#12 af bruger slettet
Ideal vægt juleaften
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: Ideal vægt juleaften
I morges da jeg stod op på vægten sagde den 70,7... så det er helt klart mindre end de 71,5 jeg vejede sidst... men ak hvor jeg glæder mig til at der kommer til at stå et 6 tal forrest... Det er mit første del mål ..... og så må jeg købe en lille gave til mig selv.... Håber virkelig at jeg på næste fredag kan melde et supert resultat ind :-)
I morgen aften bliver dog svær.. skal ud med pigerne og der står den på tapas og vin i stor mængde...vil virkelig prøve at holde mig væk fra det meste..
Jeg melder ind igen næste fredag..
I morgen aften bliver dog svær.. skal ud med pigerne og der står den på tapas og vin i stor mængde...vil virkelig prøve at holde mig væk fra det meste..
Jeg melder ind igen næste fredag..
14 år8. oktober 2010 kl. 19:39
ld81 (slettet)
Det klarer du da, på fredag står den på 69,9 og så kan du bruge lørdag på at købe en gave til dig selv og få en masse dejlig motion imens du kigger på butikker:-)
Vi skal til brunch idag, så jeg har lige været ud og gå en god lang tur, så kan jeg lidt bedre tillade mig det.
Kan du ikke få en masse motion i løbet af dagen? (eller måske gøre hovedrent;-) ), så du har fået forbrændt nogle kalorier inden? Og så huske at supplerer vinen godt med vand:-)
Men husk selvfølgelig at nyde din aften:-)
Mvh. Lilian
Vi skal til brunch idag, så jeg har lige været ud og gå en god lang tur, så kan jeg lidt bedre tillade mig det.
Kan du ikke få en masse motion i løbet af dagen? (eller måske gøre hovedrent;-) ), så du har fået forbrændt nogle kalorier inden? Og så huske at supplerer vinen godt med vand:-)
Men husk selvfølgelig at nyde din aften:-)
Mvh. Lilian
14 år9. oktober 2010 kl. 07:05
bruger slettet
Jeg ved godt det ikke er veje dag i dag... men jeg kan jo ikke lade være...
69,9.... WHUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Jeg fik godt nok heller ikke så meget til aftensmad i går men drak en masse vand så måske den stadig kommer til at stå på dette på fredag.. Jeg krydser fingre :-)
HA en dejlig dag alle sammen
69,9.... WHUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Jeg fik godt nok heller ikke så meget til aftensmad i går men drak en masse vand så måske den stadig kommer til at stå på dette på fredag.. Jeg krydser fingre :-)
HA en dejlig dag alle sammen
14 år13. oktober 2010 kl. 07:05
ld81 (slettet)
Ej, hvor flot:-) Tillykke med opnåelsen af delmålet. Så må du da være rigtig motiveret for at holde den der til på fredag og måske lidt under?
Tænk, så skal du måske ud og købe en gave til dig selv på lørdag:-)
Tænk, så skal du måske ud og købe en gave til dig selv på lørdag:-)
14 år13. oktober 2010 kl. 13:36
bruger slettet
Super super super flot..
14 år14. oktober 2010 kl. 08:53
sqzee (slettet)
Kunne smadder godt tænke mig at veje 55kg til jul.
Jeg har ville veje 55kg siden jeg startede mit vægttab over et år siden. Stoppede ved ca. 57 kg og har nu taget ca 3 på (men tror dog at 2 er pga. p-piller jeg begyndte at tage).
Så nu er jeg på "kur" igen. Skal spise færre kalorier end jeg brænder. Vigtigst af alt taste ind og være ærlig med migselv
Jeg har ville veje 55kg siden jeg startede mit vægttab over et år siden. Stoppede ved ca. 57 kg og har nu taget ca 3 på (men tror dog at 2 er pga. p-piller jeg begyndte at tage).
Så nu er jeg på "kur" igen. Skal spise færre kalorier end jeg brænder. Vigtigst af alt taste ind og være ærlig med migselv
14 år14. oktober 2010 kl. 13:25
bruger slettet
sikke en fest det er at være på kur... - det føles i hvertfald sådn idag. I morges stod vægten på 69,3 - det er over et kilo . (1.4 kg på en uge)... sådan.... og det inkl. altså en aften med vin og en aften med pizza...
Glæder mig til næste uge hvor der måske er et 8 tal i sigte :-)
Glæder mig til næste uge hvor der måske er et 8 tal i sigte :-)
14 år15. oktober 2010 kl. 18:05
bruger slettet
hmm - det var måske lige hurtigt nok jeg fik sagt det var fest..
Var nede på 68.9 i mandags men nu er den oppe på 69.7... hvad er nu det for noget...
Måske er det fordi det snart er den tid på måneden... men hold op hvor er det de motiverende... Håber virkelig den kommer ned på de 68 igen til på fredag hvor det er min veje dag... ØV
Var nede på 68.9 i mandags men nu er den oppe på 69.7... hvad er nu det for noget...
Måske er det fordi det snart er den tid på måneden... men hold op hvor er det de motiverende... Håber virkelig den kommer ned på de 68 igen til på fredag hvor det er min veje dag... ØV
14 år20. oktober 2010 kl. 06:35
Den stod på stockholm denne weekend så der er helt sikkert røget en del indenbords der ikke vil hjælpe mig til at nå mit mål... - men man skal også nyde for at kunne yde...
Jeg melder ind igen fredag med forhåbentlig et super resultat...