Minus 10 kg til den 1/1 2011
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Trif
re: Minus 10 kg til den 1/1 2011
Hej Tanja, du har da dit at slås med... Uf frosne vandrør - ikke rart!!!
Håber der er styr på det nu!?
Og Michael, stakkels Mette - kan du så komme hjem og være praktisk :-) hehe
Knus Trif
Håber der er styr på det nu!?
Og Michael, stakkels Mette - kan du så komme hjem og være praktisk :-) hehe
Knus Trif
14 år10. december 2010 kl. 16:03
Tanjaknoth (slettet)
Hej Michael og Trif...
Nu tør det heldigvis her i nordjylland -det regner i fede stråler.. jeg er lige kommet hjem, grunden til at manden måtte blive hjemme og tage sig af de rør i dag var at jeg skulle til tandlægen med sønnemand i morges - og kl 10.00 havde jeg en aftale med 2 ældre damer som blandt andet skulle køres ned og handle og i banken osv.. derefter skulle jeg hente min gudsøn på et år i dagplejen og tage ham med hjem til ham selv og ham har jeg så passet indtil nu.. og er lige landet herhjemme efter en meget våd kørertur med kaskader af vand på begge sider af bilen -Er helt mørbanket... oven på en meget travl men trods alt hyggelig dag - min mand er ikke bedre en michael - smiler jeg får nemlig også lov at klare mig selv for det meste, men det kan jeg heldigvis også finde ud af he he forleden da rørene var frosset var det mig der stod udenfor i en time med varmelæseren og blæse ind i hulmuren der hvor aftrækket fra tørretumbleren går (er dog ikke i drift da vi har fået en kondens tumbler) ud og hvor rørene løber... :-) men i dag måtte det være hans tur nu da jeg ikke kunne være hjemme til at ordne det... og han havde en fridag til gode... og så fik han samtidig lavet nogle andre praktiske ting herhjemme - skønt.. bare ærgeligt jeg ikke kunne være hjemme og nyde ham...
glæder mig til at se hvad vægten siger i morgen tidlig, jeg var ikke på vægten i morges og i dag har jeg været vildt standhaftig trods det stramme program med at fare fra det ene sted til det andet... så håber rigtig meget på et 7 tal ;-)
nat nat derude knus...
Nu tør det heldigvis her i nordjylland -det regner i fede stråler.. jeg er lige kommet hjem, grunden til at manden måtte blive hjemme og tage sig af de rør i dag var at jeg skulle til tandlægen med sønnemand i morges - og kl 10.00 havde jeg en aftale med 2 ældre damer som blandt andet skulle køres ned og handle og i banken osv.. derefter skulle jeg hente min gudsøn på et år i dagplejen og tage ham med hjem til ham selv og ham har jeg så passet indtil nu.. og er lige landet herhjemme efter en meget våd kørertur med kaskader af vand på begge sider af bilen -Er helt mørbanket... oven på en meget travl men trods alt hyggelig dag - min mand er ikke bedre en michael - smiler jeg får nemlig også lov at klare mig selv for det meste, men det kan jeg heldigvis også finde ud af he he forleden da rørene var frosset var det mig der stod udenfor i en time med varmelæseren og blæse ind i hulmuren der hvor aftrækket fra tørretumbleren går (er dog ikke i drift da vi har fået en kondens tumbler) ud og hvor rørene løber... :-) men i dag måtte det være hans tur nu da jeg ikke kunne være hjemme til at ordne det... og han havde en fridag til gode... og så fik han samtidig lavet nogle andre praktiske ting herhjemme - skønt.. bare ærgeligt jeg ikke kunne være hjemme og nyde ham...
glæder mig til at se hvad vægten siger i morgen tidlig, jeg var ikke på vægten i morges og i dag har jeg været vildt standhaftig trods det stramme program med at fare fra det ene sted til det andet... så håber rigtig meget på et 7 tal ;-)
nat nat derude knus...
14 år11. december 2010 kl. 00:24
Store_Michael (slettet)
Godmorgen Tanja... sikke da en dag igår.. er godt du har sådan en fantastisk praktisk mand som lige tager en dag fri og laver ting.... (fløjte fløjte....tralej lal lej....) Ja vi kan godt lide at blive rost :o), bare lige et kys på kinden og så, "... du er dygtig far..."
Men nok om os fædre... Hvordan ser det ud med vægten her til morgen..... Vi sidder alle spændte... er det mon idag?...
