Minus 10 kg til den 1/1 2011
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+kbla (slettet)
re: Minus 10 kg til den 1/1 2011
Hej Tanja.
Ja det er vist billigt i mit motionscenter. Det skyldes vist at der er stor konkurrence her i Viborg, da der er mange motionscentre. I Dit Studie som det hedder er makinerne og udstyret også helt i top.
Men jeg synes det er dejligt at du har besluttet dig for at du vil ha råd til at træne og at du glæder dig til at komme igang igen. Og du kender jo mit syn på kvinder og muskler, så hold dig ikke tilbage. Bare gi den gas....smiler
Knus Knud
Ja det er vist billigt i mit motionscenter. Det skyldes vist at der er stor konkurrence her i Viborg, da der er mange motionscentre. I Dit Studie som det hedder er makinerne og udstyret også helt i top.
Men jeg synes det er dejligt at du har besluttet dig for at du vil ha råd til at træne og at du glæder dig til at komme igang igen. Og du kender jo mit syn på kvinder og muskler, så hold dig ikke tilbage. Bare gi den gas....smiler
Knus Knud
14 år5. december 2010 kl. 12:32
bruger slettet
Lyder godt du starter i motionscenter. Håber du bliver glad for det.
14 år5. december 2010 kl. 12:35
Tanjaknoth (slettet)
Hej Knud og Mia
Tak for jeres indlæg - Mia jeg ved jeg bliver såå glad for det - jeg har styrketrænet i ca 12 år - men stoppede da jeg kørte galt fordi jeg ikke kunne holde til det - og kom ikke i gang igen - men øgede bare min vægt mens musklerne i løbet af de sidste 3 - 4 år langsomt er blevet svagere - jeg svømmede hver dag hele sommeren 2010 i friluftsbadet op til en km om dagen, sammen med min datter, det var endda inden jeg overvejede at tabe mig - men det har givet mig noget af min styrke igen...
Knud -smiler :-) nu er det jo sådan at jeg ikke kan modelere min krop efter hvad alle andre synes - nogle kan lide slanke ´piger, andre runde, nogle kan lide muskuløse piger og min kæreste kan lide mig uanset hvordan jeg ser ud - men han pev lidt over min vel voldsomme muskelmasse inden jeg kørte galt... mine triseps var større end hans - he he og han er en almindelig slank mand på ca (180 og 78 kg) jeg vil for min egen skyld arbejde hen i mod at få markerede, men dog aligevel feminine træk over hele kroppen - jeg har stadig en ret stor muskelmasse som godtnok stadig er stadig pakket blødt ind i overflødig fedt... så i starten vil jeg hovedsageligt fokusere på fedtforbrænding/pulstræning og lettere styrketræning.
Kan i have en dejlig Søndag
Knus Tanja
Tak for jeres indlæg - Mia jeg ved jeg bliver såå glad for det - jeg har styrketrænet i ca 12 år - men stoppede da jeg kørte galt fordi jeg ikke kunne holde til det - og kom ikke i gang igen - men øgede bare min vægt mens musklerne i løbet af de sidste 3 - 4 år langsomt er blevet svagere - jeg svømmede hver dag hele sommeren 2010 i friluftsbadet op til en km om dagen, sammen med min datter, det var endda inden jeg overvejede at tabe mig - men det har givet mig noget af min styrke igen...
Knud -smiler :-) nu er det jo sådan at jeg ikke kan modelere min krop efter hvad alle andre synes - nogle kan lide slanke ´piger, andre runde, nogle kan lide muskuløse piger og min kæreste kan lide mig uanset hvordan jeg ser ud - men han pev lidt over min vel voldsomme muskelmasse inden jeg kørte galt... mine triseps var større end hans - he he og han er en almindelig slank mand på ca (180 og 78 kg) jeg vil for min egen skyld arbejde hen i mod at få markerede, men dog aligevel feminine træk over hele kroppen - jeg har stadig en ret stor muskelmasse som godtnok stadig er stadig pakket blødt ind i overflødig fedt... så i starten vil jeg hovedsageligt fokusere på fedtforbrænding/pulstræning og lettere styrketræning.
Kan i have en dejlig Søndag
Knus Tanja
14 år5. december 2010 kl. 15:08
Trif
Men Tanja, vi piger med "muller" er jo dejlige hehe.
