#12 af bruger slettet
DR 1 i aften kl. 20
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: DR 1 i aften kl. 20
man kan se det online inde på dr1...
14 år26. august 2010 kl. 19:22
Katj (slettet)
taak for tippet om online tv.. det havde jeg slet ikke tænkt på!! tror det er det jeg skal se i aften!!
14 år26. august 2010 kl. 20:18
Stronger (slettet)
Jeg forstod det som ost og yoghurt også går ind under de ting, men de skal jo være magre for at holde kcal indholdet også!
14 år26. august 2010 kl. 21:58
MssMystic (slettet)
@ Mål 65 kg - selv om hun skrev alt ned i programmet, så vi ikke at hun reelt vejede nogle af tingene + man kunne se hun et sted "Bare" havde skrevet hjemmelavet et eller andet.... så tror på den måde hun misser rigtig mange kalorier. Jeg tror da nogen gange jeg gætter en tings vægt rigtigt, men ved efterprøvning får jeg bevist gang på gang, at jeg let tager fejl.
Mhs til mælkeprodukterne mener jeg også at det er alle slags produkter. De nævnte både mælk, ost og yoghurt - bare det er magert. Har drukket 2 glas skummetmælk i dag lol!!
Mhs til mælkeprodukterne mener jeg også at det er alle slags produkter. De nævnte både mælk, ost og yoghurt - bare det er magert. Har drukket 2 glas skummetmælk i dag lol!!
14 år26. august 2010 kl. 22:16
Katj (slettet)
har lige set programmet online
super godt! og ja det var alle MAGRE mælkeprodukter - men samtidig snakkede de om smør?? se der var noget der glippede.. men bortset fra det så må det jo gælde det meste af de produkter jeg ville bruge!
jeg så heller aldrig en vægt i hende kalorietællerens hænder, men hold op en portion frugtsalat hun fik til morgenmad... tror ikke jeg kunne komme halvvejs igennem.. i video dagbogen lød det heller ikke til at hun fik det hele med, men det kan jo sagtens være redigering..
tænk jeg sidder og forbrænder fedt nu, efter min cykeltur i eftermiddags! hvor godt!!
super godt! og ja det var alle MAGRE mælkeprodukter - men samtidig snakkede de om smør?? se der var noget der glippede.. men bortset fra det så må det jo gælde det meste af de produkter jeg ville bruge!
jeg så heller aldrig en vægt i hende kalorietællerens hænder, men hold op en portion frugtsalat hun fik til morgenmad... tror ikke jeg kunne komme halvvejs igennem.. i video dagbogen lød det heller ikke til at hun fik det hele med, men det kan jo sagtens være redigering..
tænk jeg sidder og forbrænder fedt nu, efter min cykeltur i eftermiddags! hvor godt!!
14 år26. august 2010 kl. 22:43
Hannah85 (slettet)
Hmm, jeg tænkte på den med mælkeprodukter - hvis man nu tager et kalktilskud, burde det så ikke have samme virkning? De nævnte jo at det var calcium i mælken der medførte at man udskilte mere fedt gennem afføringen.
14 år27. august 2010 kl. 13:25
Stronger (slettet)
rent teoretisk ville man mene jo!
For det var jo kalcium der bandt fedtet og tog det med ud!
For det var jo kalcium der bandt fedtet og tog det med ud!
14 år27. august 2010 kl. 16:36
Min "slanke" kollega tog den ret meget til sig..
I ved, hende der kan spise wienerbrød og hvidt brød hver dag, og stadig holde formen :O)
Meget interassant.