kommentarer :-) Jeg tror på, at du når de mål, du sætter dig med den gejst, du udviser :-)

Det er flot, at din mor også er igang med et vægttab. Det er irriterende, når nødvendig medicin har den bivirkning, at man tager på :-( Jeg har en bekendt, som har taget +50 kg. på over en årrække pga. medicin mod depression. Hun har altid været model-tynd. Vi taler str. 34-36. Hun har aldrig vejet et gram for meget - indtil nu. Og det er sgu da til at blive depressiv af i sig selv! Hun er i gang med at gøre noget ved det nu. Er dog stadig på piller.
14 år18. december 2010 kl. 08:33
Godmorgen - twixen - calcit og charlottepotte jeg bliver da helt rørt over jeres komplimenter og skulderklap - tusind -tusind tak ;-D

vægten sagde 78,7 til morgen - vi er stået sent op i dag og ungerne har forment os adgang til køkkenet, hvor jeg kan hører de skramler og er i gang med at lave morgenmad - spændende - sneen ligger på ny som et hvidt tæpper ud over landskabet - og fnuggene faler stadig ned fra den hvidgrå himmel.

Mon ikke vi skal over på bakken og kælke i dag og nyde at vi har ferie/weekend. (det er god motion at trave op af den stejle bakke i fuld fart... sidste år ved samme tid var jeg (næsten :-) ved at dø af åndedrætsbesvær på selvsamme bakke - nu er konditionen altså blevet mærkbart bedre og røven kan komme ned i slæden uden problemer wuuhuu.. )

kan i have en dejlig dag

varme hilsner Tanja

14 år18. december 2010 kl. 10:20
Man tager ikke på af selve medicinen. Men den kan gøre det at den øger apetitten.

Knud
14 år18. december 2010 kl. 10:38
Jeg ved ikke om der er nogle der læser bøger - jeg har kastet mig ud i en serie af 3 bøger der hedder Jordens søjler af Ken Follett - jeg er kommet til den 3. og de er fantastisk skrevet og meget medrivende - kan virkelig anbefales.
14 år18. december 2010 kl. 13:08
Knud: Jeg er godt klar ovet, at medicinen ikke har lagt alle de kg. til hendes vægt. Jeg har formuleret mig uklart, hvis det sådan du læser det :-) Man kan vel sige, at medicinen har været en medkatalysator til hendes vægtforøgelse.
14 år18. december 2010 kl. 14:21
Hej Tanja, dejligt ryveen kan passe i slæden hehe. Det er altså også bare sjov og god motion i sneen. Ned af bakken, oooop af bakken osv hehe.
Jeg kan altså godt lide sne :-))

Jeg er vild med at læse, har dog ikke haft fat i nogen bøger en tid. Men Ken Follet har jeg læst, og nydt!!! God fornøjelse!!!!
Håber på at få den nye fra Jussi Adler i julegave, det er meget spændende læsning!!!

Håber i har nydt dagen og fået ryddet op efter ungerne i køkkenet hoho. Sådan plejer det at være her, men dejligt med søde overraskelser!!!

Knus Trif
14 år18. december 2010 kl. 22:05

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...