½ kilo om ugen - hvem vil være med?

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: ½ kilo om ugen - hvem vil være med?
Hov jeg glemte det da helt hehe men jeg har været dygtig og vægten var gået ned med 2,8 kg :0) SÅ liiiiige lidt mere end bare et halvt jubiiiii :0)
14 år21. oktober 2010 kl. 08:17
ja siden starten da vægten stod på 68,8 er den nu nede på 67,5kg :D
14 år21. oktober 2010 kl. 12:36
juhuu,. fra 74 i mandags til 72,5 i dag....
fedt - det var nok bare min mave der var fyldt op fra weekenden...
14 år21. oktober 2010 kl. 17:21
Det lyder som om det går godt. Med en vægt på 90 i mandags er jeg ikke så tilfreds med at den i dag siger 89,9 - det betyder jo at jeg skal være virkelig dygtig hen over weekenden. Det må jeg prøve. Heldigvis skal vi bare ud til mine forældre og spise suppe i dag og har ellers ingen spise-ude-planer for resten af weekenden. Dog skal jeg bage en dåbskage - dvs. lagkage med nougatcreme, som består mest af fløde. Men det plejer nu at gå okay.
14 år22. oktober 2010 kl. 07:58
Jeg har ikke tabt mig siden mandag, det vil sige at mit 1/2 kilos mål er lidt i fare i denne uge. Jeg har ikke fået skrevet mad ind på grund af efterårsferien og hygge med familien.
Jeg har dog heldigvis heller ingen planer for weekenden så jeg håber stadig at jeg kan nå det til på mandag. Jeg krydser fingre for at vi alle når det....
14 år22. oktober 2010 kl. 10:40
Nu er jeg oppe på vognen igen. Jeg er 59,9 idag men jeg tror også jeg er ret dehydreret.

Ikke det stod mindre så er jeg glad og motiveret. Jeg glæder mig meget til at se 59,0 og derunder. Jeg er ellers rigtig stresset med skole og kan ikke tage mig sammen til at tage ud og købe godt ind med min mor. Forhåbenlig klarer jeg mine opgaver i løbet af denne uge og kan fokusere mere på mad og sådan noget. Er også begyndt at spille ret meget wii, sætter en time af til det af gangen og det får da pulsen lidt op :)
14 år23. oktober 2010 kl. 17:37
vejer 82.9kg
14 år24. oktober 2010 kl. 09:41
Så blev det mandag og jeg var en tur på vægten. Aller første gang jeg steg op på den sagde den 74,4 kg (dvs -600 gr). Tænkte: Dejligt - må da lige tjekke at det passer. Men de næste tre gange jeg steg op sagde den 73,2. Tør dog ikke satse på at de 73,2 er rigtige, så notere de 74,4. Det er jo stadig et halvt kilo i denne uge :O)

Go vind til jer andre og ikke mindst go uge
14 år25. oktober 2010 kl. 06:55
Hej

Jeg nåede desværre ikke mit mål i denne uge. Kun 100 gram er røget af siden i mandags. Mit samlede vægttab er nu 1,6 kilo på to uger så gennemsnittet holder da i det mindste. Jeg fik ikke rigtig tastet ind på grund af efterårsferien, men nu er jeg i gang igen.
14 år25. oktober 2010 kl. 07:01
Dejligt at høre at nogle har tabt sig trods efterårsferien. Her er det gået lige som med Giota - kun 100 gram røget i denne uge. Men jeg kigger fremad og i denne nye uge er der et nyt halvt kilo, som skal smides. Det glæder jeg mig til.

Jeg er faktisk også ret stresset for tiden, men i går tog jeg mig en 5 km powerwalk lige efter aftensmaden. Jeg burde ha løbet, men det kunne jeg altså ikke overskue lige efter maden - og det var der jeg havde tiden og motivationen.
14 år25. oktober 2010 kl. 07:57

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...