Minus 10 kg til den 1/1 2011

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Minus 10 kg til den 1/1 2011
Hej Tanja

Følger din tråd med spænding :) Du er meget sej og målrettet i dit vægttab! Godt gået...

Glæder mig til mit tøj begynder at hænge - men jeg har vist tøjstr. fra 38-44 så jeg klarer den :)
14 år11. november 2010 kl. 21:18
Hej hsl1974, fridadorthea og sommerfugl

Tusind tak for jeres indlæg, det er de skulderklap og ros i og alle de andre dejlige mennesker som har kommenteret min tråd giver,der bærer mig lettere imod mit mål... jeg ved at i også nok skal nå jeres mål, hvis i VIRKELIG vil det... man skal finde sin indre styrke og bruge den positivt til at forbedre sit liv...

jeg ønsker jer en super dejlig aften

varme hilsner

Tanja
14 år11. november 2010 kl. 22:44
Jeg skrev jo igår aftes at jeg jo nok ikke nåede mit mål. Var på vægten 6 gange her til morgen og vægten sagde 72,6 kg. Måske jeg bare skulle skynde mig ud og købe den kjole? :O)
14 år12. november 2010 kl. 06:43
Godmorgen sommerfugl :-)

Hvor skønt... ja det er bare med at komme afsted efter den kjole.. Det fortjener du - stort Tillykke med dit delmål... håber du får en dejlig dag :-)
14 år12. november 2010 kl. 08:10
Fantastisk - minus 100g igen - for tredie dag i træk :-) så 82,7 jeg fik slet ikke den vægtstigning som jeg regnede med efter at tallet 82 kom frem på vægten, men det kan jo nå at ændre sig endnu.. jeg skal med min snart 18 årige lillebror op og styrketræne i aften i ca 1,5 time - han har givet mig en udfordring, der hedder at jeg skal kunne følge ham, med samme antal kg og reps. som han tager... puha... førhen så han SÅ meget op til mig - (det gør han nu stadig), fordi jeg var den stærkeste pige han kendte, han har altid gået og pralet af mig og han opfordrede hans stækeste kammerat til at lægge arm med mig -(jeg lægger normalt ikke arm - men jeg vandt) hvilket gav respekt blandt de unge knægte :-D - det er 4 år tilbage og det var imod en 15 årig stor fyr.. men nu tror jeg godtnok jeg må tabe ansigt.. min bror er nu blevet en stor stærk fyr, han er meget højere end mig og veltrænet - og jeg har ladet mig selv gå i forfald de sidste 4 år uden styrketræning.. men bare vi får det sjovt... og jeg tror på at jeg er mørbanket i morgen.. he he

God Fredag og rigtig god weekend når i kommer så langt :-)
14 år12. november 2010 kl. 08:31
Hej Tanja - god fornøjelse med træningen, nu viser du bare lillebror hvem der stadig er sejest hehe.
Synes du er enormt inspirerende, fantastisk at læse dine indlæg!! Når det hele er lidt øv, så er der godt nok inspiration og kampgejst i dine indlæg!!!
Det er en fantastisk hjemmeside, med rigtig mange inspirerende mennesker, der samtidig er VIRKELIG gode skrivere!!!!
Tak til dig og alle de andre :-)
14 år12. november 2010 kl. 09:05
Hej Trif

tusind tak for din kommentar og ros..

og du kan tro at jeg skal op og sparke R.. i aften smiler.

god dag til dig også :-)
14 år12. november 2010 kl. 09:31
Hej Tanja!

Håber du får dig sat i respekt hos lillebror ;o) Om ikke andet kan man jo altid spille "storesøster-kortet" "ti stille møgunge" (er selv storesøster)

Kiloene flyver jo af dig i rasende fart. Hvordan går det med din hud - og er brysterne på vej sydover? Kan jo regne ud at du har smidt omkring imponerende 13-14 kg nu, så du kan sikkert så småt begynde at tage en pejling af hvor elastisk din indpakning er?

Knus

Lovely
14 år12. november 2010 kl. 17:36
Hej Tanja!
God fornøjelse med træningen med bettebror i aften. Du skal sgu nok komme på arbejde! :P Sidste år gik jeg også lidt i træningscenter. Mest cykling og fitness o.lign. Havde på den tid en god ven på min alder, der har styrketrænet siden han var 13 år (vi er 17 nu). En dag skulle jeg også med ham ned at træne for ORRRK det kunne jeg da sagtens. For S*TAN jeg kunne næste ikke gå dagen efter. Puuuha! Så god fornøjelse til jer begge :D hihi
14 år12. november 2010 kl. 20:23
Hej Lovely og fridadorthea

I kan tro jeg fik sat mig i respekt... og jeg var selv virkelig imponeret hvor stærk jeg stadig er... (nu har jeg jo også trænet en del herhjemme og cyklet en masse. men jeg kunne nu aligevel godt mærke at jeg ikke kunne tage de samme antal kg som jeg kunne da jeg VIRKELIG styrketrænede - inden den skide ulykke.... ! idag kørte vi med 40 kg på de fleste trænings maskiner.. benpres 150 kg

Ja 14 kg det er helt vildt, havde regnet med 15 kg til den første januar, da jeg gik i gang, men der skulle gerne ryge mere inden da..

Hvad angår min hud, så følger den nogenlunde med over hele kroppen - bortset fra lidt mormor arme - som ikke er så slemt endda.. men jeg har også tabt 20 cm i omkredsten, bare på overarmene... Huden fra navlen og ned, er fyldt med strækmærker efter mine graviditeter - den er blevet noget løs i det.. jeg har ligesom dannet en lille hud fold/pølse i hver side lige ved trussekanten (heldigvis virker det ikke til at jeg får et forklæde hehe) mine bryster er svundet ind fra en 95E til en 85D og de sidder faktisk okay indtil videre... imponerende nok da jeg vejede 64 kg brugte jeg 75B så det ender nok med at jeg kommer derned igen... det fedeste er aligevel at min bagdel er fast og er ikke begyndt at hænge - så alt i alt er jeg meget tilfreds...

og nu har jeg fået en hals.. he he den var næsten forsvundet inden jeg begyndte at tabe mig.. dobbelthagen er væk, jeg har ovenikøbet fået kindben... mit ansigt er forandret meget... til det positive - det ligner næsten sig selv igen :-)

min lillebror og min mor var imponeret da de så mig, de kunne virkelig se forskel...

jeg er godtnok spændt på om jeg er helt kvæstet i morgen - jeg havde nok aligevel ikke startet op med så mange kg "som forholdsvis utrænet" hvis ikke det havde været for at omponere brormand

Kan i have en dejlig aften

kram herfra...

14 år12. november 2010 kl. 22:22

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...