Minus 10 kg til den 1/1 2011

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Minus 10 kg til den 1/1 2011
Hold da op hvor er du bare sej Tanja. Det er dælme godt gået. Har lige læst din tråd igennem - jeg er virkelig imponeret og misundelig (men på den gode måde) og helt sikkert i "jeg kan fame også" mode.

Har netop skrevet på Lovelys tråd men synes også du skulle have et skulderklap herfra. Du er i hvert fald også en inspiration.

God weekend - håber ikke du er alt for øm imorgen...

Hilsner Laila
14 år12. november 2010 kl. 22:28
Fantastisk... 82,6 endnu 100 g er forsvundet... det er altså mystisk at det har lagt jævnt med minus 100 g om dagen nu i 4 dage i træk.. og for fem dage siden røg der 400 g på et døgn.. men jeg har heldigvis ikke set tallet 83 igen, hvilket jeg faktisk regnede med, men nu vil jeg blive skuffet hvis tallet 83 dukker op igen...

Hej Icewoman - Tusind tak for skulderklappet... det varmer altid.

Jeg er heldigvis ikke SÅ øm i dag-.. mine brystmuskler har godtnok fået "tæsk" og mine biseps gør også opmærksom på sig selv, men det er en fed følelse, jeg kan nemlig mærke at kroppen har ydet noget.

kan i have en rigtig dejlig lørdag
14 år13. november 2010 kl. 09:32
Hej Tanja

Jeg er imponeret. Det er ret sejgt at du kan nuppe 150 kg i benpres og 40 kg i de andre maskiner. Du er stærk. Det er imponerende når du ikke styrketræner til daglig.

Selv træner jeg jo næsten hver dag. Er gået over til at træne med frie vægte. Og det er noget helt andet end maskintræning. Musklerne skal arbejde på en helt anderledes mere naturlig måde. Så med frie vægte træner man også balance og koordinering. Resultatet er at muklerne bliver langt hurtigere og smidige.

Knud:-)
14 år13. november 2010 kl. 12:25
GODT GÅET!!!! Og selvfølgelig sparkede du r.. hehe.
De ømme muskler er jo ok, så har man givet sig fuldt ud!!
14 år13. november 2010 kl. 14:21
Hej Tanja.

Jeg er ny her men har fulgt lidt med i din fantastiske i hærdige indsats. Tillykke med det fantastiske vægttab. det er helt vildt så hurtigt det er gået. Vil blot sige at jeg selv i en meget ihærdigt forløb hvor jeg tabte mig 32 kilo havde en periode på 3 uger hvor der ikke skete en pind.......det eneste man ikke må er at tabe modet....så 100 g om dagen er da bedre end ingenting......pres ikke dig selv for hårdt....og lad huden følge med...derfor er det godt at spise lever en gang om ugen ...god vind Calcit.
14 år13. november 2010 kl. 15:08
Hej Knud trif og calsit

Jeg ville have svaret på jeres hyggelige indlæg lidt tidligere i dag, men jeg har simpelthen knoklet rundt hele dagen og endelig kan jeg sætte mig ned efter et dejligt bad og slappe af :-)

Knud - jeg var hamrende god i et motions center før jeg kørte galt - ikke for at prale... ;-) men selv mændende var imponeret over min styrke - denne gang vil jeg bare træne mig op så jeg får lange slanke muskler - jeg gik meget op i at være stærk og brugte det meget i mit erhverv som selvstændig - jeg havde en entrepenør maskinudlejning, autoværksted og "gør det selv" butik med håndværktøj, sikkerhedsudstyr osv.

Det image måtte jeg ligge på hylden da jeg kørte galt...

