½ kilo om ugen - hvem vil være med?

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: ½ kilo om ugen - hvem vil være med?
lav små mål, så du fx kun skal koncentrere dig om 10-14 dage afgangen, store mål der ikke bliver nået giver dårlige oplevelser, dem har man ikke brug for.
Fokuser på de gode oplevelser de små vægttab. At man så holder "pause" og bare holder sit vægttab i korte perioder inden man tager en ny tørn igen for at tabe mere. god fornøjelse
14 år11. oktober 2010 kl. 14:36
jeg vil også gerne være med :)

mit mål er at jeg gerne vil ned på 58kg :) vejer selv nu 68,8 :)
14 år11. oktober 2010 kl. 14:39
Vil super gerne være med:)
14 år12. oktober 2010 kl. 09:47
Dejligt at vi er så mange.

Hvordan går dagen for jer? For mig går det vildt godt. Jeg har godt underskud på regnskabet i dag. Og vægten var rar ved mig i morges. Selvom jeg bare lige startede med indtastninger i går er der allerede røget 500 g. Men de skal jo så forblive væk indtil næste mandag - eller måske skal der ryge mere denne første uge ;-)
14 år12. oktober 2010 kl. 14:10
Her siger vægten 1 kg. MERE end igår... pokkers jeg forstår det dog ikke helt!!!
Nå men vi må se hva den siger i morgen...
Med hensyn til mine mål og retningslinier for ugen ja så går det helt fint.
14 år12. oktober 2010 kl. 14:30
Jeg vil også rigtig gerne være med :0)

Fra igår vejede jeg 103,5 så 1/2 kg om ugen de næste 10 uger betyder 98,5 kg som mit mål ;0) Men mindre er også mere end velkommen *LOL*

Mit endelige mål er 69 kg så jeg har vidst MAAAAAAAANGE uger tilbage hehe...

Glæder mig til at følges med jer *s*
14 år12. oktober 2010 kl. 16:57
Både dagen i går, mandag og idag er faktisk gået rigtig godt. Ingen synder...:-) og jeg har indtil nu kunnet sige "nej tak" når jeg har fået øje på et eller andet som hurtig kunne puttes ind i munden! Igår mandag, var jeg til zumba for anden gang i mit liv...sjovt men hold da op hvor er det hårdt når man som jeg vejer mindst 16 kg for meget. Men det skal så laves om på, stille og roligt.
Hvordan er dagen gået for jer andre?
hilsen Agneta
14 år12. oktober 2010 kl. 17:11
jo jeg har smidt 1 kg ifølge vægten :D og det er nemmer at have styr på hvad der ryger ind i mund med at tast det ind så det går godt her men er spændt på hvad vægten siger på mandag :) da den nu står på 68kg :)
14 år12. oktober 2010 kl. 18:14
Trænger også til lidt opmundring, så jeg vil da også godt være med:)
Jeg vejer idag 71 kg og mit mål er at nå ned på 55 kg
14 år12. oktober 2010 kl. 22:52
Hej

Dejligt at det går så godt og at så mange vil være med. Jeg mangler også kun 100 gram for at nå de 500 gram på en uge, men ja, det går selvfølgelig lidt hurtigere i starten.

Jeg håber at nå under 80 kilo inden juleaften, det er mit foreløbige mål. Min vægt skulle gerne være omkring 60 kilo en gang næste år, når mit vægttab er færdigt.
14 år13. oktober 2010 kl. 07:11

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...