#12 af stilleleg (slettet)
15+ uge 37
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+stilleleg (slettet)
re: Jubii
700 gram lyder rigtig fornuftigt. Jeg får ikke lavet det vilde i disse dage, fordi jeg er halvsyg, men prøver da at spise bare lidt sundt
14 år15. september 2010 kl. 10:00
bruger slettet
re: 15+ uge 37
Hej xxm og alle I andre.
Tak for den nye tråd. Vil du lave en ny hver uge ?
Jeg har ikke tabt noget desværre, men ikke tabt modet, så jeg kommer stærkt tilbage.
Hvilken vejer I jer ?
hav en go' dag
Tak for den nye tråd. Vil du lave en ny hver uge ?
Jeg har ikke tabt noget desværre, men ikke tabt modet, så jeg kommer stærkt tilbage.
Hvilken vejer I jer ?
hav en go' dag
14 år16. september 2010 kl. 08:13
bruger slettet
Jeg kan slet ikke lade være med at veje mig hver dag, og så længe det står stille eller går bare lidt ned, så er jeg tilfreds.
14 år16. september 2010 kl. 11:14
PEPSIIE
HEJ
NU HAR JEG VÆRET PÅ EN UGESTID, OG ER SÅ SMÅT VED AT FINDE UD AF SYSTEMET....
JEG ER KOMMET AF MED ET KILO, DET HAR IKKE VÆRET SVÆRT, JEG VEJER AL MIN MAD, OG HAR GJORT LÆNGE,...
MEN HVOR FINDER JEG NOGET DER FORTÆLLER OM FNUGGIBRØD OG KOKOSOLIE, DET ER NEMLIG NOGET JEG BRUGER HVER DAG, NOGEN DER KAN HJÆLPE...
.. JEG VEJER MIG OGSÅ HVER MORGEN, SÅ ER DET NEMMERE IKKE AT TAGE PÅ, SYNES JEG....
JEG FÅR VITAMIN OG MINERALPULVER HVER DAG,
( FITLINE)... ER DER ANDRE DER ER PÅ DET...
NU HAR JEG VÆRET PÅ EN UGESTID, OG ER SÅ SMÅT VED AT FINDE UD AF SYSTEMET....
JEG ER KOMMET AF MED ET KILO, DET HAR IKKE VÆRET SVÆRT, JEG VEJER AL MIN MAD, OG HAR GJORT LÆNGE,...
MEN HVOR FINDER JEG NOGET DER FORTÆLLER OM FNUGGIBRØD OG KOKOSOLIE, DET ER NEMLIG NOGET JEG BRUGER HVER DAG, NOGEN DER KAN HJÆLPE...
.. JEG VEJER MIG OGSÅ HVER MORGEN, SÅ ER DET NEMMERE IKKE AT TAGE PÅ, SYNES JEG....
JEG FÅR VITAMIN OG MINERALPULVER HVER DAG,
( FITLINE)... ER DER ANDRE DER ER PÅ DET...
14 år17. september 2010 kl. 00:16
bruger slettet
Når jeg spiser kokosolie, så kalder jeg det bare olivenolie, men det ville måske være mere reelt at kalde det palmin, da det jo er lavet af kokosolie.
14 år17. september 2010 kl. 07:48
GLB (slettet)
Wuhuhuhu (lyden af Tigerdyr!!!)
Jeg vejer i dag 84, 6 kilo!!, dvs jeg har "kun" 12,6 til mål! Wauw! Nu er der pludselig ikke langt igen! Da jeg for to år siden stor på Holbæk sygehus med min nyfødte søn i armene, var der over 45 kilo til ønskevægten - NØJ; DET VAR EN UOVERSKUELIG REJSE!!!!
NU KAN JEG SE MÅLSTREGEN
Alt hvad jeg gør for tiden er rigtigt og lever op til mine egne forventninger. Jeg når i mål mange gange dagligt og det er så vildt livsbekræftende for mig! Jeg er glad, meget glad! Endelig ser det ud til at lykkes for mig!!
Jeg vejer i dag 84, 6 kilo!!, dvs jeg har "kun" 12,6 til mål! Wauw! Nu er der pludselig ikke langt igen! Da jeg for to år siden stor på Holbæk sygehus med min nyfødte søn i armene, var der over 45 kilo til ønskevægten - NØJ; DET VAR EN UOVERSKUELIG REJSE!!!!
NU KAN JEG SE MÅLSTREGEN
Alt hvad jeg gør for tiden er rigtigt og lever op til mine egne forventninger. Jeg når i mål mange gange dagligt og det er så vildt livsbekræftende for mig! Jeg er glad, meget glad! Endelig ser det ud til at lykkes for mig!!
14 år17. september 2010 kl. 09:15
bruger slettet
Ej hvor vildt.
TILLYKKE.
De der små sejre er bare så dejlige, og de store delmål er da bare fantastiske.
HUsk nu at lade være med at lade det være dig en sovepude. Jamen nu ser jeg da godt ud i spejlet, så kan jeg da godt bremse lidt op. NEJ. Der er ingen grund til at bremse op, før du er ved målet. Og jeg taler af bitter erfaring.
Nyd livet, køb noget nyt tøj og tag imod de komplimenter der må falde. Knus.
TILLYKKE.
De der små sejre er bare så dejlige, og de store delmål er da bare fantastiske.
HUsk nu at lade være med at lade det være dig en sovepude. Jamen nu ser jeg da godt ud i spejlet, så kan jeg da godt bremse lidt op. NEJ. Der er ingen grund til at bremse op, før du er ved målet. Og jeg taler af bitter erfaring.
Nyd livet, køb noget nyt tøj og tag imod de komplimenter der må falde. Knus.
14 år17. september 2010 kl. 15:32
xxm (slettet)
skal vi lave en tråd hvor vi skriver vores fredags vejning eller hvordan??
jeg har svinget helt vildt i denne uge på vægten og har også været så "dum" at hoppe på vægten hver dag min vægt har svinget fra 104,4 til 106.4 øv øv øv dum uge men nu er det op på hesten igen og så må jeg genoptage kampen jeg når ikke mit mål med 100 kg. den 1 okt. men når det for håbentlig til den 15 okt. så......
jeg skriver først mad ind igen fra på mandag jeg har været temmelig op hængt denne uge pga. min datters operation for mandler nu har hun bedre men hun har godt nok mange smerter....øvøv
knus Tine håber i får en super weekendt alle sammen
jeg har svinget helt vildt i denne uge på vægten og har også været så "dum" at hoppe på vægten hver dag min vægt har svinget fra 104,4 til 106.4 øv øv øv dum uge men nu er det op på hesten igen og så må jeg genoptage kampen jeg når ikke mit mål med 100 kg. den 1 okt. men når det for håbentlig til den 15 okt. så......
jeg skriver først mad ind igen fra på mandag jeg har været temmelig op hængt denne uge pga. min datters operation for mandler nu har hun bedre men hun har godt nok mange smerter....øvøv
knus Tine håber i får en super weekendt alle sammen
14 år18. september 2010 kl. 08:20
bruger slettet
Jeg har ikke behov for en seperat tråd til vægt, men det kan være anderledes for jer andre.
xxm har du overvejet om det er noget bestemt der gør at du tager lidt på igen? Jeg svinger meget, når jeg spiser meget brød og pasta, da det giver mig vand i kroppen.
xxm har du overvejet om det er noget bestemt der gør at du tager lidt på igen? Jeg svinger meget, når jeg spiser meget brød og pasta, da det giver mig vand i kroppen.
14 år18. september 2010 kl. 13:07
fri.dk