#292 af Store_Michael (slettet)
Minus 10 kg til den 1/1 2011
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Store_Michael (slettet)
re: Minus 10 kg til den 1/1 2011
Godmorgen Tanja, Alt for længe siden, men nu er jeg med igen.. har læst mig "up to date" herinde :o) Er ked af jeg gik glip af "jubelfesten".. altså da 7'eren kom forrest på vægten.. Blev super glad da jeg så det på forum idag, men blev så også lidt ked af at jeg ikke havde været der.. altså.. sådan.. ikke at have været der hvor du skulle have et stort knus og et skulderklap.. For det fortjener du.. Både for prestationen, og for din hjælp til alle vi andre... :o)
Stort tillykke.....
Knus
Michae.
Stort tillykke.....
Knus
Michae.
14 år16. december 2010 kl. 07:25
Tanjaknoth (slettet)
Godmorgen i skønne mennesker - hvor det varmer når andre glæder sig på ens vegne ;-) Tak <3
Håber i får en dejlig Torsdag
Knus Tanja
Håber i får en dejlig Torsdag
Knus Tanja
14 år16. december 2010 kl. 08:37
twixen (slettet)
Wow!
Wow et flot vægttab du har gennemgået :-) Jeg har læst starten af tråden og slutningen. Den er jo lang, hele tråden! Men det var især fedt at læse om de positive oplevelser ved vægttabet for dig. Det gav mig lige et snus af, hvad der er i vente.
Hav en dejlig dag :-)
Hav en dejlig dag :-)
14 år16. december 2010 kl. 10:51
Tanjaknoth (slettet)
re: Wow!
hej twixen - tak for beskeden og du kan roligt glæde dig til det bliver din tur tilat mærke hvor godt man kan have det.
I dag stod vægten på 78,7 fantastisk har lige fået menstruation og aligevel har der ikke været en vægtøgning som der plejer - tror min familie og venner synes at jeg nærmest er irriterende hellig her hvor man bliver budt på alverdens konfekt og julebag - men julen skal være en glædens tid og den skal altså ikke ødelægge mit vægttab har jeg bestemt mig for.så hellere lade folk synes at jeg er lidt sær - he he jeg kan bærer det...
Nu begynder jeg bedre at kunne forstå lovely og andre der har tabt sig meget - når de fortæller at de er blevet helt glade for spejle - Tænkt sig - når jeg tager make up på kan faktisk tage mig selv i at stå og beundre mit ansigt i spejlet og tænke - wow du ser sku da herre godt ud efterhånden ;-D det store gulv til loft spejl nede i entreen er jeg også begyndt at bruge flitttigt og begynder at være tilfreds med det jeg ser... det er faktisk en helt fantastisk følelse i forhold til da jeg var størs og havde lyst til at sagsøge spejlproducenterne for at have spejle med forringet billedkvalitet...
Når ungerne kommer hjem er der ferie og det vil jeg nyde i fulde drag og det tror jeg også de trænger til...
kan i have en dejlig fredag derude
stort knus Tanja
I dag stod vægten på 78,7 fantastisk har lige fået menstruation og aligevel har der ikke været en vægtøgning som der plejer - tror min familie og venner synes at jeg nærmest er irriterende hellig her hvor man bliver budt på alverdens konfekt og julebag - men julen skal være en glædens tid og den skal altså ikke ødelægge mit vægttab har jeg bestemt mig for.så hellere lade folk synes at jeg er lidt sær - he he jeg kan bærer det...
Nu begynder jeg bedre at kunne forstå lovely og andre der har tabt sig meget - når de fortæller at de er blevet helt glade for spejle - Tænkt sig - når jeg tager make up på kan faktisk tage mig selv i at stå og beundre mit ansigt i spejlet og tænke - wow du ser sku da herre godt ud efterhånden ;-D det store gulv til loft spejl nede i entreen er jeg også begyndt at bruge flitttigt og begynder at være tilfreds med det jeg ser... det er faktisk en helt fantastisk følelse i forhold til da jeg var størs og havde lyst til at sagsøge spejlproducenterne for at have spejle med forringet billedkvalitet...
