#22 af bruger slettet
Idealvægtig til min 30års fødselsdag
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: Idealvægtig til min 30års fødselsdag
ÆV den loggede mig ud...
Men - prøv kun at fokusere på at du skal ned under de 70.... lige så snart du ser det 6 tal er jeg 100 % sikker på at du nok skal få motivationen frem igen...
Og jeg ved det er svært i weekenden.. - men så må du spise lidt mindre i løbet af ugen så kalorierne bliver fordelt på den måde... Det er sådan jeg gør... - jeg ved fx at jeg skal have hjemmelavet pizza i morgen hvilket jo ikke er en del af min kur.. - men så hedder den kun grøntsager hele dagen... Det vejer det lidt op synes jeg...
Jeg vejede 70.2 i morges - så det går den rigtige vej selvom det godt nok går langsomt..
Men - prøv kun at fokusere på at du skal ned under de 70.... lige så snart du ser det 6 tal er jeg 100 % sikker på at du nok skal få motivationen frem igen...
Og jeg ved det er svært i weekenden.. - men så må du spise lidt mindre i løbet af ugen så kalorierne bliver fordelt på den måde... Det er sådan jeg gør... - jeg ved fx at jeg skal have hjemmelavet pizza i morgen hvilket jo ikke er en del af min kur.. - men så hedder den kun grøntsager hele dagen... Det vejer det lidt op synes jeg...
Jeg vejede 70.2 i morges - så det går den rigtige vej selvom det godt nok går langsomt..
14 år12. oktober 2010 kl. 20:40
ld81 (slettet)
Ja, jeg skal bare blive ved.
Idag var den så nede på 70,8 - så næsten nede på det samme som i lørdags. Lidt træls at kæmpe med de samme kilo om og om igen, men jeg er trods alt under 72 kg, så lidt sker der jo.
Ja, jeg må bare være ekstra god i hverdagene, når nu jeg falder i i weekenden. Og så selvfølgelig begrænse indtaget mindst muligt i weekenden.
Idag var den så nede på 70,8 - så næsten nede på det samme som i lørdags. Lidt træls at kæmpe med de samme kilo om og om igen, men jeg er trods alt under 72 kg, så lidt sker der jo.
Ja, jeg må bare være ekstra god i hverdagene, når nu jeg falder i i weekenden. Og så selvfølgelig begrænse indtaget mindst muligt i weekenden.
14 år13. oktober 2010 kl. 13:33
bruger slettet
Du skal nok klare det - du har ikke nogen anelse om hvor mange gange jeg har tabt de der kilo igen og igen.... Men denne her gang der føles det rent faktisk som jeg - for førset gang nogensinde - har motivationen til at blive ved og ved og ved indtil jeg når de magiske 60...
Jeg håber du kan finde motivationen frem igen - og vil kæmpe sammen med mig om at nå det magiske 60
Jeg håber du kan finde motivationen frem igen - og vil kæmpe sammen med mig om at nå det magiske 60
14 år14. oktober 2010 kl. 07:07
ld81 (slettet)
Vægten viste idag 70,5 - så det går da stille og roligt nedad.
Nu kommer weekenden så og efterårsferien - puha, er bange for det bliver en kamp. Men jeg klarer den, det skal jeg!!! Nu vil jeg under 70!!!
Nu kommer weekenden så og efterårsferien - puha, er bange for det bliver en kamp. Men jeg klarer den, det skal jeg!!! Nu vil jeg under 70!!!
14 år15. oktober 2010 kl. 08:27
ld81 (slettet)
Sidste uge var bare slem. Jeg stratede med at ligge mig syg i weekenden, mandag blev den lille vaccineret og var sløj resten af dagen. Så blev den store syg med ondt i ørene og til sidst lagde manden sig så også:-( Så sund kost og motion har bare været en by i Rusland sidste uge.
Men idag var vægten så nede på 70,3 - dejligt at jeg allerede har tabt det jeg tog på sidste uge:-)
Nu skal jeg bare holde ved - jeg glæder mig sådan til at nå ned under 70 kg - hvor jeg har lovet mig selv en lille belønning:-)
Men idag var vægten så nede på 70,3 - dejligt at jeg allerede har tabt det jeg tog på sidste uge:-)
Nu skal jeg bare holde ved - jeg glæder mig sådan til at nå ned under 70 kg - hvor jeg har lovet mig selv en lille belønning:-)
14 år27. oktober 2010 kl. 12:40
ld81 (slettet)
Så stod vægten endelig på 69,6 - væk med det dumme 7 tal, og det endda efter endnu en hård uge, hvor min ældste datter måtte indlægges og det stod på sygehusets cafeteriamad i 2 dage:-(
Nu må det da snart vænne, jeg har bare brug for en pause fra alt det sygdom...
Nu må det da snart vænne, jeg har bare brug for en pause fra alt det sygdom...
14 år5. november 2010 kl. 07:56
Sannew (slettet)
Øv med din datter! Forhåbentlig er det noget, der kan klares!!!
Tillykke tilgengæld med vægten. Det er superflot
Tillykke tilgengæld med vægten. Det er superflot
14 år5. november 2010 kl. 09:05
ld81 (slettet)
Jubii - 69,2 kg:-) Det går selvfølgelig ikke så stærkt som forventet. Men jeg er bare glad for det går den rigtige vej.
14 år12. november 2010 kl. 08:10
Tanjaknoth (slettet)
Tillykke med vægttabet... Man får altid en god start på dagen, når vægten viser noget mindre end den gjorde dagen før...
14 år12. november 2010 kl. 08:13
Du skal finde motivationen frem igen og tænke på hvor lækker smækker du bliver når du først kommer derned hvor du gerne vil være.