½ kilo om ugen - hvem vil være med?

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Vejning - mandag morgen 25.10
øv øv jeg har desværre taget 2 kg på her i efterårsferien. Har været i Stockholm og besøge bror, moster, fætre, kusiner - det var fest hver dag med vin til maden og kager etc. Ja nu er det så op på diæten igen. Jeg starter med frisk mod. Hvordan er det gået jer andre?
kh Agneta
14 år25. oktober 2010 kl. 08:17
re: ½ kilo om ugen - hvem vil være med?
Allerførst tillykke til alle der har tabt sig :-) og til dem der står stille: Fortsæt de gode vaner, så skal det nok komme!!!
Min uge er gået helt fantastisk - vægten er faldet med hele 2,4 kg siden sidste mandag :-) det er som om der pludselig "er gået hul på bylden" efter at jeg kom med her :-) - men dertil skal siges at jeg har stået stille i MEGET lang tid :-( Det har jeg nu prøvet før, og har heldigvis lært at man ALDRIG må give op - lige pludselig sker der noget igen!! Tænk på det, når I står stille.

85,3 -----> 83,4 ---> 81,0
14 år25. oktober 2010 kl. 08:28
Håber det er OK at jeg springer på her. ½ kg om ugen passer mig fint. Mit mål siger godt nok 100g om dagen, men lad os nu bare se.

Min vægt til morgen er 93,7 men det er lidt snyd for jeg har taget 1,2Kg på siden i går pga. mens. Men hvad fanden det er nu så motiverende at se et ordentligt fald en gang imellem (selv om det ikke er helt reelt)

mit mål er 86 Kg inden jul...

93,7.....
14 år25. oktober 2010 kl. 09:02
Hej
Jeg har lige tilmeldt mig Madital.dk så min motivation er i top, men for at den skal blive der, er jeg med på ½ kilo om ugen, det er nemlig til at overskue:-).
Min vægt i dag er 83 kg, mit først mål er at komme ned på 70 kg.
14 år25. oktober 2010 kl. 11:01
fra 74 i mandags til 72,5 i dag...
Denne her side har virkelig givet mig et godt inblik i sammenhængen mellem mad og motion... Og det er sjovt fordi det er jo ting man godt ved! Men alligevel er det først når det står sort på hvidt at det giver mening.
Jeg har i hvert fald virkelig blod på tanden til at give den gas,... og hvem ved - måske tager det tankerne væk fra hvorfor der ikke spirer noget inde i maven endnu :-)
God uge til alle....
14 år25. oktober 2010 kl. 11:19
Jeg vejede 90 kg i mandags og var flittig hele ugen, så vægten stod på 89 i fredags. Men desværre var jeg til stor fest med god mad og alkohol i weekenden, og vægten er nu tilbage på 90 kg :o(
Men jeg må bare fortsætte det hårde arbejde og håbe på, at jeg har større succes (= har stærkere rygrad)i den kommende uge.

Held og lykke til alle jer andre.
14 år25. oktober 2010 kl. 11:26
Nu har jeg været igang i snart 3 uger og jeg synes det hele bliver lettere og lettere(inklusive mig selv). Jeg synes det hele bliver meget mere rutine nu og jeg tænker ikke så meget over maden mere. Jeg ved hvad jeg kan tillade mig at spise i løbet af dagen og så stadig tabe mig. Selvom jeg ikke tabte mig i efterårsferien var det ikke ensbetydende med at jeg ikke tænkte over hvad jeg spiste, for havde jeg gjort som jeg plejer havde jeg helt sikkert taget på fremfor at holde vægten.
Lige nu er min motivation 100% i top og jeg føler slet ikke at det er besværligt at tabe mig. Jeg tager det stille og roligt og synes at det her med 1/2 kilo om ugen er perfekt for mig.
Det var bare lidt tanker jeg lige havde....
Så vil jeg bare høre om det er OK at starte en ny tråd med 1/2 kilo om ugen for nemhedens skyld. Jeg synes den her er blevet lidt for lang efterhånden og tænkte at vi måske kunne lave en ny hver uger eller hver anden uge alt efter hvor lange trådene bliver.
14 år28. oktober 2010 kl. 14:23
En ok uge hvor jeg har været nede og vende på 80,1 :-) men efter en weekend med en begravelse og minus motion ender jeg her mandag morgen på 81,5 - det er fint nok... har stadig nået målet med ½ kg om ugen :-)
Hvordan går hos jer?

85,3--->83,4--->81,0--->80,5
14 år1. november 2010 kl. 08:04
Hej slankemarie

Vi har startet en ny tråd, fordi denne her var ved at være for lang....
14 år1. november 2010 kl. 20:53

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...