#22 af KarinaHadsten (slettet)
½ kilo om ugen - hvem vil være med?
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+KarinaHadsten (slettet)
re: ½ kilo om ugen - hvem vil være med?
Slankemarie: Det er ikke så tit jeg får tastet min aftensmad ind - har dog rimeligt styr på at jeg stadig har underskud på kontoen. Men derfor kan jeg ikke så godt bruge det tal med hvor meget jeg har tabt. Men da jeg for 2 år siden tabte 20 kilo med programmet og en periode fantatisk tastede alt ind passede tallene faktisk meget godt. Måske ikke fra dag til dag. Men du kan på oversigten vælge at vise f.eks. 14 dage tilbage og så sammenligne med det vægttab du har haft. Det passede altså tit med få hundrede grams nøjagtighed og det til trods for at jeg gættede mig frem til vægten af langt det meste af mit mad.
Mht mine fokuspunkter går det OK - dog har jeg et par dage kun fået frugt til morgenmad. Det var egentlig planen at jeg ville have gang i havrefras eller cornflakes med mælk. Men jeg drikker kun 2 kopper kakao og masser af vand. Jeg har ikke været ude at løbe endnu, men var til karate i mandags og møde i klasseråd i går, så der har ikke været så god tid. I dag står den på karate igen, så løb må blive i morgen. Jeg glæder mig faktisk lidt.
Indtastningerne får jeg lavet i hvert tilfælde det meste af dagen. Typisk går det galt når jeg kommer hjem. Men det er OK, så længe jeg selv har en fornemmelse af at der er underskud på kaloriekontoen.
I går bagte jeg lagkage - det er lidt en udfordring at stå med alle de lækre cremer og jeg slikkede da også en ske her og der. Men det holder mig til gengæld fra chokoladen, så måske er det faktisk mindre mængder jeg får af det usunde.
Mht mine fokuspunkter går det OK - dog har jeg et par dage kun fået frugt til morgenmad. Det var egentlig planen at jeg ville have gang i havrefras eller cornflakes med mælk. Men jeg drikker kun 2 kopper kakao og masser af vand. Jeg har ikke været ude at løbe endnu, men var til karate i mandags og møde i klasseråd i går, så der har ikke været så god tid. I dag står den på karate igen, så løb må blive i morgen. Jeg glæder mig faktisk lidt.
Indtastningerne får jeg lavet i hvert tilfælde det meste af dagen. Typisk går det galt når jeg kommer hjem. Men det er OK, så længe jeg selv har en fornemmelse af at der er underskud på kaloriekontoen.
I går bagte jeg lagkage - det er lidt en udfordring at stå med alle de lækre cremer og jeg slikkede da også en ske her og der. Men det holder mig til gengæld fra chokoladen, så måske er det faktisk mindre mængder jeg får af det usunde.
14 år13. oktober 2010 kl. 08:26
KarinaHadsten (slettet)
Jeg ved ikke lige hvad der sker med min vægt, men i dag sagde den 88,9 - det er altså 1,6 kilo mindre end i mandags. Det ene halve kilo kan skyldes mens, men ellers har jeg nu længe ligget omkring de 90, så det er da bare lækkert at den nu er 88,9. Spændende om den holder hen over weekenden, hvor jeg dels skal i byen og spise og dels skal holde fødselsdag med lækker lagkage :-O Til gengæld skal vi have supper til aften, så jeg tror lige den ene suppe skal være forbrændingssuppen :-)
Hvordan går det med jer andre her lige inden weekenden?
Hvordan går det med jer andre her lige inden weekenden?
14 år15. oktober 2010 kl. 09:51
KarinaHadsten (slettet)
Hihi - kan forresten også være at der er røget et par hundrede gram i hår - fnis. Jeg blev klippet i går og gik fra halvlangt hår til ret kort. hihi. Aner ikke hvad hår vejer, men sikkert ikke noget at betydning for vægten trods alt selvom der røg en del lokker. Men men - det stiver da en af alligevel med alle de komplimenter man får for sit nye hår.
14 år15. oktober 2010 kl. 09:57
bruger slettet
Hej
Jeg har nået mit halve kilo, for denne uge:-)
Jeg synes det går fantastisk og jeg får spist 600 gram frugt og grønt hver dag. Min mave er dog ikke helt så glad for det som jeg er.