Jeg er nu helt afklaret med min situation - det er også grunden til at jeg har formået at hanke op med mig selv og komme af med de overflødige kg der har sneget sig på... men derfor er det jo aligevel fedt at kunne imponere brormand - jeg har ham dog lidt mistænkt for at han kørte med færre kg end han plejer, for at jeg ikke skulle tage for hårdt fat - he he

Calsit - også et stort tillykke med dit flotte vægttab... jeg synes ikke jeg presser mig selv, det utrolige er at jeg ikke føler at jeg kæmper.. jeg får det jo bedre og bedre med mig selv for hver dag der går og jeg elsker de udfordringer jeg giver mig selv for at nå mit mål.. det vilde er at jeg rent faktisk spiser enorm meget i forhold til hvad jeg gjorde inden jeg tog mig samme og begyndte at tabe mig... jeg taber mig - næsten automatisk... sådan føles det ihvertfald, nok fordi jeg ikke går og sulter og ej heller savner nogle former for "junkfood" jeg ved det nærmest lyder helligt, men når jeg lytter til min krop, så fortæller den mig at jeg ikke har brug for noget, som ikke gavner den... Tak for rådet med at spise lever for at "stramme huden op" håber det virker :-)

Trif - også tak for dit indlæg.. jeg bliver sgu så glad med alt den opbakning jeg får fra jer herinde...

varme hilsner

Tanja

14 år14. november 2010 kl. 00:18
Nu har jeg gjort det igen - 100 g på et døgn.. så nu siger den 82,5 - når jeg ser tilbage på mit vægttab, har det været ret svingende fra dag til dag med vægten... så det her er da ret fantastisk...

Jeg når nok ikke det lille delmål jeg satte mig med at komme under 80 på min 31 års fødselsdag den 19 november- men hvis det fortsætter på denne måde, så kan jeg forvente at veje ca 82,0 den dag.. og det er godt på vej mod mit næste delmål der hedder 76,5 den 1 januar... det er 6 kg mere der skal af på ca 6 uger...
14 år14. november 2010 kl. 08:24
Tak for svar...jo den med lever en gang om ugen er et godt gammelt råd.......synes bare at det er fedt at følge dit enorme drive.
14 år14. november 2010 kl. 12:14
Idag er der ikke sket det vilde på vægten... - jeg har problemer med maven igen... det kan da godt ske jeg skal tage i matas og købe det the jeg fik anbefalet imod hård mave :-( jeg har smerter i hele kroppen føler mig uoplagt og kvæstet... har vist taget for hårdt fat de sidste dage....

tror jeg vil bruge dagen i dag på at slappe af og ikke kræve noget som helst af mig selv... (jeg har lige snakket med en veninde der ringede, det var nemlig hendes ordre til mig he he )

Kostplanen skal selvfølgelig følges men ellers vil jeg bare tuldre lidt rundt og lave lidt husligt i mit eget tempo.. indtil mine børn kommer hjem.. så er der lektier, madlavning, vi skal til skydning -(det er en familiebegivenhed hver mandag aften) så skal ungerne i bad, have godnathistorie og i putkassen.. og jeg vil tidligt i seng i aften, det kan jeg alerede mærke nu...

ønsker jer alle en dejlig dag :-)
14 år15. november 2010 kl. 09:45
Åh hvor jeg føler mig nedtrykt i dag... der er bare så mange ting i mit liv der går ad helvede til.. lige bortset fra mit vægttab... jeg synes jeg prøver at løse mine problemer, men hver gang der er styr på en ting dukker der bare en ny gang lort op... jeg synes jeg plejer at tackle mine problemer godt og tage livets modgang med oprejst pande og tage tingene som en udfordring der skal løses... men på et eller andet tidspunkt får man lyst til at spørge sig selv - hvorfor alting ramler ned over en, den ene gang efter den ande... hmmm... i skal ikke tage mit temmelig negative indlæg ilde op... jeg havde bare brug for at læsse af i morgen kommer en ny dag og så ser det hele sikkert lysere ud... måske jeg skulle slæbe ungerne med ud og gå en dejlig tur - vi har sådan en smuk natur herude og solen skinner i dag, det kan sikkert få humøret lidt på højkant..

håber ihvertfald i andre får en dejlig dag...
14 år15. november 2010 kl. 12:54

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...