Håber du får dig en go' dag, nu hvor I har slettet alt sneen, lige inden jeg kommer hjem.... øv... men er sikker på der nok skal komme mere..
Knus
Michael.
Men nok om os fædre... Hvordan ser det ud med vægten her til morgen..... Vi sidder alle spændte... er det mon idag?...
Håber du får dig en go' dag, nu hvor I har slettet alt sneen, lige inden jeg kommer hjem.... øv... men er sikker på der nok skal komme mere..
Knus
Michael.
14 år11. december 2010 kl. 07:18
Trif
Ja godmorgen Tanja, håber vægten har været god ved dig :-)
Her på sjælland begyndte det først at tø og regne i nat, sgu godt nok mærkeligt at gå i seng med frost og KÆMPE meget sne udenfor, for at vågne op til regn og stort set al sne væk - mæææærkeligt!!!
Øv for dig Michael at du ikke får set det!? Og nydt det, jeg er vild med sneen hehe.
Knus Trif
Her på sjælland begyndte det først at tø og regne i nat, sgu godt nok mærkeligt at gå i seng med frost og KÆMPE meget sne udenfor, for at vågne op til regn og stort set al sne væk - mæææærkeligt!!!
Øv for dig Michael at du ikke får set det!? Og nydt det, jeg er vild med sneen hehe.
Knus Trif
14 år11. december 2010 kl. 09:30
Tanjaknoth (slettet)
WuuuuuHuuuu...! hej i skønne mennesker - vægten har ikke svigtet i dag - hopper op og ned og laver den sygeste sejrsdans.... 79,7 - 79,7 -- 79, 7 jeg skal lige gentage det for at fatte at det er rigtigt.... så nu har jeg bevæget mig fra 90erne ned gennem 80.erne og nu er jeg endelig landet i 70.erne nu virker mit endelig mål altså bare ikke så uoverskueligt længere... ;-D
Føler både jeg kan gå på vand, flyve, danse riverdance mens jeg går på line --- intet er umuligt for den der har viljen i sjælen - mit næste mål må være at tabe de næste 10 kg til en gang i Marts 2011 skulle gerne runde de 69 kg der... det vil jeg sgu opnå.
kan i have en super dejlig weekend derude og håber der er lidt sne tilbage til dig, til du kommer hjem Michael.
super glade hilsner
Tanja
Føler både jeg kan gå på vand, flyve, danse riverdance mens jeg går på line --- intet er umuligt for den der har viljen i sjælen - mit næste mål må være at tabe de næste 10 kg til en gang i Marts 2011 skulle gerne runde de 69 kg der... det vil jeg sgu opnå.
kan i have en super dejlig weekend derude og håber der er lidt sne tilbage til dig, til du kommer hjem Michael.
super glade hilsner
Tanja
14 år11. december 2010 kl. 10:18
kis (slettet)
Hej Tanja
Tillykke med dit flotte vægtab. Godt gået!
En go`julegave du har gvet dig selv:-)
osse god weekend til dig og alle I andre skønne mennesker herinde
knus kis
Tillykke med dit flotte vægtab. Godt gået!
En go`julegave du har gvet dig selv:-)
osse god weekend til dig og alle I andre skønne mennesker herinde
knus kis
14 år11. december 2010 kl. 12:06
Trif
Hep hep hep !!!!!!! Det er bare fantastisk!!! Tillykke, du er virkelig sej!!
Knus Trif
Knus Trif
14 år11. december 2010 kl. 13:23
PigeKbh (slettet)
re: minus 10 kg til den 1/1 2011
Sådan Tanja!!! Det er virkelig godt gået. Du kan virkelig godt være stolt af dig selv.
Jeg glæder mig SÅ meget, til jeg selv når dertil, hvor du står! Jeg kan sagtens sætte mig ind i, at det må være en fantastisk følelse!
Rigtig god weekend til dig - det kan vel næsten ikke blive andet ?! :o)
Jeg glæder mig SÅ meget, til jeg selv når dertil, hvor du står! Jeg kan sagtens sætte mig ind i, at det må være en fantastisk følelse!
Rigtig god weekend til dig - det kan vel næsten ikke blive andet ?! :o)
14 år11. december 2010 kl. 14:23
kbla (slettet)
Supersejgt af dig Tanja. Stort tillykkë med det magiske 7 tal. Du ønskes en dejlig weekend
Knus Knud
Knus Knud
14 år11. december 2010 kl. 15:10
Håber I får styr på det i Nibe også...
Stort Knus
Michael.