#2 af bruger slettet
har du mere end 15kg.plus og vil være med i et fælles skab om at smide kiloene
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: har du mere end 15kg.plus og vil være med i et fælles skab om at smide kiloene
Jeg bor i jylland men vil gerne være med på nettet
14 år31. august 2010 kl. 22:54
liseje (slettet)
re: har du mere end 15kg.plus og vil være med i et fælles skab om at smide kiloene
Jeg vil osse gerne være med... jeg bor i skive i jylland :-)
14 år1. september 2010 kl. 00:02
bruger slettet
Hej Tine
Fandt lige denne gode side og forsøger så også, at starte en sundere livstil i kamp med kiloene. Mit mål lige her og nu er bare, at komme under 100... Men på lang sigt så håber jeg på, at kunne komme af med en 26 kg. Og det er sgu svært, men måske vil det være nemmere i et fælles skab. Jeg bor forøvrigt i Gilleleje, så det kan da godt være vi kunne mødes.
Hilsen Pernille
Fandt lige denne gode side og forsøger så også, at starte en sundere livstil i kamp med kiloene. Mit mål lige her og nu er bare, at komme under 100... Men på lang sigt så håber jeg på, at kunne komme af med en 26 kg. Og det er sgu svært, men måske vil det være nemmere i et fælles skab. Jeg bor forøvrigt i Gilleleje, så det kan da godt være vi kunne mødes.
Hilsen Pernille
14 år1. september 2010 kl. 09:54
xxm (slettet)
hej med jer godt der er nogen der vil være med..... mit første mål er at komme under 100kg. men håber da på at smide mange flere kilo...hvad er jeres mål??
14 år1. september 2010 kl. 21:55
liseje (slettet)
Jeg vejede i fredags da jeg startede 100.3, og mig mål er at komme ned på 65. Manden og jeg har besluttet at lave delmål.. det vil sige at når jeg rammer 95, 90, 85 ,80, 75, 70 og til sidst 65 får jeg en belønning. Min første belønning er en tur i bio med en veninde, mens min mand passer børnene, og når jeg er helt nede på 65 er det et wellnes weekend ophold med manden :-)
Det nye i alt det her er, at jeg vil tabe mig for mig selv... dernest tænker jeg så på at ungerne måske er flov over at have en stor mor. Min mand siger han elsker mig som jeg er, men han er glad for jeg gør noget for min sundhed, og for vi kan få et barn mere. Han er bare den bedste støtte. Jeg har en kost dagbog, hvor jeg notere alt, og så skriver jeg ind her 2 gange om dagen. Bag i bogen holder jeg dagbog over følelser mm... der skrev han en hel side om hvor meget jeg betyder for ham, og at han elsker at se jeg er motiveret og glad, og at han er stolt.... behøver jeg sige jeg elsker ham :-)
Men tilbage til spørgsmålet.... mit langsigtede mål er 35 kg...
Det nye i alt det her er, at jeg vil tabe mig for mig selv... dernest tænker jeg så på at ungerne måske er flov over at have en stor mor. Min mand siger han elsker mig som jeg er, men han er glad for jeg gør noget for min sundhed, og for vi kan få et barn mere. Han er bare den bedste støtte. Jeg har en kost dagbog, hvor jeg notere alt, og så skriver jeg ind her 2 gange om dagen. Bag i bogen holder jeg dagbog over følelser mm... der skrev han en hel side om hvor meget jeg betyder for ham, og at han elsker at se jeg er motiveret og glad, og at han er stolt.... behøver jeg sige jeg elsker ham :-)
Men tilbage til spørgsmålet.... mit langsigtede mål er 35 kg...
14 år2. september 2010 kl. 02:26
bruger slettet
Mit mål er at smide 20 kg i alt.
14 år2. september 2010 kl. 08:53
Gaiajo
Liseje: sikke en fantastisk mand du har - der giver super opbakning :D
14 år2. september 2010 kl. 14:21
GLB (slettet)
Mit mål er at komme ned på 70. Jeg vejer nu 86. For to år siden vejede jeg 112 - så det har taget noget tid at nå herned. Jeg har en hormonel ubalance der hedder PCO, der gør det vanskeligt for mig at tabe mig trods sund kost og motion, så det er en lidt hård kamp, men jeg er sikker på jeg nok skal vinde den :-) Jeg har jo været slank engang før hormonerne gik helt amok - og de vil normaliseres ved et yderligere vægttab :-)
Jeg vil gerne være med i jeres støttegruppe, hvis jeg må.
Jeg bor på Vestsjælland. Det svinger lidt med min aktivitet herinde, men jeg er på mindst et par gange om ugen. Jeg kæmper i øjeblikket med en depression, så det er ikke alle dage der er ovrskud til at logge på og taste ind.
Jeg er frisk nok på at mødes, hvis der stadig er stemning herfor.
Venlig hilsen
Githa
Jeg vil gerne være med i jeres støttegruppe, hvis jeg må.
Jeg bor på Vestsjælland. Det svinger lidt med min aktivitet herinde, men jeg er på mindst et par gange om ugen. Jeg kæmper i øjeblikket med en depression, så det er ikke alle dage der er ovrskud til at logge på og taste ind.
Jeg er frisk nok på at mødes, hvis der stadig er stemning herfor.
Venlig hilsen
Githa
14 år4. september 2010 kl. 13:04
xxm (slettet)
hej Githa
alle må være med!!!
Liseje super med del mål og beløninger.... mit først mål er de 100 kg. tror jeg vil finde på nogle beløninger sammen med min søde kæreste når han kommer hjem fra sin forretnings rejse..... jeg trænede for første gang i en måned i torsdags det var fedt at komme i gang efter lungebetændelse!!!!
alle må være med!!!
Liseje super med del mål og beløninger.... mit først mål er de 100 kg. tror jeg vil finde på nogle beløninger sammen med min søde kæreste når han kommer hjem fra sin forretnings rejse..... jeg trænede for første gang i en måned i torsdags det var fedt at komme i gang efter lungebetændelse!!!!
14 år4. september 2010 kl. 18:26
Jeg er ny her på Madital og vil gerne starte et fælles skab for os som har mere end 15 kg. for meget på side benene, jeg kommer fra Hillerød i nordsjælland alle er velkommende i fællesskabet det kunne dog være rart hvis vi kunne danne nogle grupper hvor vi evt. kune mødes en gang i mellem.
mvh. Tine