Minus 10 kg til den 1/1 2011

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Minus 10 kg til den 1/1 2011
Hehe trarnæner.... men forstod det nu godt :-)
Tror bestemt det har noget med gener og selvfølgelig mad :-)
Mine drenge er også superstærke!!
Min mor har stadig gode biceps og ret flot krop, selvom hun nærmer sig de 70 :-)
Sååå videre med de gode gener hehe.
Tillykke med vægttabet, FLOT!!!
Knus Trif
14 år6. december 2010 kl. 13:27
Ej altså...hvor shopper man sådan nogle gener - hele min familie er overvægtige i større eller mindre grad - periodisk.

Vi har hverken biceps eller er faste - det er da bare snyd.

Der er også forskel på mine unger - to af dem har tendens til hurtigt at blive lidt runde i det - den sidste er en bomstærk toptunet type - hvor man allerede aner de stærke muskler...

Forsøger dog ikke at gå op i børnenes vægt/udseende - da jeg stadig selv lider under følgerne af en mor, der var på konstant slankekur - og satte mig på slankekur gennem min barndom. Så jeg kører mine dysfunktionelle vægttanker af på jer herinde istedet!

Lovely
14 år6. december 2010 kl. 13:57
Hej Michael, trif, charlotte og lovely...

Yeah - en pakke palmin :-/ ikke nogen videre rar tanke, lad mig få det brændt af i en fart... kan godt fortå du savner at have en vægt michael - men målebåndet lyver ikke :-)

Lovely - tjaah generne kan vi ikke lave om på, men man kan jo, som du er i fuld gang med træne kroppen stærkere... zumba strammer jo i den grad op, uden at man kommer til at ligne et muskelbundt.. :-)

Jeg har aldrig prædiket sundhed for mine børn - men serveret god sund mad for dem - siden de var små - har altid lavet alt fra bunden med friske råvare - slik og sodavand har været en by i rusland herhjemme for min datter blev alergisk over for farvestoffer da hun var 3 år gammel, men de kan dog ikke undgå at læggemærke til at jeg undlader at tage ris, pasta og kartofler som jeg servere for resten af familien hver dag - grøntsager og salat har jeg altid serveret for familien så der er ikke nogle vilde ændringer - tilgengæld har jeg ekspirementeret med mange nye opskrifter mere eller mindre populære hos min mand og ungerne.

Jeg vil give dig ret Lovely at man skal passe på med at prædike for ungerne eller sætte dem på kur... men i stedet give den et sundt forhold til lækker og sund mad... og være konsekvent i sine nejér når de spørge om mere "usundt" det er der ikke noget galt i.. alt med måde, det gør ikke noget de lærer det fra små.

Trif og charlotte tusind tak for Tillykkerne - ja nu er det godtnok tæt på...

Jeg har trænet som en sindsyg de sidste dage - i dag har jeg været med ungerne og en af min datters veninder, som var på besøg, ovre og kælke og løbe op og ned af en ret stejl bakke i dyb sne - det er super godt for baller og baglår... smiler... jeg kom ikke i motions centeret i dag - har haft gæster siden tidlig i formiddags. men i morgen gør jeg alvor af det ;-)

Kan i have en dejlig aften :-)

14 år6. december 2010 kl. 17:25
Wuhuu min elskede mand har haft wii zumba med hjem til mig i dag, så nu skal jeg også ryste røv.. og i morgen skal jeg i fitnesscenteret - så nu kan julen bare komme an, jeg skal nok tabe mig aligevel ;-))

Glade hilsner

Tanja
14 år6. december 2010 kl. 21:11
SØD MAND !!!!!! Så er det bare at give den gas :-)
Go for it!!!
14 år6. december 2010 kl. 21:16
Hej Tanja

Hvor er han da bare dejlig...glæder mig til at høre ALT om zumba på wii - som ingen vist er i tvivl om, er jeg jo dedikeret fan. Har en wii derhjemme - men det er mest ungerne der bruger de - måske husets frue også skulle ryste rumpetten foran TVet...

