#12 af NinBow (slettet)
har du mere end 15kg.plus og vil være med i et fælles skab om at smide kiloene
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+NinBow (slettet)
re: har du mere end 15kg.plus og vil være med i et fælles skab om at smide kiloene
Jeg er også frisk og helt ny her på siden. Jeg har en vægt på 100,1 og vil gerne ned og ramme min idealvægt på omkring 75 kilo, så jeg har 25 kilo at slås med!
Hvordan kommer tråden her til at fungere, der vil være en opdateret tråd hver uge eller holder vi os "bare" her i tråden?
Hvordan kommer tråden her til at fungere, der vil være en opdateret tråd hver uge eller holder vi os "bare" her i tråden?
14 år5. september 2010 kl. 18:58
GLB (slettet)
re: har du mere end 15kg.plus og vil være med i et fælles skab om at smide kiloene
Jeg tænker også på hvordan tråden skal fungere?
Skal det være noget med at vi deler gode og knapt så gode oplevelser og sådan? Det der med overdrevent kilo-ræs kan godt ta' pusten fra mig, ved ikk med I andre..
Jeg kunne godt bruge en jubeltråd til at holde motivationen oppe ind imellem.
PT er jeg igang med mit andet forsøg på at blive sukkeret kvit. Det er nu min anden dag - og det er gået fint uden abstinencer :) (har købt et mindre forråd af isis lækkerbarer, nupo snackbarer, naturdiet snackbarer og sukkerfri is, for jeg er ikke indstillet på en totalt kold tyrker. Indtil videre virker det altså.
OG i dag har jeg været ude og powerwalke OG løbe - er super stolt!!!
Skal det være noget med at vi deler gode og knapt så gode oplevelser og sådan? Det der med overdrevent kilo-ræs kan godt ta' pusten fra mig, ved ikk med I andre..
Jeg kunne godt bruge en jubeltråd til at holde motivationen oppe ind imellem.
PT er jeg igang med mit andet forsøg på at blive sukkeret kvit. Det er nu min anden dag - og det er gået fint uden abstinencer :) (har købt et mindre forråd af isis lækkerbarer, nupo snackbarer, naturdiet snackbarer og sukkerfri is, for jeg er ikke indstillet på en totalt kold tyrker. Indtil videre virker det altså.
OG i dag har jeg været ude og powerwalke OG løbe - er super stolt!!!
14 år5. september 2010 kl. 21:06
bruger slettet
Hej xxm
Jeg vil meget gerne være med i fællesskabet.
mit mål er at tabe 25-30 kg
Knus og go for it
Bonita
Jeg vil meget gerne være med i fællesskabet.
mit mål er at tabe 25-30 kg
Knus og go for it
Bonita
14 år6. september 2010 kl. 09:01
stilleleg (slettet)
Jeg vil også meget gerne være med. Skal tabe ca 20 kg (yaiks)
14 år6. september 2010 kl. 22:15
Moulin (slettet)
Jeg vil gerne være med,
Jeg skal smide ... bum bum 25 kilo (mindst) har smidt 40 kilo men har været gået i stå i næsten et år så trænger så meget til at smide vægten
Jeg skal smide ... bum bum 25 kilo (mindst) har smidt 40 kilo men har været gået i stå i næsten et år så trænger så meget til at smide vægten
14 år6. september 2010 kl. 23:45
vikiri (slettet)
Hej
Jeg vil gerne være med - vil tabe 30 kg...
Bor i Sydsjælland
Jeg vil gerne være med - vil tabe 30 kg...
Bor i Sydsjælland
14 år7. september 2010 kl. 09:10
bruger slettet
Hej tøser
Jeg er sørme også ny her og vil gerne være med :)
Jeg skal tabe knap 30 kilo inden næste skiferie, pyhh ha!
Ej altså... Jeg tænker at det nok er lidt urealistisk på så forholdsvis kort tid, men det er helt bestemt drømmen. Og hvert kilo tabt hjælper jo :)
Jeg har stadig ikke helt fundet ud af hvordan denne side fungerer.. men jeg lære det vel hen ad vejen.
Jeg bor forresten i Malmø
Jeg skal tabe knap 30 kilo inden næste skiferie, pyhh ha!
Ej altså... Jeg tænker at det nok er lidt urealistisk på så forholdsvis kort tid, men det er helt bestemt drømmen. Og hvert kilo tabt hjælper jo :)
Jeg har stadig ikke helt fundet ud af hvordan denne side fungerer.. men jeg lære det vel hen ad vejen.
Jeg bor forresten i Malmø
14 år7. september 2010 kl. 20:24
xxm (slettet)
hej alle
jan vi bestemmer jo selv hvad tråden skal handle om ... men jeg er enig med githa om at det ikke skal være et kilo ræs... om hvem der taber sig først og sådan.... jeg tænker vi skal støtte hinanden og give hinanden fif og motivation og hjælpe hinanden når vi mister fokus og motivation.... men det er vigtig at man holder sin dagbog åben for andre og så skriver lidt i den en gang i mellem så vi andre kan kigge med og så skriver lidt her på siden så vi har mulighed for at følge hinanden.
Skriv endelig hvis du har andre ideer til tråden
KNUS TINE
jan vi bestemmer jo selv hvad tråden skal handle om ... men jeg er enig med githa om at det ikke skal være et kilo ræs... om hvem der taber sig først og sådan.... jeg tænker vi skal støtte hinanden og give hinanden fif og motivation og hjælpe hinanden når vi mister fokus og motivation.... men det er vigtig at man holder sin dagbog åben for andre og så skriver lidt i den en gang i mellem så vi andre kan kigge med og så skriver lidt her på siden så vi har mulighed for at følge hinanden.
Skriv endelig hvis du har andre ideer til tråden
KNUS TINE
14 år7. september 2010 kl. 20:27
xxm (slettet)
hej alle
her lige et gratis tips til slankeviden: på slankedoktor kan man få nogle ugentlige gratis tips til mad og motion jeg har stor glæde af dem prøv at kigge på deres hjemme side!!! her er dagens tip tjek denne hjemme side:
www1.slankedoktor.dk
her lige et gratis tips til slankeviden: på slankedoktor kan man få nogle ugentlige gratis tips til mad og motion jeg har stor glæde af dem prøv at kigge på deres hjemme side!!! her er dagens tip tjek denne hjemme side:
www1.slankedoktor.dk
14 år8. september 2010 kl. 16:38
kan i ikke åbne jers dagbøger så vi andre kan følge med i hvad i spiser m.m.
knus Tine