De vigtige 4 uger...

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

De vigtige 4 uger...
Jeg har lavet denne tråd fordi jeg har fået et ultimatum af min læge.
Jeg har fået konstateret at min sukkersyge er galoperende og jeg nok skal i nålehelvede.
MEN jeg håber jeg kan kontrolere min krop til en vis grad og min læge har givet mig 4 uger til at se om jeg kan få mine "sukkertal" til at falde.
Så jeg må kæmpe de næste 4 uger og selvfølgelig også der efter, men i første omgang handler det for mig om de første 4.
Jeg vil så ofte som muligt skrive her om hvordan det går og I er selvfølgelig velkomne til at komme med gode råd osv.
Jeg kan jeg kan jeg kan....
14 år25. september 2010 kl. 21:13
re: De vigtige 4 uger...
Selvfølgelig kan du! Du er jo allerede kommet lang vej, ved at beslutte dig for at gøre noget ved dit problem. Jeg synes, at det lyder som en god idé med at holde fokus på de næste 4 uger, for man kan jo ikke planlægge længere frem. Held og lykke:)
14 år25. september 2010 kl. 21:55
De første 2 dage af de 4 uger er gået og der er røget 5oog. det er en super start og jeg kæmper med alle mine tanker omkring mad og hvad jeg bør og ikke bør. Glæder mig til der kommer lidt mere ro på!
14 år26. september 2010 kl. 10:18
er der nogen speciel kost du følger for at få dit sukkertal under kontrol igen?
14 år26. september 2010 kl. 22:44
Hej Louise.
Jeg undgår alt med kun hvidt mel og spiser groft intet sukker og massert af grønt og gode proteiner. Håber det kan gøre noget godt for mit blodsukker. Jeg bevæger mig også mere end jeg plejer.
14 år27. september 2010 kl. 09:02
Dag 3. der er nu røget 700g ialt det går den rigtige vej...
Jeg har holdt mig fra alt der bare minder om n oget med sukker i hvedemel og spist godt med grove grøntsager og magre proteiner.
14 år27. september 2010 kl. 12:36
det går da den rigtige vej. Bliver det ved sådan skal det nok gå godt :) Lykke til
14 år27. september 2010 kl. 16:38
Så er jeg tilbage efter et par dage hvor jeg hverken har kunnet komme på her eller på vægten så jeg glæder mig til i morgen og se hvad vægten siger...
Motivationen er stadig oppe men planerne er ændret så nu skal jeg begynde med insulin... sådan er livet så uretfærdigt nogle gange men jeg vil stadig kæmpe videre i kampen mod kiloene...
14 år1. oktober 2010 kl. 17:53
Hej Belfast.
jeg sys det er fedt at du vil gøre noget ved det, der er så mange der bare "lever" med det uden at gøre noget ved det.

jeg følger selv en form for atkins hvor jeg heller ikk røre hvidt mel og sukker max 20 g kulhydrater om dagen og jeg taber mig også ganske pænt, er med i den gruppe her hedder 60 kg juleaften og der har jeg små 8 kg igen.
go' weekend.
14 år1. oktober 2010 kl. 20:53
Hej louise
Dejligt at høre at det godt kan lade sig gøre at leve uden de ting der ikke er så gode for os med sukkersyge...
Jeg er sikker på at det også kommer til at gå for mig, men det bliver ikke let!
14 år1. oktober 2010 kl. 21:13

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...