#12 af bruger slettet
Idealvægtig til min 30års fødselsdag
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: Idealvægtig til min 30års fødselsdag
Skynd dig at putte chokoladen i fryseren, så har i den til juleslikket.
Det er heller ikke så nemt at spise af når det er frossent.
Det er heller ikke så nemt at spise af når det er frossent.
14 år30. september 2010 kl. 11:07
dygtig
rigtig god idé, det handler om at gøre det lettere for sig selv, og det er det ikke , hvis køleskabet er fyldt med lækre sager...... man kan jo formelig høre lækkerrierne kalde ude fra køleskabet!
14 år30. september 2010 kl. 11:17
ld81 (slettet)
Uha, jeg et eller andet må jeg gøre. Det værste er det der er åbent for, men det er der ikke meget tilbage af mere - ups. Men ja, måske skulle resten i fryseren - eller med manden på arbejde.
Kan småkager fryses?
Nå men jeg har besluttet at nu er det bare igang igen. Idag har jeg da heldigvis ikke haft tid til at spise, og har i stedet for fået gået en masse med barnevognen:-)
Kan småkager fryses?
Nå men jeg har besluttet at nu er det bare igang igen. Idag har jeg da heldigvis ikke haft tid til at spise, og har i stedet for fået gået en masse med barnevognen:-)
14 år30. september 2010 kl. 15:06
ld81 (slettet)
Efter endnu en weekend, hvor det ikke er lykkedes mig at holde den sunde linje, er jeg nu godt igang igen. Jeg har indtil videre tabt mig 1,1 kg siden jeg startede denne tråd.
14 år5. oktober 2010 kl. 12:30
ld81 (slettet)
Altså jeg tror jeg skal have anskaffet mig en anden vægt - jeg vejede mig en 4-5 gange i morges lige efter hinanden. Vægten svingede lige fra 71,0 til 71,8 - det forstår jeg altså ikke:-(
14 år7. oktober 2010 kl. 12:33
ld81 (slettet)
Idag sagde vægten 71,1:-) - så 1,8 kg siden start af denne tråd... Men nu er det jo så weekend igen, jeg har planlagt at vi skal ud og sejle i eftermiddag, så når vi forhåbentlig ikke at savne fredagsslikket idag
14 år8. oktober 2010 kl. 10:47
ld81 (slettet)
Jeg er bare SÅ stolt af mig selv, spiste kun 5 stk slik i går og fik gået 2 gode ture i løbet af dagen, så til morges stod vægten på 70,7!!!
Jeg snuppede så lige 30 min gåtur i rask tempo inden familien stod op - det var bare dejligt, men jeg skal vist have fundet reflekser frem, det er godt nok blevet mørkt.
Til formiddag skal vi til brunch, så ryger der nok nogle kalorier indenbords:-( men jeg håber bare på jeg denne weekend ikke tager på - det må være målet.
Jeg snuppede så lige 30 min gåtur i rask tempo inden familien stod op - det var bare dejligt, men jeg skal vist have fundet reflekser frem, det er godt nok blevet mørkt.
Til formiddag skal vi til brunch, så ryger der nok nogle kalorier indenbords:-( men jeg håber bare på jeg denne weekend ikke tager på - det må være målet.
14 år9. oktober 2010 kl. 07:10
bruger slettet
SUPER FLOT :-)
NU følges vi jo rigtig af... da jeg jo også lå på de 70.7 i fredags. Var til pige tam tam igår med tapas og rødvin - og der var vægten bestemt ikke glad for i morges. Ved godt jeg ikke burde have vejet mig - men kunne ikke lade være.. Så nu får den en ekstra skalle så jeg kan nå mit første delmål til på fredag...
Ha en dejlig søndag
kH AM
NU følges vi jo rigtig af... da jeg jo også lå på de 70.7 i fredags. Var til pige tam tam igår med tapas og rødvin - og der var vægten bestemt ikke glad for i morges. Ved godt jeg ikke burde have vejet mig - men kunne ikke lade være.. Så nu får den en ekstra skalle så jeg kan nå mit første delmål til på fredag...
Ha en dejlig søndag
kH AM
14 år10. oktober 2010 kl. 10:53
ld81 (slettet)
Æv, jeg fatter ikke hvorfor de weekender ender ud med så stort et + på vægten:-( Jeg synes ellers jeg var så dygtig både fredag og lørdag (ikke at det gik helt optimalt) Søndag havde vi gæster, så der gik det galt, men mandag sagde vægten 72 kg!!! - altså et plus på 1,3 kg!!!
Mandag blev så desværre også dum. Jeg havde begge piger hjemme og var total træt af vægten. I morges sagde den 71,8 kg.
Æv, er bare så træt af det. Men jeg må jo se at få taget mig sammen igen. Jeg må hellere begynde at planlægge frokost og aftensmad, så det bliver sunde og kaloriefattige måltider idag.
Mandag blev så desværre også dum. Jeg havde begge piger hjemme og var total træt af vægten. I morges sagde den 71,8 kg.
Æv, er bare så træt af det. Men jeg må jo se at få taget mig sammen igen. Jeg må hellere begynde at planlægge frokost og aftensmad, så det bliver sunde og kaloriefattige måltider idag.
14 år12. oktober 2010 kl. 11:14
Og oven i det hele har jeg fået væske på øret, så jeg har virkelig ondt af mig selv - så så må jeg vel gerne lige få det der chokolade til at trøste mig med;-) Jeg er bare rigtig ynkelig og får slet ikke motioneret - sikke en start.