½ kilo om ugen - hvem vil være med?

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

½ kilo om ugen - hvem vil være med?
Er der andre end mig der synes det er for uoverskueligt med 10 kilo på 10 uger og evt vil være med på en lidt langsommere udgave, hvor vi tager et halvt kilo om ugen - i første omgang kan vi jo tage 10 uger, men hvis det går godt kan vi jo forlænge perioden. Jeg tror det passer mit hoved meget bedre. Hatten af for dem der klarer de 10 kilo på 10 uger.

Nogle der vil være med. Jeg tror jeg trænger til at skulle stå til regnskab for lidt flere end bare mig selv ;-)

Min startvægt er 90,5, hvilket betyder at jeg med ´½ kilo om ugen kan være på 85 inden juleaften ;-) Det ville være fantastisk. På sigt er det min plan at skulle på 75, men små skridt!
14 år11. oktober 2010 kl. 09:12
re: ½ kilo om ugen - hvem vil være med?
Min plan er 79 til jul så jeg kan da vist godt være med her...
14 år11. oktober 2010 kl. 09:21
Ja da - dit eget mål er lidt hårdere end ½ kilo om ugen, så du skulle gerne kunne være med hver uge med mindst ½ kilos vægttab. :-)
14 år11. oktober 2010 kl. 09:25
Hej Karina,
Jeg vil rigtig gerne være med. Startede selv i først i august med 0,5 kg pr uge, målet var 5 kg. til 1. november....Der er bare ikke sket særlig meget på vægtfronten, suk. Så jeg trænger virkelig til en gruppe hvor vi kan bakke hinanden op. Min kampvægt her til morgen var 86,7 kg. Hvis jeg kan komme ned på 79,9 kg til jul er jeg glad. Mit endelige mål er at komme under 70 kg. 69,9 er fint:-)

Hilsen Agneta på Stevns
14 år11. oktober 2010 kl. 09:59
Super Agneta - dejligt hvis vi kan blive nogle stykker, som kan være lidt efter hinanden og bakke hinanden op. Det er jo en ballance med at bakke op, men også lige gi et spark ind imellem og sige "NU er du altså fuld af dårlige undskyldninger" :-)
14 år11. oktober 2010 kl. 11:10
I øvrigt regner jeg med at jeg selv melder ind med vægt hver mandag. Sådan en sidste uge og denne uge og blev det så til ½ kilo. Men det kan jo være op til alle selv at vælge den dag det passer bedst at blive vejet. Vi tager jo bare status når den kommer ;-)
14 år11. oktober 2010 kl. 11:11
Hej jeg vil også gerne være med. Jeg har prøvet at komme igang med at tabe mig et stykke tid nu, men der er bare ikke rigtig sket noget, så jeg trænger også til at skulle stå til regnskab overfor andre end mig selv.
14 år11. oktober 2010 kl. 12:05
mandag passer også mig fint.
14 år11. oktober 2010 kl. 12:06
Hejsa Jeg er ret ny herinde og vil gerne hoppe med på vognen :-)
Vejer i dag 85,3 og vil gerne ende lige under de 70 - den klarer jeg jo ikke på 10 uger, men mindre kan også gøre det. :-)
Mandag som vejedag passer mig fint - så fristes man ikke til at "synde" i weekenden :-)
14 år11. oktober 2010 kl. 12:47
Min tanke er at vi jo kan starte med at tage 10 uger og så se - hvis det går rigtig fint kan vi jo bare forlænge perioden. Men uanset hvad så kommer vi på 10 uger hen i nærheden af julen og så tror jeg alligevel jeg går ind i et par uger, hvor jeg forsøger at holde vægten i stedet for at satse på vægttab hen over julen. Næppe realistisk for mig.

Så er vi 5 indtil videre - det skal blive rigtig godt.

Min dag er gået rigtig fint indtil videre. Jeg har allerede drukket EN kande = 1 liter vand. Nå ja og lidt til endda. Jeg har kun drukket en kop kakao, hvor jeg tillader mig selv to kopper. Og så har jeg spist rimeligt fornuftigt. Hvordan er jeres dag gået?

14 år11. oktober 2010 kl. 13:01

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...