15+ uge 37

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

15+ uge 37
tråden for alle os som har mere end 15 kilo for meget alle er velkommende
14 år13. september 2010 kl. 21:36
dum dag
jeg har haft en rigtig dum mad dag idag . Spiste en okay morgenmad..... men så.... jeg skulle skulle til yoga kl. 10 til kl.11, så på apoteket og hente smertestillende til min datte som skal opr. i morgen for mandler ...og så skyndte jeg mig på kursus fra klokken 12.30 til kl. 15.30 og havde desværre kun fået et æble og en lille pære med mig... efter mit kursus så skulle jeg købe ind og kl. 17 var jeg så endelig på vej hjem.... og så sulten så jeg troede jeg skulle død.... jeg snuppede mig et stk. toast brød fra mit indkøb og en nektrarin på vejen hjem i bilen.... og spiste så lidt rester fra igår lidt fisk,porre og gulerødder inden jeg skulle lave aftens mad..... ristaffel havde min datter bestilt som hende sidste varme måltid i mange dage,,,, da hun kun må få koldt flydende de næste 7-10 dage.... og puha nu sidder jeg og føler mig over mæt og dum dum dum..... min motivation er ikke i top i dag...øvøv

14 år13. september 2010 kl. 21:43
re: dum dag
Det lyder da som om du har hold et rimelig kcal indtag? Selvom du måske hr overspist til aften. Men træls at du ikke fik spist nok i løbet af dagen, kunne man ikke købet noget på kurset?

Jeg har haft en god dag idag, har spiste fornuftigt. Imorgen bliver en enorm tralv dag, har møder ude ibyen fra 8 morgen til sen aften, så alt min mad (udover frugt jeg tager med mig) er købemad. Satser på rugbrød i kantinen til frokost og så en bagel eller anden sandwich uden dressing til aften. Jeg forsøger at holde mig på 1800-2000 kcal dagligt.
14 år13. september 2010 kl. 22:35
Så er jeg blevet syg og orker ingen ting. Putter bare på sofaen og er sulten. Heldigvis har vi stort set intet i huset.
Ellers er jeg okay tilfreds med det hele. Holder optimismen oppe, og har igen tabt lidt uden at have manglet noget. Håber i andre også er tilfredse.
14 år14. september 2010 kl. 12:03
denne dag har så også været skæv... uhmmmmmm
min datter hat fået fjernet mandler idag det er gået godt men hun har været længe om at vågne op efter narkosen og så har hun bare ondt i maven og i halsen.... hun kaster op og kaster op...øvøv så jeg har ikke rigtig fået spist før nu kl.15.30 så det blev igen en meget sen frokost.... men det går nok alligevel har holdt mig på den sunde siden....

Kami13 sikke noget jeg lå selv i sengen for et par uger siden det er ikke sjovt..... men husk du bliver rask igen og så kan du give den en skalde...men rigtig go´bedring

frk. jak jeg er med på fælles vejning men helst fredag...
14 år14. september 2010 kl. 16:22
Jeg er blevet forkølet (HOST -STØN!!!)

Skulle til morgen lige til at slå mig ned i sofaen med nutellamadder, men så kom jeg i tanker om mit mantra: intet smager så godt som slank føles!

Så satte jeg mig til rette med dynen godt oppe om mig (HOST!!) Teen smagte af vanille og gulerødderne gjorde ondt at synke, men var helt sikker meget sundere end nutellamadder!!

Der er bare nogen gange RET svært at bryde ud af vanens magt? Og når jeg så tænker på hvordan jeg plejer at trøste mig selv, når tingene går mig imod, når jeg er ked af det, når jeg er stresset, eller som nu, når jeg er syg, så bliver jeg faktisk en lille smule stolt! For den er god nok - jeg plejer at trøste mig selv med chokolade - og dét jeg skal lære er, at trøste mig selv med omsorg og kærlighed. Se den er svær! :) Men jeg skal nok få det lært, jeg er jo allerede godt på vej..

Lægen sagde det var virus på stemmelæberne og i nedre svælg og øvre luftveje. Nånå dada. Har en fæl hekse-stemme!!

Aftensmaden i dag stod manden for, sønnike og jeg tog på legeplads, havde ikke overskud til så meget andet. Nu kalder han, så jeg må hellere smutte igen.

Tutteluu

(Forresten - 1½ times gang i dag!! Hurra!!)

God dag til Jer derude!!
14 år14. september 2010 kl. 17:50
Ja, kunne være super motiverende med fælles vejning om fredagen!
Sender en masse god vægttabskarma til os alle sammen.
Hilsen Lisee
14 år14. september 2010 kl. 17:52
ej ej kan i så blive raske ......
men hvor er du sej og få gået 1,5 time når du er sløj Githa... puha jeg har ingen motion fået i dag har helt dårlig samvittighed!!!
glæder mig men frygter også min fredags vejning jeg går fast hos sygeplejersken hos min læge...jeg er bange for jeg har taget på denne uge
14 år14. september 2010 kl. 20:36
Øv jeg har spist både en skilpadde på arbejdet og 2 chokolade kiks til aften idag :( Er dog stolt af at jeg ikke spiste mere, for har haft sådan en dag hvor jeg tog hjemmefra kl 7 og først landede igen her kl lidt i 22. Men øv har fået for mange kcal :( :(
14 år14. september 2010 kl. 22:31
Jubii
Jeg har nået mit første delmål for denne uge (i denne omgang) og 2 dage før tid.
Har valgt at sætte dem til 700 g om ugen, det mener jeg er nemt at nå og kan give plads til lidt udskejelser. Og et delmål nået er lig med positiv energi til at fortsætte, for det går jo godt.
Og jeg ved godt det måske ikke er så ambitiøst, men jeg har brugt mange år på at tage kiloerne på, så det kan nemt komme til at tage lidt tid at smide dem igen.

Ellers er jeg fortsat ikke helt på toppen endnu, og får fortsat ikke dyrket motion overhovedet. Får kun lavet det allermest nødvendige (Læs dyrket sex og lavet mad)

Frk Jakob husk lige på at levne lidt plads til den der skildpadde og nyd så at spise den med god samvittighed, i steden for at sidde og dunke dig selv oven i hovedet med den. (det bliver den også så snasket af)

Husk det nu piger og drenge, Gulerod frem for pisk.
14 år15. september 2010 kl. 09:42

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...