JULEHOLDET

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: JULEHOLDET
Jeg hopper også med, selvom jeg gerne skal være færdig til november. Så kan november jo gå med at stabilisere.
Jeg mangler 9,2 kg ud af hvad der ialt bliver til 36 kilo, dvs. jeg mangler 25 % af mit samlede vægttab endnu.
14 år19. august 2010 kl. 13:37
Dejligt initiativ :)

Jeg vil også gerne med på Juleholdet! Jeg skal tabe de sidste 10 kg inden det nye år har jeg bestemt, så dette passer jo fint ind :) Mit vægttab har dog stået stille i snart halvandet år nu efter et vægttab på 45 kg. Nu synes jeg dlme de sidste 10 kg skal ryge, så jeg kan blive endnu mere glad for min krop :)

Vægten siger nu 73,5 -----------> vægt d. 24 december skal derfor være 63,5 kg og dermed en BMI under 25!!!!!

Positive tanker herfra :)
14 år19. august 2010 kl. 13:48
Også mig! Jeg mangler 6,5 af et samlet vægttab på 12 kg. Når det går fint, taber jeg mig et kilo om måneden, men jeg vil prøve at give den lidt mere gas, og så kan vi være med til at give hinanden mere motivation.
14 år19. august 2010 kl. 14:28
Mangler 16 kilo - de skal af til den 12. maj 2011 :-)

I dag har kosten bestået af nipo, 1 æble og en sund sandwich kun med kylling og agurk indeni :-)

Om lidt vil jeg ud og gå en rask tur - 45 minutter, og i aften står den på løb, 40 minutter :-)
14 år19. august 2010 kl. 14:45
Mit mål er egentlig også til nytår! ;-)

Dejligt vi er flere der vil være med her. Hvor det kun drejer sig om at være positiv og nå tættere på sit mål!

Jeg vil ligge ud med at afslutte min dag: Dagen er gået godt, har levet næsten sundt, en træstamme har jeg spist, men det er lige meget, for jeg har talt kcal i dag for første gang i lang tid. Er stolt over min tankegang har ændret sig. Kan mærke jeg tænker anderledes nu, så det må betyde jeg er parat til at kæmpe videre.

Glæder mig til at hoppe på vægten i morgen (ja det kan jeg ikke lade være med)!

Håber i andre har haft en god dag!
14 år19. august 2010 kl. 19:30
Jeg vil også være med :-)

Jeg har et delmål der hedder, at jeg vil veje 70 kg inden jul. Startede den 3/8 med at veje 85,0 og vejer nu 83,2, så det er 13,2 kg, der gerne skulle ryge ;)

Lige for tiden er jeg ikke så god til at taste min mad ind, da det virker lidt uoverskueligt (det er f.eks. ikke muligt for mig at veje min frokost...). Men til gengæld sørger jeg for at passe lidt på, få spist masser af grønt og så selvfølgelig at komme en tur på cyklen :-)
14 år19. august 2010 kl. 19:38
Wee... Nu mangler jeg kun 16 kg ud af 19 kg, og det begyndte faktisk først at gå nedaf i mandags!
3 kg på 5 dage!!! Håber det bliver ved med at gå ligeså godt... Ved godt, at det på et tidspunkt nok står stille, men så må jeg jo snuppe en fuld uge på Nupo, som kickstart...
Er skide stolt af mig selv!!!
14 år20. august 2010 kl. 08:15
Jubii jeg er også med... Jeg mangler 7 kg så er jeg normalvægtig ryger der flere kg er det bare skønt, men de sidste mange uger har vægten stået stille virkelig demotiverende, men sikke en skøn tråd at starte. Jeg bare totalt med..
14 år20. august 2010 kl. 08:30
Me Tooooo
Jeg startede på 104 kg for 2 år siden - var noget længere oppe (omkring 112) efter min 3. fødsel, men de 104 kg er fra da jeg bevidst startede vægttabet.

Har holdt pause fra vægttabet i et år - men har nu været igang igen siden 16.07 - startede på 90,7 og i dag siger vægten 85,3 - dvs. MINUS 5,4 kg, yeah!

Jeg er 172, mit endelig mål er 70 kg (har jeg tidligere vejet og min kropsbygning passer godt med de kg ;o) .

Håber, at nå 70 kg nytårsaften - kæmper i hvert fald for det!
14 år20. august 2010 kl. 09:27
Jeg vil også meget gerne starte. Jeg har igennem det sidste år haft en vægt der har svinget utroligt meget, og nu ligger den på 79, og har ligget der i nogle uger - hvilket måske er positivt, for så stiger den da ikke! :-)

Mit mål er at tabe 10 kilo, så jeg kommer under 70 igen, og da jeg lige er startet idag, så er jeg ikke kommet tættere på målet ;-) .

Jeg er 1.71 høj og vejer som sagt 79 kilo. Om 10 kilo er for meget, aner jeg ikke - men har sat mig det mål, for at have et mål at gå efter. Og jeg har også indtil omkring jul :-)
14 år20. august 2010 kl. 20:16

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...