Kæresten er røget...

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Kæresten er røget...
Har også idag vejet alt, der går helt sport i det...
Min veninde stod hovedrystende og så på at jeg gjorde min frokost klar, hun syntes alt det vejeri, tog alt for lang tid... Men jeg VED at hvis jeg ikke gør det, ryger der alt for meget indenbords... Og DET gavner mig jo absolut ingen steder... :o)

Han har lige været og hente nogle af hans ting, og jeg syntes faktisk at jeg var ret cool... Men det gjorde alligevel lidt ondt da han gik, og jeg ingen farvelkys fik, det skulle jeg nu heller ikke have, men det er jo vanen gennem 4 år, der lige skal brydes... :o/

Spændt på vægten i morgen, måske er det dumt at veje sig hver dag, men jeg har det bedst med at holde lidt øje med at den ikke pludselig stiger.... :o)
14 år11. oktober 2010 kl. 17:55
Har her til aften været på besøg hos en venine, som altid har et bugnende slikskab, så jeg fiksede en pose med grøntsager, som jeg tog med op til hende... Og ved I hvad?! Jeg rørte ikke slikket, ikke så meget som et enkelt lille bitte stykke... Er sgu stolt af mig selv! :o)
14 år11. oktober 2010 kl. 21:31
Skal da lige love for du er topmotiveret!
Total sejt, at du pakker egne snacks hjemmefra for at foregribe en mulig katastrofe :o)
Du er sgu sej :o)
14 år12. oktober 2010 kl. 10:32
Tak... :o) Syntes egentlig også det var ret godt gået... Griner...

Men hmm... Vægten idag sagde 102,2, altså det samme som igår... Har lyst til at spise hele tiden, men det er nok en dårlig ide ;o) så jeg holder mig til mine måltider... Har lidt en mistanke om at jeg måske har en mens på vej, den kommer som vinden blæser, men det plejer gerne at passe med konstant sult...
Godt jeg hverken har chokolade eller andet slik hjemme, for det havde dæleme ikke holdt længe... :O)
14 år12. oktober 2010 kl. 14:17
Åhh... Har simpelthen sådan lyst til chokolade og is...
Tror jeg lader punge blive hjemme, når hunden skal aftenluftes... Ellers tror jeg at jeg rydder tankstationen for det... ;o)
14 år12. oktober 2010 kl. 20:14
Du forstår at forebygge! Det er faktisk nogle rigtig gode ideer du kommer med. Så giver man slet ikke sig selv chancen for at falde i! Sejt!
14 år12. oktober 2010 kl. 21:25
Det er bitter erfaring, der får mig til at være på forkant,...

Har lige drukket 300 g Nestle Cacao (2 krus), fandt en med o,4 g fedt pr. krus, og det tog faktisk lækker sulten, nok også fordi jeg brændte min tunge... Griner...
14 år12. oktober 2010 kl. 21:31
Yes! Vægten stoppede på 101,9...

Nu mangler jeg "kun" 1,9 kg før jeg rammer mit delmål nr 2 (IGEN!!)
Og 6,9 kg før jeg rammer mit delmål nr 3...

Nu skal jeg ned til min læge og kontrolvejes, men jeg nægter at gå ud fra hans vægt, for på det tidspunkt har jeg jo både spist og har tøj på... Har bestemt mig for at gå derned, vejret er jo fantastisk... :o)
14 år13. oktober 2010 kl. 09:47
Føj da... Er godt nok glad for min egen vægt, lægens sagde 104,7 kg, men det blev da heldigvis også noteret, hvad min hjemmevejning lød på... :o)
14 år13. oktober 2010 kl. 11:44
Bliver du vejet i det samme tøj ved lægen hver gang? Og på samme tidspunkt på dagen?
Fordelen ved hjemmevejningen er jo, at det f.eks. er inden morgenmad og mange vejer sig uden tøj, så den usikkerhed er væk...
Hold dig til vægten derhjemme ;o)
Eller i hvert fald nøjes med at se på forskellen fra gang til gang ved lægen :o)
14 år13. oktober 2010 kl. 13:21

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...