Fortæl, fortæl..er SÅ nysgerrig

Lovely
14 år7. december 2010 kl. 08:16
Godmorgen - dagens vægt 80,3 for hulen da 301 g fra mit mål til i dag... men er ikke skuffet, vægten er blevet jævnt nedadgående efter ca en uges stilstand - hvor det jo som skrevet før har været påkrævet med en mule selvrandsagelse for at få gang i det jævne vægttab igen.. og det er jo lykkes :-))

Lovely og Trif tak for jeres indlæg <3

Jamen wii zumba skulle jo næste være mere effektiv end det at gå til det, ihvertfald iflg en kvindelig bekendt som går til zumba, men som også har fået spillet og hun har været mere øm i kroppen efter at have prøvet spillet selvom hun er vandt til at danse zumba.

Jeg er jo ikke vandt til disse rytmiske udfoldelser - så jeg har meget at lærer, en ting ligger fast - det kommer til at foregå når jeg er alene hjemme - en ting er at min kæreste elsker mig, men han behøver ikke se mig ligne bambi på glat is.. he he men det er sjovt og man lever sig ind i musikken.. - jeg har dog en medfødt rytme i kroppen, men trinnende og bevægelserne skal lige prøves nogle gange før det falder naturligt kan jeg mærke. - jeg prøvede spillet kort i går aftes :-) men vil også give den gas i dag.. :-) og så skal jeg jo ned i centeret og have det længe ventede mdrs kort... wup wup ;-)

Kan i have en dejlig dag

knus Tanja
14 år7. december 2010 kl. 08:53
Har haft en super dag i dag.. jeg har danset zumba i en time - ordnet alle de huslige pligter, og været nede og handle.. da jeg skulle hente mine børn blev jeg "kidnappet" af en nær veninde som jeg ikke har set i 14 dage... hendes store datter på 11 år stod eftertænksomt og målte mig med øjnene og udbrød - hold kæft hvor er du egentlig blevet lille - he he (de er Århusianere ligesom mig, og siger tingende frit fra leveren uden omsvøb) hvilket kan virke lidt voldsomt for mange nordjyder he he men jeg blev super glad over kommentaren ;-) også selvom jeg ikke er færdig med at tabe mig endnu..

Jeg har tastet mad ind i dag og jeg kan spise 620 kcal endnu for at nå mit mål hvilket svare til et vægttab på 200 etellerandet gram - spændende at hoppe på vægten i morgen - mon ikke jeg er kommet endnu tættere på det magiske 7 tal ;-)

Jeg har bagt småkager sammen med ungerne efter vi kom hjem, uhm hvor de duftede...

Jeg kom aldrig i motions centeret i dag, jeg har simpelthen ikke haft tid... men en times zumba for fuld skrald må også være godt nok for i dag - det er vildt sjovt og giver høj puls og sved på panden.. kan virkelig anbefales..

kan i have en dejlig aften derude..

Tanja
14 år7. december 2010 kl. 18:26
Sikke en fantastisk dag og der er vel ikke noget galt i sandheder hehe.
Hvor sejt du har danset zumba i stuen hehe.
Go go go
Knus Trif
14 år7. december 2010 kl. 18:39
Godmorgen ;-)

Tak for beskeden trif - ja det var fantastisk - og jeg kan sagtens mærke i dag, at jeg gik til den igår :-)

Faktisk tror jeg udover at kroppen er øm, desværre også at der er noget andet der ligger og ulmer - jeg føler mig temmelig skidt tilpas - så hvis det er noget influenza må det gerne komme i udbrud nu... så jeg er rask til jul.. jeg er blevet jævnt forkølet i løbet af natten - har hovedpine og føler mig noget ved siden af mig selv.. svimmel og øv... tror bare jeg skal tage en slapper i dag - vægten havde slet ikke flyttet sig ud af stedet til morgen trods min ihærdighed igår... meen derfor kan jeg jo sagtens have brændt flæsk af aligevel... :-)

Jeg tror jeg vil smide mig på sofaen med et tæppe og se om ikke en kop kaffe kan sætte fut i systemet... - ønsketænkning efter omstændighederne, men man kan jo have lov at håbe...

Kan i have en dejlig dag <3
14 år8. december 2010 kl. 08:17

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...