#12 af Belfast (slettet)
De vigtige 4 uger...
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Belfast (slettet)
re: De vigtige 4 uger...
Hej Karina.
Også dejligt at du er tilbage...
Ja det er noget rigtig øv med min sukkersyge men nu skal der gøres noget ved det og håber jeg selv kan komme til at styre det med tiden...
De værste kilo man skal smide er altså dem man har smidt en gang før... det er som om de bliver sværre og sværre at komme af med for hver gang de kommer på igen!!! Kender det kun alt for godt...
Men vi kan klare den og jeg er klar på at få et godt resultat til jul!!!
Også dejligt at du er tilbage...
Ja det er noget rigtig øv med min sukkersyge men nu skal der gøres noget ved det og håber jeg selv kan komme til at styre det med tiden...
De værste kilo man skal smide er altså dem man har smidt en gang før... det er som om de bliver sværre og sværre at komme af med for hver gang de kommer på igen!!! Kender det kun alt for godt...
Men vi kan klare den og jeg er klar på at få et godt resultat til jul!!!
14 år11. oktober 2010 kl. 09:30
KarinaHadsten (slettet)
re: De vigtige 4 uger...
Ja gu er de svære de kilo - det er jo lige som om man ikke er ordentlig igang før de er røget. Men det er bare sådan nogle sabotage-tanker, som kan ødelægge det hele. Men det var bare federe da man kunne sige at så lidt her har jeg ikke vejet de sidste 10 år - hmmm. Men så må vi finde andre forhold, som kan sparke til motivationen.
14 år11. oktober 2010 kl. 10:00
Dejligt med et kendt navn nu hvor man er tilbage på madital, selvom det jo betyder at vi skal kæmpe lidt igen. Og øv en historie med din sukkersyge. Men du må kæmpe videre - helt klart.
Vi må hjælpe hinanden med at holde fokus. Jeg er selv tilbage og har taget de 15 kilo på af de 20 jeg tabte. Hvor dum kan man være. De skal bare væk igen. Sådan er det.