Minus 10 kg til den 1/1 2011

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Minus 10 kg til den 1/1 2011
Ja det var nemlig super hyggeligt... jeg har ellers været god til at have lidt gullerods stave, et æble eller noget andet med mig når jeg tager nogle steder for at holde forbrændingen oppe og sulten i ave og får jeg frokost hos nogle kan det jo være sundt nok med en rugbrød uden smør og med hamburgeryg roastbeef æg eller lignende... men igår er den eneste dag under mit vægttab hvor det hele lige skred for mig.. så jeg er oppe på hesten igen.

Min kære mand skal være på arbejde til sent i aften så ungerne, min rottweiler og jeg har været ude og gå en god lang tur i det dejlige vejr,

Jeg er begyndt at tage mine unger med på nogle gode gåture (så motion er ingen hildring selvom man har børn) mine er 6 og 11 år og de nyder at komme med og snakke om det vi ser... vi bor meget natur skønt og har taget nogle smukke efterårs buketter med hjem som vi har plukket i fællesskab hvis vi ser en særlig smuk gren med røde blade eller en gren med mange små grankogler hyldebær osv... og vi har samlet kastanier til rasmus børnehaveklasse som de skal lave dyr ud af... så alt i alt kan jeg opfordre til at tage klap/barnevogn eller de store unger med på slæb de skal nok nyde at gå og hyggesnakke mens de både får frisk luft og motion.
14 år19. oktober 2010 kl. 11:13
Hvor er det vildt... min forlovelses ring som jeg har båret i 13 år og som efterhånden var blevet så stram at den var ubehagelig at gå med og umulig at få af, sidder nu om ikke løst så ihvertfald så den ikke er ubehagelig og den er tilmed til at få af uden at jeg er ved at rykke fingeren med af... lige en dejlig positiv konstatering.. :-)
14 år20. oktober 2010 kl. 01:00
Idag jeg og min lille familie (ungerne og min mand) været en tur i ålborg - vi havde lovet ungerne at de skulle have en lille ting hver.. vi kom vidt omkring og lidt over middag rumler vores maver.. vi finder en grill restaurant og jeg leder efter noget sundt.. men alt hvad man kan få er med tilhørende pommesfrites eller pommesautes til.. så jeg beder om et kyllingebryst med salat uden pommessautes men med ærter i stedet for.. så det endte med at jeg fik et dejlig sundt måltid.... I aften nøjes vi med at få rugbrød da varm mad to gange på en dag måske er lige i overkanten...

vægten er steget lidt siden igår men går ud fra at det må være ekstra væske ell. da jeg lige har fået min menstruation i dag :-( det er ulempen ved at gå på vægten hver dag da man kan få nogle dyk da der er forskel på tamindhold (undskyld mig) og væske i kroppen..

har man lige drukket en halv liter vand har man jo i teorien taget 1/2 kg på på vægten.. Min kære lillebror kommer et par dage på ferie han er 14 år så der er altid gang i den når han er her, det kan være der går et par dage før der kommer en ny opdatering men bare rolig jeg vender frygteligt tilbage forhåbentlig lidt lettere end jeg er i dag :-)
14 år20. oktober 2010 kl. 15:53
Er vågnet op med den ondeste forkølelse og bronkitis i dag :-( håber snart det går væk igen.. frygter det sætter sig til lungebetændelse da jeg desværre får det op til 4 gange om året - var ellers lige så glad for at der er gået et helt år siden jeg havde det sidst.. nåh nok om min selvmedlidenhed jeg fik da spist en lille portion havregrød til morgenmad og en kop the.. gider simpelthen ikke gå på vægten i dag.. tror jeg venter til min menstruation er stoppet orker ikke et nederlag mere i dag og ved jeg vejer mere når jeg har det månedlige... :-(

Håber alle mine medtabere derude får en dejlig dag :-)
14 år21. oktober 2010 kl. 10:48
Er stadig syg, har ikke vovet at gå på vægten pga uregelmæssig fødeindtag - dog sundt og inaktivitet.. min kæreste render oppe hos en kammerat og hjælper ham så ham har jeg ikke rigtig set noget til de sidste par dage.. men min lillebror er her stadig på ferie.. han er kun 14 så han hjælper med at underholde mine børn her i ferien.. det er dejlig med lidt aflastning når man ikke er på toppen :-) håber at jeg snart er frisk nok til at hoppe på cyklen igen men tror jeg vil slæbe mine børn og min bror med på en frisk gåtur i dag... det er da trods alt bedre end bare at sidde stille.
14 år22. oktober 2010 kl. 14:18
Vi gik en dejlig tur på 5 km i dag... tror jeg hopper på vægten i morgen tidlig for at se om det har haft en indvirkning at jeg ikke har fået de 5 - 6 måltider som jeg skal have for at holde forbrændingen oppe.. (det er det der de sidste 4 år har fået mig til at tage på - altså at jeg har sultet hele dagen og spist et kæmpe måltid om aftenen )

Hvis der er nogle der har en komentar eller spørgsmål er i altid velkomne til at skrive her i tråden :-)
14 år22. oktober 2010 kl. 21:37
Trods min store skræk for at gå på vægten idag fordi jeg har været ret inaktiv (pga sygdom)stod den på 85,6 så det er minus 300 gram på 4 dage og meget bedre end ingenting :-)
14 år23. oktober 2010 kl. 12:01
Holdda op har lige kigget på et billede af mig selv for som blev taget for 2 mdr siden... faktisk det billede som fik mig til at tage mig sammen med at tabe mig... jeg var helt rund i ansigtet og havde næsten ikke nogen hals..

nu har jeg fået kindben, dobbelthagen er væk og mine overarme er blevet tydeligt tyndere... jeg er også ret sikker på at jeg har taget på i muskler og tabt mig i fedt for trods det at jeg kun har tabt 10 - 11 kg på vægten er jeg skrumpet betydeligt.... er bare så glad for at det kan lykkes komme af med de overflødige kg.
14 år23. oktober 2010 kl. 17:01
wehee... 85,4 stod vægten på i dag...
14 år24. oktober 2010 kl. 10:18
Ja er det ikke utroligt, hvad tal på en vægt kan gøre ved humøret ;0) Jeg elsker det i hvert fald..
Hvor er det flot.. you go girl..
God søndag
14 år24. oktober 2010 kl. 10:49

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...