#32 af ld81 (slettet)
Idealvægtig til min 30års fødselsdag
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+ld81 (slettet)
re: Idealvægtig til min 30års fødselsdag
Vægten sagde idag 69 kg. Ja jeg nåede jo ikke ligefrem idealvægten til min 30 års fødselsdag som var den 5. - Men som min veninde sagde - så er jeg jo 30 et helt år, så jeg kan jo godt nå idealvægten som 30 årig endnu:-) Men måske var det en ide at starte en ny tråd - det overvejer jeg lige...
Men jeg synes faktisk jeg er ret motiveret lige i øjeblikket - både i går og idag var jeg ude og gå en tur med barnevognen og jeg har slet ikke spist så meget og så usundt.
Jeg har også besluttet mig for at produkter med sødemidler skal fjernes eller i hvert fald reduceres kraftigt. Ikke at jeg ved om de har noget med stofskiftet at gøre, men de er helt sikkert ikke sunde.
Men jeg synes faktisk jeg er ret motiveret lige i øjeblikket - både i går og idag var jeg ude og gå en tur med barnevognen og jeg har slet ikke spist så meget og så usundt.
Jeg har også besluttet mig for at produkter med sødemidler skal fjernes eller i hvert fald reduceres kraftigt. Ikke at jeg ved om de har noget med stofskiftet at gøre, men de er helt sikkert ikke sunde.
13 år29. januar 2011 kl. 09:29
Oven i det hele kom jeg lige til at nævne for lægen at jeg stadig har sovende fingre, selvom det nu er 6 mdr. siden jeg fødte. Der blev taget nogle boldprøver og vupti - nu står jeg med en diagnose der hedder for lavt stofskifte og forhøjet levertal :-( Puha det har godt nok lige slået benene væk under mig, men nu er det jo nok næsten mere nødvendigt at tabe mig, selvom det bliver svært.