#11 af honey18 (slettet)
Er gået igang :)
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+honey18 (slettet)
re: Er gået igang :)
aj hvor flot :) Det var også svært for mig den første tid uden sukker. Eller det vil sige kage! Det var virkelig min store last. Nu er der gået nogle uger, og jeg kigger dårligt nok på kagerne mere når jeg går forbi dem i supermarkedet. Det er virkelig en sejr for mig :) Jeg gad også at der var en der kunne tage et billede af mig hver uge, så kan man virkelig se resultater. :) Men jeg kan allerede se det på min mave. For nogle uger siden da jeg startede var der en der spurgte om jeg ventede en dreng eller pige! Og jeg venter altså ingen af delene. Det var det der fik mig til at tage mig sammen!
14 år6. september 2010 kl. 22:15
liseje (slettet)
Hvis du vil se mine billeder er de offentliggjort på min facebook...
Du kan søge mig på min mail... kunforudvalgte@hotmail.com
Jeg hedder Lise... :-)
Første billede vejede jeg 100,3 og næste 98,5
Det var meget stort og svært for mig at offentliggøre at jeg er så stor og ser sådan ud, men jeg tror det har hjulpet mig i processen :-)
Knus
Du kan søge mig på min mail... kunforudvalgte@hotmail.com
Jeg hedder Lise... :-)
Første billede vejede jeg 100,3 og næste 98,5
Det var meget stort og svært for mig at offentliggøre at jeg er så stor og ser sådan ud, men jeg tror det har hjulpet mig i processen :-)
Knus
14 år6. september 2010 kl. 23:45
honey18 (slettet)
Det vigtigste er også at du gør noget ved det :) Synes det er kanon flot!!! :) Jeg har ansøgt på facebook. Glæder mig meget til at se billederne
14 år7. september 2010 kl. 13:35
liseje (slettet)
Så har jeg godkendt :-)
14 år7. september 2010 kl. 13:54