Minus 10 kg til den 1/1 2011

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Minus 10 kg til den 1/1 2011
Hehe Tanja og Lovely, tror vi følger samme cyklus :-) Jeg har også sovet mega dårligt!!!! MEN fordi jeg inderst inde er en sød og blid mor og kone - SÅ har jeg taget en morfar på sofaen.
Tror faktisk det har hjulpet, forhåbentlig er jeg igen sød og overskudsagtig hehe.
Min kære mand sagde imorges, til mine hævede øjne og snerrende mundvige "du er den smukkeste og dejligste, glæder mig allerede til at komme hjem til dig"
Hrrmmfff.... Så er det jo lidt svært at skælde ud over et eller andet.
Ja ja han kender mig selvfølgelig også, tror nok jeg er ret sød normalt hoho.
Håber I får velfortjent hvil og overskud!!!
14 år18. november 2010 kl. 13:05
Hej Lovely og trif.. hvor er i altså bare skønne i to...

Jeres indlæg har givet mig et stort smil på læberne.. er dog kommet over det værste morgen gnaveri.. ha ha jeg fik jo også lige en morfar på en halv time i formiddag og det gjorde virkelig godt..

Endnu engang er dagen gået med at knokle derudaf her i huset, jeg er virkelig tilfreds med det jeg har fået udrettet... der er snart ikke en krog i huset der ikke er blevet endevendt og fixet op...

Jeg ved også at det kommer til at koste en uges restitution når jeg er færdig, men det er det hele værd..

jeg håber i får en rigtig dejlig aften...

varme hilsner

Tanja
14 år18. november 2010 kl. 20:03
Sidder lige og fundere lidt over livet... hvad jeg har opnået, oplevet og hvad jeg mangler at opleve endnu...

I skrivende stund er jeg 30 år gammel... i nogle timer endnu.. kl 4.20 er det 31 år siden jeg kom til verden - hvor blev tiden lige af... ??

Jeg synes hverken jeg er særlig moden, særlig alvidende eller særlig voksen.. jeg vakler stadig som et spædbarn i nogle af livets uforudsigelige og til tider udfordrende stunder... Jeg mindes den dag jeg blev konfirmeret, jeg gik ind i de voksnes rækker og synes at jeg var både moden, voksen og alvidende... men jeg tænkte at de der på omkring de 30 var sådan RIGTIG voksne og satte og måske en smule kedelige... hmm... selvom jeg nu er rundet de 30 og nu er begyndt at bevæge mig ind i 30erne - synes jeg hverken jeg er kedelig eller sat... ha ha jeg har dog både mand, børn, hund, hus, have, 2 biler og alt hvad man nu har når man er i min alder... men et eller andet sted er jeg kommet frem til at man nok aldrig bliver RIGTIG voksen og at man lærer hele livet.. inderst inde er jeg jo bare mig, uanset om der har sneget sig et par smile rynker og nogle strækmærker og lidt løs hud ind på mig i årenes løb.

Trods alle livets uretfærdigheder, modgange og kampe er jeg i bund og grund lykkelig når det kommer til stykket og det må jo være det vigtigste...

Håber i får en dejlig dag når i kommer dertil, nu vil jeg hoppe i putkassen, så jeg kan få min skønhedssøvn og generere ny energi til dagen i morgen....

Ps store Michael - tak for de pæne ord om mig i din tråd.. pas nu på dig selv derude på det store hav :-) og god bedring med vablerne, jeg håber du kan komme i havn og skaffe dig et par gode trænings sko, for træsko er sku ikke helt så optimale at træne i... :-)
14 år18. november 2010 kl. 23:42
TILLYKKE MED DAGEN !!!
Nu er klokken over midnati DK, så det må tælle :-)

Gjorde det ondt? altså at blive nok et år ældre. ?
Nej vel.

Håber du får en rigtig god dag med familie og venner i det Nordjyske..

Stort Knus.. nu hvor det er din fødselsdag..

Michael.
14 år19. november 2010 kl. 00:29
Stort TILLYKKE Tanja!!! 31 år er ingen alder.... Men kender godt dine tanker...
Jeg er 39 og det forstår jeg ikke, kan nemlig tydeligt huske min konfirmation, den første forelskelse, den første gang tømmermænd osv osv. Synes faktisk ikke jeg er så gammel - men 40 næste gang, det fatter jeg IKKE!!!!

Men tror det vigtigste er hvordan vi føler os og opfører os hehe. Der er jo ikke noget galt med stadig at være lidt ung... Vi har venner på samme alder der er gaaaamle!!!! I sind og opførsel. Men heldigvis også venner der er som os, unge af sind.
Når vi har børn bliver vi jo også holdt ved ilden, har styr på de sidste nye spil, musikken osv.

