#32 af Lisee (slettet)
har du mere end 15kg.plus og vil være med i et fælles skab om at smide kiloene
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Lisee (slettet)
re: har du mere end 15kg.plus og vil være med i et fælles skab om at smide kiloene
Hej alle.
Skal tabe ca. 20 kilo, fra 103, 8 (dags dato) (Startede for cirka halvanden uge siden på 104, 7 kg) til 84 kg. (er 180 cm høj)
Men først skal og vil jeg tabe 5 kilo på 5 uger! (se indlæg: dags dato)
Håber alle opnår deres vægttabsmål!
God weekend.
Skal tabe ca. 20 kilo, fra 103, 8 (dags dato) (Startede for cirka halvanden uge siden på 104, 7 kg) til 84 kg. (er 180 cm høj)
Men først skal og vil jeg tabe 5 kilo på 5 uger! (se indlæg: dags dato)
Håber alle opnår deres vægttabsmål!
God weekend.
14 år10. september 2010 kl. 18:31
GLB (slettet)
re: har du mere end 15kg.plus og vil være med i et fælles skab om at smide kiloene
Milsen, ja tak, jeg vil da gerne have den opskrift på de havregryns-agtige kugler du omtaler.
Grunden til at jeg havde en dårlig dag igår er at jeg har en depression og det har jeg haft nu i et halvt år. Efter sommerferien er jeg blevet delvist raskmeldt og igår havde jeg været på arbejde, og det er bare SÅ svært for mig at omstille mig på at komme hjem og træde ind ad døren.
Jeg har kæmper ud over depressionen i mit daglige med ADHD, som jeg netop er startet i medicinsk behandling for igen, og nu håber jeg det hjælper lidt i forhold til at kunne omstille mig og være mindre stress-og lydoverfølsom.
I dag har jeg spist super fornuftigt, jeg har været ude og løbe, lavet styrketræning for arme og skuldre og lavet pilates :)
Derudover har jeg fået støvsuget, vasket gulv, rengjort badeværelse, ordnet køkken og lagt vasketøj sammen - Hurra hvor det går!!
Grunden til at jeg havde en dårlig dag igår er at jeg har en depression og det har jeg haft nu i et halvt år. Efter sommerferien er jeg blevet delvist raskmeldt og igår havde jeg været på arbejde, og det er bare SÅ svært for mig at omstille mig på at komme hjem og træde ind ad døren.
Jeg har kæmper ud over depressionen i mit daglige med ADHD, som jeg netop er startet i medicinsk behandling for igen, og nu håber jeg det hjælper lidt i forhold til at kunne omstille mig og være mindre stress-og lydoverfølsom.
I dag har jeg spist super fornuftigt, jeg har været ude og løbe, lavet styrketræning for arme og skuldre og lavet pilates :)
Derudover har jeg fået støvsuget, vasket gulv, rengjort badeværelse, ordnet køkken og lagt vasketøj sammen - Hurra hvor det går!!
14 år10. september 2010 kl. 21:31
xxm (slettet)
velkommen til lisee vil du ikke åbne din dagbog i din profil så vi andre kan følge med hvis du taster mad og motion og andet ind i din dagbog
og til milsen det ville være super med den opskrift!!
og til milsen det ville være super med den opskrift!!
14 år11. september 2010 kl. 07:51
bruger slettet
Hej
Jeg er lige startet idag. Nu skal det være, - igen!
Vejer over 90, (91,5) og det er slemt, - for nu er mit BMI over 30,,,,
Jeg er lige startet idag. Nu skal det være, - igen!
Vejer over 90, (91,5) og det er slemt, - for nu er mit BMI over 30,,,,
14 år11. september 2010 kl. 10:06
PEPSIIE
HEJ
Jeg er også ny her på Madital, jeg skal af med lidt over 30 kg. ...
så jeg vil da meget gerne være med i fællesskabet..
jeg bor i Viborg kommune...
glæder mig til at kæmpe sammen med jer...
PEPSIIE
Jeg er også ny her på Madital, jeg skal af med lidt over 30 kg. ...
så jeg vil da meget gerne være med i fællesskabet..
jeg bor i Viborg kommune...
glæder mig til at kæmpe sammen med jer...
PEPSIIE
14 år11. september 2010 kl. 11:06
bruger slettet
Jeg er godt tlfreds med dagen i går.
Jeg holdt mig under 2000 kcal.
Jeg fik (i kraft af mit arbejde) motionsfaktoren op på 1.6.
Jeg modstod at spise alt for meget kage oppe på arbejde.
FLOT KAMI13.
Jeg holdt mig under 2000 kcal.
Jeg fik (i kraft af mit arbejde) motionsfaktoren op på 1.6.
Jeg modstod at spise alt for meget kage oppe på arbejde.
FLOT KAMI13.
14 år11. september 2010 kl. 13:02
bruger slettet
Sundere havregrynskugler
Først vil jeg da lige sige velkommen til alle de nye, jo flere vi er til at støtte hinanden jo bedre :)
Og så opskriften på de dersen havregrynskugler.
1 pose dadler
1 håndfuld mandler
kakaopulver (den man bager med)
Havregryn eller kokos til at trille i
Først blendede jeg mandlerne, jeg smuttede dem ikke, vaskede dem kun. op i en skål med det.
Derefter kom jeg dadlerne og kakao (efter smag, jo mere kakao, jo mere chokolade agtige bliver de) i blenderen og blendede dem til det blev en enformig klistret masse. Hvis dadlerne er tørre i det så kom en smule vand ved.
Dernæst blandede jeg hakkede mandler og dadel masse i en skål, drillede små kugler (ret klistret, men lækkert :) ) og trillede dem i havregryn (jeg er ikke så glad for kokos. De er klar til at spise med det samme, men er også lækre når de har været i køleskab lidt :)
Bon appetit :)
(hvis man ikke kan lide dadler så prøv alligevel og kom godt med kakaopulver i, så smager man det slet ikke og konsistensen er super god :)
Og så lige noget helt andet... er min dagbog stadig ikke åben??
Og så opskriften på de dersen havregrynskugler.
1 pose dadler
1 håndfuld mandler
kakaopulver (den man bager med)
Havregryn eller kokos til at trille i
Først blendede jeg mandlerne, jeg smuttede dem ikke, vaskede dem kun. op i en skål med det.
Derefter kom jeg dadlerne og kakao (efter smag, jo mere kakao, jo mere chokolade agtige bliver de) i blenderen og blendede dem til det blev en enformig klistret masse. Hvis dadlerne er tørre i det så kom en smule vand ved.
Dernæst blandede jeg hakkede mandler og dadel masse i en skål, drillede små kugler (ret klistret, men lækkert :) ) og trillede dem i havregryn (jeg er ikke så glad for kokos. De er klar til at spise med det samme, men er også lækre når de har været i køleskab lidt :)
Bon appetit :)
(hvis man ikke kan lide dadler så prøv alligevel og kom godt med kakaopulver i, så smager man det slet ikke og konsistensen er super god :)
Og så lige noget helt andet... er min dagbog stadig ikke åben??
14 år11. september 2010 kl. 16:19
GLB (slettet)
re: Sundere havregrynskugler
Jo, din dagbog er åben nu :)
14 år11. september 2010 kl. 19:23
Nillleper (slettet)
Jeg er meget gerne med. Jeg bor i Furesø - og skal tabe 21,9 kg - regnede jeg mig frem til. Har tabt mig igenmem madital før.
14 år12. september 2010 kl. 11:23
og velkommen til til kami13 du som alle andre er velkommende....
god weekend
knus Tine