Jeg er så ked af det... fuldstændig grædefærdig...
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+xxm (slettet)
re: Jeg er så ked af det... fuldstændig grædefærdig...
kære søde Lise
øv øv øv .... men hvor kan du bare være stolt af dig selv at du forsøger at holde modet oppe i forhold til vægt tab....bliv ved med det......
med hensyn til forhøjet levertal og sukkersyge så er det bare noget lort som man kun kan og skal tude over.... så tud..... og bliv vred på det hele .... men hiv dig så op igen.... nyd dine børn... og tænk fremad og lev i nuet..... du skal nok komme oven på igen også selvom der er ting du skal lære at leve med...
mvh. Tine (xxm)
øv øv øv .... men hvor kan du bare være stolt af dig selv at du forsøger at holde modet oppe i forhold til vægt tab....bliv ved med det......
med hensyn til forhøjet levertal og sukkersyge så er det bare noget lort som man kun kan og skal tude over.... så tud..... og bliv vred på det hele .... men hiv dig så op igen.... nyd dine børn... og tænk fremad og lev i nuet..... du skal nok komme oven på igen også selvom der er ting du skal lære at leve med...
mvh. Tine (xxm)
14 år9. september 2010 kl. 18:06
Stronger (slettet)
re: Jeg er så ked af det... fuldstændig grædefærdig...
ØV ØV forstår godt du er ked af det!
Synes det de andre siger er ganske kloge ord, så jeg vil nøjes med at sige: THINK POSITIVE! Det skal nok lykkedes det hele!
Et opmuntrende cyperknus herfra!
Synes det de andre siger er ganske kloge ord, så jeg vil nøjes med at sige: THINK POSITIVE! Det skal nok lykkedes det hele!
Et opmuntrende cyperknus herfra!
14 år9. september 2010 kl. 19:05
Som Chris Macdonald ville sige "when shit hits the fan splits" men der er altid noget at gøre, så mist ikke håbet og troen.
Bliv ved med at kæmpe videre!!