½ kilo om ugen - hvem vil være med?

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: ½ kilo om ugen - hvem vil være med?
Hej

Min uge er gået helt fantastisk. Jeg er endt med at have tabt 1 1/2 kilo den første uge.

Jeg føler ikke jeg har manglet noget. Jeg har spist slik i weekenden og alligevel tabt mig. Selvfølgelig har jeg skåret ned på mængden i forhold til hvad jeg plejer at spise.

Jeg har hver dag spist 600 gram frugt og grønt og det hjælper altså meget på at jeg kan holde mig mæt, selvom mængden af mad ikke er så stor som ellers.

14 år18. oktober 2010 kl. 08:35
Jeg har tabt ½kg siden jeg begyndte at taste ind men jeg kan ikke kuske hvilken dag det var.

I hvert fald har jeg tabt ca. 100 gram per dag hvis ikke lidt mere, men det er jo helt normalt i forhold til at jeg lige er started så jeg skal nok begynde at tabe mig lidt langsomere...

I øjeblikket arbejder jeg bare på at holde det her kørende og ikke give op. Mit første del-mål er 59kg. Det er den vægt som jeg højst vil være. Så der er 1 kg endnu.
14 år18. oktober 2010 kl. 09:01
Min uge er gået rigtig fint - og vægten siger for 3. dag i træk 83,4 kg = et tab på 1,9 kg siden sidste mandag :-)
14 år18. oktober 2010 kl. 17:02
Hej

Den vil jeg da også gerne med på. Startede sidste mandag og har tabt 0,7 kg. Jeg er lige startet med at bruge madital skemaet og den er faktisk meget god.

Glæder mig til at følge med herinde sammen med jer andre
14 år18. oktober 2010 kl. 21:15
Nu har jeg taget 700g på siden i går?

Argh...
14 år19. oktober 2010 kl. 07:37
Hej Alle sammen.

Har lige opdaget denne tråd og vil meget gerne være med, hvis jeg kan nå det nu I har været i gang i en uges tid.

Jeg skal i alt tabe ca. 13 kg og har de første 6 uger jeg har været her på mad-i-tal, tabt ca. 4 kg. 0,5 kilo om ugen virker forholdsvis overskueligt og lade sig gørligt :O)

Min vægt i morges var på 75 kg. Mit mål er 69,9 inden juleaften. :O) Og min idealvægt ligger på omkring de 64-65 kg.

Har I plads til en mere?
14 år19. oktober 2010 kl. 20:46
Selvfølgelig - der er altid plads. Når man siger ½ kilo om ugen kan man jo starte når som helst. Så spring bare med. Og fedt at høre at de fleste har tabt sig mindst et halvt kilo første uge.

Min vægt svinger en del, men jeg har også holdt fødselsdag og ferie. Så en dag var jeg nede på 88,9 så oppe på 90 mandag - tirsdag 89,1 og i dag 89,9. Men i dag starter jeg på arbejde igen og håber at komme tilbage på sporet.
14 år20. oktober 2010 kl. 07:13
½ kilo om ugen - hvem vil være med?
Hej hej,...
Jeg har endelig fundet en gylden middelvej med sund mad og tiltrsækkelig motion..
For lidt af et madøre - det er jeg vel. Så det kan ihvert fald ikke undværes. Motion det er jeg for doven til...
Så hvad gør man så? he he...
Som sagt har nu efter 4 år fundet den gyldne middelvej og nu begynder kiloene at forsvinde jævnt og roligt.
Jeg var på 74 i mandags og er med på ½ kilo om ugen,...

HELD OG LYKKE TIL ALLE - og husk at det er det indre der tæller - så ikke blive kede når man falder i...
14 år20. oktober 2010 kl. 10:39
vejer 82.3kg
14 år20. oktober 2010 kl. 11:29
Nu har jeg taget mit ½ kg på igen og jeg ved ikke helt hvordan det skete...

Det er ret demotiverende men jeg vil ikke se et 60 på den vægt fordi det er at give slip på alt det jeg allerede har tabt mig. Og jeg kan komme ned på de 55 hvis jeg vil. Jeg synes ikke det her skal stoppe mig men jeg synes da det er ærgeligt at det er på igen.
14 år21. oktober 2010 kl. 07:50

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...