Kæresten er røget...

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Kæresten er røget...
Nej, det gør jeg nemlig ikke, og derfor vælger jeg også bare at notere min hjemmevægt...
Plejer gerne at veje mig om morgenen, i trusser efter toiletbesøg, og inden morgenmad, og det fortalte jeg også dernede, så derfor er begge tal skrevet i deres computer...
14 år13. oktober 2010 kl. 15:24
101.1 kg idag, så jeg har tabt 1,5 siden i mandags... Det går faktisk overraskende godt....
Har lidt den der følelse "Ha! Se hvad du går glip af!" og det er fandeme fedt!! ;o) For det giver mig lidt ekstra blod på tanden, til at spise ordentligt, og knokle igennem...
14 år14. oktober 2010 kl. 14:27
Du er altså supersej. Det er SÅ godt gået at du kan håndtere et vægttab midt i det hele.

Ville bare lige sige, at jeg følger med og synes du er SÅ god.

Lovely
14 år14. oktober 2010 kl. 19:25
Godmorgen... :o)

Tak Lovely... Følger også dig, du har sådan en dejlig positiv tilgang til dit projekt, selvom det engang imellem driller, og det er altså en god inspiration... ;o)

Fik endelig mens igår aftes (for første gang i mange mdr!) det må være et godt tegn, for det betyder at jeg taber mig... (Har også PCOS)
Og trods det, og lækker mad igår aftes (Entrecote, ovnbagte fritter, rødvinssauce, hvidløgssmør, flute og baconsvøbte bønner... Og is til dessert... Uhmmm!) står vægten på det samme som igår, var ellers forberedt på en stigning, men det slap jeg for... :o)

Idag står den på rengøring og vasketøj, så jeg ved da hvad jeg skal lave... :o( Hader det!

Har besluttet mig for at starte til Zumba, så snart jeg har fundet ud af, hvordan min økonomi kommer til at se ud fremover... Overvejer også lidt morgensvømning og motionscenter, men det er stadig på overvejelses niveau.. ;o)

Håber I må få en god dag alle sammen, det satser jeg på at få!
14 år15. oktober 2010 kl. 07:27
Jeg er så GLAD idag!!!!

Vægten siger 100 kg ligeud!!
Jeg har tabt 2,6 kg siden søndag morgen, til trods for kæreste"sorg/vrede", menstruation og fuldstændig sindsyg lyst til junkfood (kørte en fransk hotdog, en baconcheese burger og 1/2 pizza indenbords igår, så jeg FRYGTEDE vægten idag!! :o/

Solen skinner, jeg vejer 100 kg (mit andet delmål!) og nu skal jeg have ordnet en madpakke, som jeg kan tage med på min 6 km´s gåtur idag, har nemlig meldt mig til Ecco Walkathon...

Det skal nok blive en god dag!!
14 år16. oktober 2010 kl. 09:11
Super super flot..... ! Jeg har fået den erfaring at hvis jeg indtager ca 1000 kcal ekstra en gang hver 14 dag får forbrændingen et boost når jeg så ellers holder mig til de ca 1200 kcal om dagen - man skal bare kunne styre det... god vind med dit project...
14 år16. oktober 2010 kl. 10:39
Tak Tanja...

Sidder nu og slapper af med et stk knækbrød med Buko light reje ost, 1 æble og en cola zero...

Havde jo taget en madpakke med, som jeg spiste på turen, og veninderne gik og grinede af mig, for de ville på cafe bagefter og spise, men der var optaget alle steder, så de nåede at blive godt og grundigt sultne... He he...
De valgte så at runde tanken, og købe chokolade, men jeg var standhaftig, og heldigvis ikke sulten, så de fik deres chokolade helt for dem selv...

Iaften skal jeg til fødselsdag hos min mor, og jeg ved at det er hendes (superlækre!) hjemmelavede lasagne menuen står på... Men jeg laver en damage controle ved at tanke op med salat, inden lasagnen, og så tror jeg, at jeg beder om en mindre tallerken... Samt at jeg tager mine egne cola zero med... Så skal det nok gå... ;o)
14 år16. oktober 2010 kl. 16:32
Jeg synes virkelig at alle dine strategier til at undgå at synde er både sjove og inspirerende. God ide selv at medbringe light-sodavand til familiesammenkomsten - og så gnækker jeg lidt over dine sultne veninder!!

Knus

Lovely
14 år16. oktober 2010 kl. 17:10
YES!!!! 99,4 kg!

Dvs. 600 g siden igår, tror sgu det er første gang jeg har prøvet at tabe mig under mens... Men jeg har virkelig også forsøgt ikke at køre uhæmmet indenbords, selvom lysten har været der...
(Takker lidt X-en, for jeg er meget mere standhaftig, for jeg skal sgu vise ham at jeg ihvertfald ikke trøstespiser på grund af ham!)

Nu vil jeg vække min hund og gå til bageren og hente et rundstykke, de har nogle fantastisk gode nogen med kartofler og græskarkerner (og andre kerner), koge et æg når jeg kommer hjem, og nyde min lovlige "usunde" morgenmad, har besluttet at det må jeg få 1 gang i weekenden... :o)

14 år17. oktober 2010 kl. 09:05
Det har alt i alt været en rigtig feder dag, det er sgu dejligt en gang imellem... :o)

Gik til bageren i morges, og så har jeg faktisk kun været ude på små svipture med hunden... Er lidt spændt på om dovenskaben giver en stigning på vægten i morgen, hvis den gør, er det bare sådan det er... Har haft brug for den her dag! Så må der bare knokles lidt ekstra de næste par dage... :o)

14 år17. oktober 2010 kl. 22:12

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...