15+ uge 38

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: 15+ uge 38
Hmm gad vide om jeg er helt alene i denne tråd.
Pyt, hvis nogen har lyst så melder de sig vel på banen.
Håber bare ikke det er fordi i er gået i stå???

Ja jeg tabte jo lige nøjagtig de 200 gram igen idag, så det uge delmål lykkedes igen. Jeg tror jeg har fundet min balance på ca 700 g i ugen.

Og jeg skejer ud, men helst kun inden for mit måls fastsatte grænser. Og nej jeg dyrker stadig ikke motion. Jeg gider bare slet ikke i tiden. Men der skal nok komme lidt svømning eller gåture på fremover.

Håber i klarer jer derude.
Lav en god dag.
14 år23. september 2010 kl. 09:20
Hejsa. Du er ikke helt alene :-)
Her går det ok, vægten går ned, langsomt men sikkert (har kun en gammeldags vægt, altså ikke digital)
Men er vist heller ikke på en decideret kur, prøver bare at være lidt sundere
14 år23. september 2010 kl. 14:47
kami re: 15+ uge 38
hej
14 år23. september 2010 kl. 19:54
re: kami re: 15+ uge 38
hej kami
du er super velkommen til at skrive her til mig andre kan jo få noget ud af din viden.... .og jo det er helt rigtig at jeg nok spiser for lidt kcal!! jeg prøver og prøver at lægge om men jeg vil prøve at følge dit råd om konge,greve, og tigger for min kost er forkert fordelt det er jeg opmærksom på men hvor jeg synes det er svært når jeg er mest sulten om aftenene

husk vejning i morgen fredag til alle jer der er med på fredagsvejning
14 år23. september 2010 kl. 19:58
Øj manner!!

Wuhuhuhuu!! Har haft en super travl uge! Har fået løbet. har fået gået ture, har været på naturskolen med lillemand og husbond, arbejdet, været i haven.

Min kære mand mener min numse er blevet ganske lille ;) sikke en dejlig kompliment.

Håber I alle har det godt derude :)

Kram herfra
14 år23. september 2010 kl. 21:08
Uh jeg havde også en træls weekend, først rødvin og chips lørdag og så startede søndag fint med grøntsagslasagne, men der røg et stykke kage på og til aften en bakke pommes frites. ARGH. Det betød 400 gram på da jeg gik på væten mandag. Troede det ville være mere for havde virkelig syndet.

Men jeg kender det godt og man må bare op på hesten igen :)
14 år23. september 2010 kl. 21:45
15+ uge 38
så har jeg været til fedtmåling igen .... var det sidst for 4 uger siden..... men men ...det giver jeg godt nok ikke meget for..... i de sidst 4 uger har jeg tabt mig og trænet, men fedt måling siger jeg har tabt mig fint men så skulle jeg have tabt mig 3 kg. muskler det kan simplethen ikke passe... efter som jeg har trænet mellem 3-5 gange om ugen og da jeg startede var jeg ikke i træning ...så nu ved jeg ikke om jeg gider det der fedtmåling mere!!! er der andre der har erfaring med fedt måling!!! ps. ved begge fedt måling havde jeg samme tøj på og var fastende og det var fra morgenstunden begge målinger!!
14 år24. september 2010 kl. 13:37
xxm: det der fedtmåling kan jeg da godt forstå du ikke giver meget for. Hvor har du fået foretaget det henne?

I dag har jeg fået min betalingsblanket til fitnescenteret, så jeg skal bare igang - jubii!! 100 kr for resten af året, det er altså billigt!!

Jeg er ret stolt af mig selv, for jeg været ude og løbe noget længere i dag, end jeg har været på det sidste, pga min ankelskade. 3,81 km og mest op ad bakke ved en gemmensnitshastighed på på 8,45 km/t. MAND!! Det var hård! Jeg var øm, da jeg kom hjem - men hvor er jeg stolt!! Nu er jeg snart oppe på 4 km igen :)

Jeg har løbet i alt tre gange i denne uge. Og jeg har været ude og gå mine lange ture. Jeg har klaret maden til bravour og det går godt med mellemmåltiderne på jobbet også :)

September måned har bragt så meget energi til mig - befriende :)
14 år24. september 2010 kl. 16:36
Puha havde en ren chokoladedag igår, og ja vi havde desværre lige noget på lager. Idag ved jeg hvorfor, for min menses er kommet. Så plejer jeg altid at hungre efter søde sager lige op til, og tage lige ½ kg på. så vægten de næste par dage stoler jeg ikke en døjt på.

Og så er det weekend, og veninden skal giftes om en mdr. Så hun skal hentes og så skal vi på cafe, og vi skal her hjem og i spa og have store bøffer og sjusser, tror jeg, Og måske lige en lille tur i byen i aften. Nu må vi se hvad vi gider.

Jeg blev selv gift i sommers i hemlighed så vi holder en fælles mini polterabend for hinanden. Det skal nok blive super hyggeligt.

Vægt i morgen tidlig??? NEJ, den kan bare gemme sig inde under skabet (selv om jeg jo nok ikke kan lade være med at hope på den alligevel)
14 år25. september 2010 kl. 09:03

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...