Håber du får råd til fitness center, det er min bedste "afstressning/terapi" - på den hårde måde hehe.
Tror du har det på samme måde!! :-)
Knus og dejlig søndag aften
Håber du får råd til fitness center, det er min bedste "afstressning/terapi" - på den hårde måde hehe.
Tror du har det på samme måde!! :-)
Knus og dejlig søndag aften
14 år5. december 2010 kl. 21:21
Lovely
Hej Tanja - tillykke med de tabte kg hen over de sidste dag - du er supersej.
Kan sådan set godt forstå dine tanker omkring det her med at være kvindelig/muskuløs - eller også kan jeg ikke. Er nemlig typen, der er velsignet med en krop der er så typisk kvindelig som noget - samt en naturlig modvilje mod alt fysisk aktivitet der ikke lige er sex, løben efter isbilen el. lign. (altså, indtil jeg opdagede zumba). Så ligegyldig hvor slank jeg har været gennem årene - ja så har det været med kvindelige former, der ikke har været særligt faste i det!
Stor beundring for jer, der virkelig får tæsket nogle maskiner igennem i centeret. Jeg bruger kun mit medlemskort til zumba - måske lidt step eller anden danse-agtig motion. Ville ønske jeg havde "dét der skal til"
Rigtig god mandag til dig Tanja (og selvfølgelig til andre der læser med)
Lovely
Kan sådan set godt forstå dine tanker omkring det her med at være kvindelig/muskuløs - eller også kan jeg ikke. Er nemlig typen, der er velsignet med en krop der er så typisk kvindelig som noget - samt en naturlig modvilje mod alt fysisk aktivitet der ikke lige er sex, løben efter isbilen el. lign. (altså, indtil jeg opdagede zumba). Så ligegyldig hvor slank jeg har været gennem årene - ja så har det været med kvindelige former, der ikke har været særligt faste i det!
Stor beundring for jer, der virkelig får tæsket nogle maskiner igennem i centeret. Jeg bruger kun mit medlemskort til zumba - måske lidt step eller anden danse-agtig motion. Ville ønske jeg havde "dét der skal til"
Rigtig god mandag til dig Tanja (og selvfølgelig til andre der læser med)
Lovely
14 år6. december 2010 kl. 07:51
Tanjaknoth (slettet)
Godmorgen Trif og Lovely og alle i andre der følger med
Dejligt at vågne op til friske beskeder...
Trif det er jo rigtigt at vi kvinder med muller er dejlige - men det er de fleste kvinder jo egentlig uanset bygning...
Vi er nogle få kvinder der måske har lettere ved at bygge muskler end andre - men det må også være et spørgsmål om hvordan vi trarnæner og hvad vi spiser + hvilke gener vi er blevet begavet med.
Jeg kan se på min søn - på 6 år at der må være noget med generne - jeg har altid selv været stærk - siden jeg var barn.
Jeg synes de fleste 6 årige er noget splejsede - men min søn er blevet begavet med en stærk krop, med brede skuldre - smal talje og markerede muskler - både på ryg, mave og arme - og så er han brøl stærk men med et mildt sind - ligesom hans mor - han har brugt sin krop som alle andre børn og altså ikke lavet noget der skulle fremme muskelmassen i den grad.. så jeg giver generne skylden... heldige ham.. min datter er mere almindelig af bygning - heldige hende.. smiler.. det var vist et lille sidespring.. men sjovt som vi er forskellige...
I dag stod vægten på fantastiske 80,5 wuuhuu
kan i have en dejlig dag
Knus Tanja
Dejligt at vågne op til friske beskeder...
Trif det er jo rigtigt at vi kvinder med muller er dejlige - men det er de fleste kvinder jo egentlig uanset bygning...
Vi er nogle få kvinder der måske har lettere ved at bygge muskler end andre - men det må også være et spørgsmål om hvordan vi trarnæner og hvad vi spiser + hvilke gener vi er blevet begavet med.
Jeg kan se på min søn - på 6 år at der må være noget med generne - jeg har altid selv været stærk - siden jeg var barn.