Når ungerne kommer hjem er der ferie og det vil jeg nyde i fulde drag og det tror jeg også de trænger til...
kan i have en dejlig fredag derude
stort knus Tanja
14 år17. december 2010 kl. 09:00
bruger slettet
Du har sgu gjort det godt, så jeg syntes det er fedt, at du nu nyder dit spejlbillede... ;o)
Glæder mig til jeg når dertil... :o)
Glæder mig til jeg når dertil... :o)
14 år17. december 2010 kl. 09:14
Tanjaknoth (slettet)
Tak sascha - men du kan nu roligt kigge dig i spejlet for trods det at du har lidt på på sidebenet er du altså en utrolig smuk kvinde med masser af udstråling.. husk det... ;-)
varme hilsner
Tanja
varme hilsner
Tanja
14 år17. december 2010 kl. 12:51
bruger slettet
Tusind tak... Nu får jeg helt røde kinder... :o)
14 år17. december 2010 kl. 13:17
Tanjaknoth (slettet)
Sådan ser udviklingen ud over de sidste 6 - 7 uger
oveni købet nåede jeg mit delmål som var at komme under 80 - det er sku så fantastisk -
Da jeg startede på 96 kg regnede jeg med at det mål først blev opfyldt en gang i starten af det nye år, så jeg er super tilfreds. ;-D
men således ser det ud fra den 27 oktober den 17 december
Alle mål er taget på det tykkeste sted bortset fra taljemålet og håndleddet som nærmest kun kan måles på det tyndeste sted. ;-D
højde 161 cm
vægt 85,7 kg idag 78,7 --> - 7 kg
underarm 23 cm idag 22 cm ---> -1 cm
håndled 16 cm idag 15 cm ---> - 1 cm
lår 60 cm idag 56,5---> -3,5 cm
læg 35 cm idag 34 cm ---> -1 cm
overarm 33 cm idag 27,5 cm----> - 5,5cm
talje 84 cm idag 81cm ---> -3 cm
hofte 107 cm idag 101----> - 6 cm
røv 108 cm idag 102 cm -6cm
bryst med bh 106 cm idag 99 cm -7 cm
ankel (er ikke blevet målt før) nu 21 cm
Jeg har tabt 18 kg indtil nu og mit næste mål er at komme ned på 69 kg senest til engang i marts.
Kan i have en dejlig fredag derude
Knus Tanja
oveni købet nåede jeg mit delmål som var at komme under 80 - det er sku så fantastisk -
Da jeg startede på 96 kg regnede jeg med at det mål først blev opfyldt en gang i starten af det nye år, så jeg er super tilfreds. ;-D
men således ser det ud fra den 27 oktober den 17 december
Alle mål er taget på det tykkeste sted bortset fra taljemålet og håndleddet som nærmest kun kan måles på det tyndeste sted. ;-D
højde 161 cm
vægt 85,7 kg idag 78,7 --> - 7 kg
underarm 23 cm idag 22 cm ---> -1 cm
håndled 16 cm idag 15 cm ---> - 1 cm
lår 60 cm idag 56,5---> -3,5 cm
læg 35 cm idag 34 cm ---> -1 cm
overarm 33 cm idag 27,5 cm----> - 5,5cm
talje 84 cm idag 81cm ---> -3 cm
hofte 107 cm idag 101----> - 6 cm
røv 108 cm idag 102 cm -6cm
bryst med bh 106 cm idag 99 cm -7 cm
ankel (er ikke blevet målt før) nu 21 cm
Jeg har tabt 18 kg indtil nu og mit næste mål er at komme ned på 69 kg senest til engang i marts.
Kan i have en dejlig fredag derude
Knus Tanja
14 år17. december 2010 kl. 15:15
kis (slettet)
Hej Tanja
Hvor er det godt gået. Det er godt at kikke må på målene før og nu så kan man virkelig se der er sket noget.Osse hvis man går i stå.
Du kan godt være stolt af dig selv. God weekend til dig og alle herinde
knus kis
Hvor er det godt gået. Det er godt at kikke må på målene før og nu så kan man virkelig se der er sket noget.Osse hvis man går i stå.
Du kan godt være stolt af dig selv. God weekend til dig og alle herinde
knus kis
14 år17. december 2010 kl. 16:16
Hurra hurra for det - og så midt i december! Det er da vidunderligt! :)