Her hvor jeg sidder sner det, så er jeg glad langt ind i sjælen på en dejlig barnlig måde.
Tillykke igen Tanja og fantastisk dejlig dag til dig, din unge unge kvinde :-)
14 år19. november 2010 kl. 09:32
Tusind tillykker med fødselsdagen! Det må være skønt at kunne fejre den som lettere, sundere og gladere :)

Hav en skøn dag!
14 år19. november 2010 kl. 13:55
1/2Øj med jer og tusind tak for fødselsdags hilsnerne... Det varmer på sådan en kold november dag... og tænk det har slet ikke gjort spor ondt at bevæge mig et skridt længere ind i 30erne... - jeg synes det var værre sidste år hvor jeg gik fra 29 til 30 :-) det gjorde lidt avs ;-)

Det kommende skal jo fortsætte i det trav jeg alerede er igang med... tage ansvar for mig selv, mit velvære, min sundhed og min krop - så jeg kan blive den mor, kæreste, ven og menneske som jeg ønsker at være - så jeg kan bevæge mig lykkeligere mod de 40.. tiden flyver så det nytter ikke at vente til i morgen...

Håber også i får en dejlig dag derude :-)

stort knus Tanja
14 år19. november 2010 kl. 14:08
??? der skal naturligvis stå - det kommende ÅR ved ikke hvorfor det lige smuttede... :-)
14 år19. november 2010 kl. 14:10
Kære Tanja

Du ønskes et stort tilykke med de 31 år.

Du funderer lidt over din alder. Kan kun sige til det at livet bliver lettere og meget mere overskuelig med alderen. Det er lidt som med en god vin. Den får bare mere og mere karakter og smagsoplevelse som årene går. En god vin bliver mere og mere fuldendt som årene går. Og sådan er det med alder.

Jeg er jo 49. Den ældste er flyttet hjemmefra for flere år siden. Og nu er hun så gravid og jeg skal være morfar til juni. Jeg tror at jeg næsten glæder mig lige så meget som hende. I mine stille stunder er jeg begyndt at lege med Lego og finde eventyr frem. Føler faktisk at jeg har fået min anden ungdom. Mine børn undrer sig lidt over at jeg kan li Tina Dickow, Lady Gaga og Nephew og faktisk gerne vil til koncert sammen med dem. Men sådan er det altså.

Med andre ord kære Tanja. Du har rigtig meget at glæde dig til. Livet bliver bare skønnere og skønnere som årene går. Jeg krydser fingre for dig og din nye sunde livsstil der vil holde dig ung i mange, mange år.

Du og din familie ønskes en god vind i årene der kommer

Kærlig hilsen Knud
14 år19. november 2010 kl. 17:38
Kære Knud.. tak for lykønskningen og den betryggende besked... ser frem til at det hele bliver lidt lettere...

I dag har jeg fulgt mit kostprogram til punkt og prikke.. men fik et stjerneskud til aften.. jeg har ikke holdt noget vildt i anledning af min fødselsdag - der er blevet hygget med familien og nu sidder jeg sammen med mine unge og nyder aftenen..

I morgen skal vi til julefrokost på hotel hvide hus, med min kære mands arbejde... så dagen i morgen, inden vi skal afsted skal også holdes i stram snor- hvad angår kosten. Til julefrokosten vil jeg drikke vand til maden - selvom jeg godt kan lide at nyde et glas vin - kan jeg sagtens undvære de våde vare. (jeg tror det er 13 år siden jeg sidst var rigtig fuld - faktisk lige efter min datter blev undfanget, men før jeg vidste at jeg var gravid) siden jeg fik hende er det ikke blevet til de vilde byture, men en enkelt øl eller et glas vin til selskabelige lejligheder er det da blevet til... - lille sidespring- men summasumarum er at jeg ikke får problemer med at undvære alkohol.

vi har fået en liste over hvad vi skal have at spise derude og jeg tror det er muligt at vælge rimelig sunde alternativer så - no problemo...

Alt mit selskabs tøj er vokset så meget at jeg ligner en der er ved at drukne i det - V udskæringerne er blevet alt for nedringede og i det hele taget vil jeg ikke være bekendt at vise mig i det... så jeg har været ude og investere i lidt nyt tøj til i morgen.... jeg skal have en sort Tunika på med et bredt sølvfarvet bælte - som skal sidde lige under brystet, sorte lange støvler, et par halvgennemsigtige sorte leggings med sort mønster på og en gennemsigtig meget let og elegant cardigan "ting" også i sort men med noget sølv mønster som passer til bæltet. og da jeg ikke længere er ejer af de der forfærdelige buler - udover dem der skal være, kommer jeg til at se både elegant og små fræk ud... selvom jeg stadig mangler at smide en del kg.

Da det ikke passer mig alt for godt at bruge en masse penge på nyt tøj, under mit vægttab har jeg valgt noget jeg både kan bruge til jul og nytår og som stadig sidder godt selvom jeg smider 4 - 5 kg hen over julen... vi skal "heldigvis" ikke være sammen med de samme til de forskellige festlige lejligheder, så ingen vil opdage at jeg bruger det samme tøj der... smiler... og efter jul kan det komme til genbrug så der er andre der kan få glæde af det...

kan i have en dejlig aften derude
14 år19. november 2010 kl. 20:19

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...