Jeg synes de fleste 6 årige er noget splejsede - men min søn er blevet begavet med en stærk krop, med brede skuldre - smal talje og markerede muskler - både på ryg, mave og arme - og så er han brøl stærk men med et mildt sind - ligesom hans mor - han har brugt sin krop som alle andre børn og altså ikke lavet noget der skulle fremme muskelmassen i den grad.. så jeg giver generne skylden... heldige ham.. min datter er mere almindelig af bygning - heldige hende.. smiler.. det var vist et lille sidespring.. men sjovt som vi er forskellige...
I dag stod vægten på fantastiske 80,5 wuuhuu
kan i have en dejlig dag
Knus Tanja
14 år6. december 2010 kl. 08:42
Store_Michael (slettet)
Godmorgen Tanja,
Tillykke ! Så er der kun én pakke palmin tilbage :-)
Er lige ved og næsten...
Uhh, kan heller ikke vente til vi ligger stille så jeg jan se hvad vægten siger... kosten bliver holdt i meget kort snor i den kommende uge,.,, jeg VIL under 120 (BMI 30) inden jeg skal hjem,,,
Håber du fåer en fortryllende vinterdag..
"....I sne står urt og busk iskjul..."
Knus
michael
Tillykke ! Så er der kun én pakke palmin tilbage :-)
Er lige ved og næsten...
Uhh, kan heller ikke vente til vi ligger stille så jeg jan se hvad vægten siger... kosten bliver holdt i meget kort snor i den kommende uge,.,, jeg VIL under 120 (BMI 30) inden jeg skal hjem,,,
Håber du fåer en fortryllende vinterdag..
"....I sne står urt og busk iskjul..."
Knus
michael
14 år6. december 2010 kl. 08:51
CharlottePotte (slettet)
Go'morgen Tanja
Hold op det er tæt på nu 600 gr så komme 7-tallet frem :o)
Tillykke med det og ha' en go' dag.
Charlotte
Hold op det er tæt på nu 600 gr så komme 7-tallet frem :o)
Tillykke med det og ha' en go' dag.
Charlotte
14 år6. december 2010 kl. 09:09
Tanjaknoth (slettet)
ØØH BØØH trarnæner = træner he he
ved ikke lige hvad der gik galt med tastaturet der.. smiler...
ved ikke lige hvad der gik galt med tastaturet der.. smiler...
14 år6. december 2010 kl. 09:38
Knud det er dælme billigt i dit motions center... men det kan vist ikke betale sig for mig at kører den lange vej ;-)
Michael - jeg havde da ikke tænkt over de havde en hjemmeside - jeg plejer jo bare at tage derned.. jeg kan se på dit indlæg at priserne ikke er steget siden jeg trænede dernede... men det er stadig rimelig dyrt i forhold til mange andre steder... til gengæld er det noget super godt udstyr.
Jeg var jo oppe og træne i Løgstør sammen med min lillebror for et stykke tid siden (en enkelt prøve time) - der koster det vist 100 kr om måneden - men det er i en sølle forfatning og trænings udstyret ligner noget fra 2. verdenskrig.. :-) og der er ikke et særligt stort udvalg..
Og jeg kan kun give dig ret i at motions centeret i Nibe har en høj standart og det er nok også grunden til den forholdsvis høje pris..
Mandag er jeg den der er smuttet derned forbi - jeg skulle gerne kunne skrabe 357 kr sammen til et mdrs kort.. :-) kan næsten ikke vente - så skal der brændes fedtdepoter af i stor stil -jeg vil dog passe lidt på med muskel opbygning - det har jeg lovet min kæreste - inden jeg kørte galt var jeg nok mere muskuløs end en kvinde bør være - men man kan godt blive bidt af træningen og opdager ikke at man "vokser" fra dag til dag.. jeg kørte også hårdt på - med mange kg - jeg trænede som mændende ;-)
denne gang vil jeg kører med mindre kg og flere reps. så jeg får mere slanke og feminine muskler.
Kan i have en dejlig aften derude..
Jeg vil læne mig tilbage i sofaen sammen med min kære mand og se en film og så vil jeg i putkassen - sneen daler ned og fyger vejen til herude.. tror der ligger 50 cm nogle steder på hovedvejen så hvis ikke der snart kommer en sneplov så står der en bunke biler herude foran mit hus i morgen tidlig... :-/
Nat nat
Knus Tanja