Jeg havde dog et problem med at få nok fedt, men så spiste jeg blandt andet 1/2 skive rugbrød med sild og karrysalat til frokost. Desuden fik jeg lidt mandler til morgenmaden og så havde jeg fået nok fedt.
Håber det går godt for i andre også.
Jeg har nået mit halve kilo, for denne uge:-)
Jeg synes det går fantastisk og jeg får spist 600 gram frugt og grønt hver dag. Min mave er dog ikke helt så glad for det som jeg er.
Jeg havde dog et problem med at få nok fedt, men så spiste jeg blandt andet 1/2 skive rugbrød med sild og karrysalat til frokost. Desuden fik jeg lidt mandler til morgenmaden og så havde jeg fået nok fedt.
Håber det går godt for i andre også.
14 år15. oktober 2010 kl. 11:22
sqzee (slettet)
Jeg vil meget gerne være med. Jeg har aldrig kunne tabe 1 kg på en uge og mine første 18 kg tog næsten et år.
Nu skal jeg have 3 kg af som jeg har taget på igen og 2 mere. Så 5 kg skullegerne være væk i December, og det er ca. ½kg :)
Hvilket minder mig om at jeg burde taste ind for idag
Nu skal jeg have 3 kg af som jeg har taget på igen og 2 mere. Så 5 kg skullegerne være væk i December, og det er ca. ½kg :)
Hvilket minder mig om at jeg burde taste ind for idag
14 år16. oktober 2010 kl. 10:12
biologi c
hej vægtkæmpere
jeg vil gerne være med på ½kg/ uge
vejer 82.5kg. og første mål er 80kg.
jeg vil gerne være med på ½kg/ uge
vejer 82.5kg. og første mål er 80kg.
14 år16. oktober 2010 kl. 14:21
bruger slettet
Hej til alle.
jeg er ny her og vil meget gerne være med. Håber på at det er det der skal til.
Har lige været på vægten efter 2 ugers ferie, øv havde taget 2,5 kg på.
Vægten er nu 87 kg, men den skal ned på 60 kg. Så der er lang vej endnu.
Håber at vi sammen vil opnå gode resultater. Held og lykke til jer alle.
jeg er ny her og vil meget gerne være med. Håber på at det er det der skal til.
Har lige været på vægten efter 2 ugers ferie, øv havde taget 2,5 kg på.
Vægten er nu 87 kg, men den skal ned på 60 kg. Så der er lang vej endnu.
Håber at vi sammen vil opnå gode resultater. Held og lykke til jer alle.
14 år17. oktober 2010 kl. 10:04
PigeKbh (slettet)
Jeg vil super gerne være med! Jeg startede på 98 kg, og har ret hurtigt kæmpet mig ned på 90 kg. Men jeg ved godt, at jeg ikke kan fortsætte i det tempo, og mit næste delmål hedder 85 kg inden jul, så det passer meget godt med ½ kg om ugen. Jeg har klaret de første 8 kg alene, men trænger til lidt motivation og inspiration, og den håber jeg på, vi alle kan hjælpe hinanden med. Så jeg hopper med på vognen!
14 år17. oktober 2010 kl. 22:34
KarinaHadsten (slettet)
Skønt at så mange er hoppet med på vognen. Nu er den første uge gået. Ugen gik rigtig godt for mig lige indtil weekenden, men det vidste jeg godt. Der har været fødselsdag med lagkage og det hele. Så jeg har taget på i weekenden, MEN jeg er endt på at have tabt præcist et halvt kilo siden i mandags, så det er jo perfekt i forhold til projektet.
Min udfrodring bliver at tabe mig i løbet af ugen. Jeg har ferie mandag og tirsdag og skal hygge med ungerne. Men jeg må sørge for at passe på.
Hvordan er første uge gået for jer andre?
Min udfrodring bliver at tabe mig i løbet af ugen. Jeg har ferie mandag og tirsdag og skal hygge med ungerne. Men jeg må sørge for at passe på.
Hvordan er første uge gået for jer andre?
14 år18. oktober 2010 kl. 08:21
Jeg kunne også godt tænke mig at høre hvordan "udregningen" på inforoversigten (der hvor der står fx. "du ha tabt 288 gr") passer på jer? Jeg synes ikke rigtig udregningen passer på mig :-)