JULEHOLDET

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

JULEHOLDET
I stedet for min egen tråd, opretter jeg nu en tråd der hedder juleholdet. Vi kan oprette den så tit vi har lyst til og behvov for. Men der vil ikke være nogen bestemt vejedag, da det ikke gør noget godt for mig de uger hvor det går skidt eller bare står stille. Så for mit vedkommende skal jeg have en tråd hvor alt er positivt, det er min måde at holde motivationen på. Fx. selv om man ikke taber sig en uge, kan man have være rigtig god til at motionere eller noget andet.

Så jeg synes, i og med julen er forbundet med hygge og glade mennesker, at dette skal være en tråd hvor vi kun skriver positive ting i:-) Ej hvis der er nogen der har behov for at fortælle noget negativt, så skal i være velkomne.

Men mit mål er at tabe 10 kg inden jul. Jeg vil ikke tælle hvor meget jeg taber, men jeg vil tælle ned af i stedet for. Bare for at prøve noget nyt :-)

Der mangler nu 9,7 kg! WEEE så er der hul på bylden, og jeg ved at til jul, så har jeg noget mit mål ;-) THINK POSITIVE...... Har forresten talt kcal i dag til morgenmad, første gang i lang tid!
14 år19. august 2010 kl. 06:55
re: JULEHOLDET
Jeg vil gerne være med. Jeg mangler 8,8 kg fra mit delmål på 10 kg.
14 år19. august 2010 kl. 09:57
Jeg hopper også på, mangler 18 kg, min deadline er godtnok først til nytår, men håber det er okay?
14 år19. august 2010 kl. 10:06
Ja vi har jo i forvejen en lille konkurrence kørende inde i msn-gruppen så jeg er selvfølgelig også med her.

Jeg skal tabe 9 kg i alt, så er jeg under 60 kg. :)
14 år19. august 2010 kl. 10:58
Melder mig paa juleholdet.
Jeg har konstateret, at jeg mangler 16 kg for at naa mit maal pa 72 kg inden jul. Super, det kan godt naaes ogsaa uden at skulle forcere mit vaegttab.

Jeg synes det er fint ikke at have en bestemt vejedag, for jeg har besluttet at laegge vaegten lidt paa is. Ellers bestiller jeg ikke andet end at staa der og glo :-)

Jeg har cyklet i skole idag med pigerne i stedet for at tage bilen, saa det var en god begyndelse paa omlaegningen af vaner.

Mvh Rie
14 år19. august 2010 kl. 11:03
Jeg melder mig også på juleholdet!
Jeg mangler ca. 13-15 kilo for at nå mit mål, og det er jo ikke helt urealistisk at kunne nå før jul. Så jeg vil give den en skalle sammen med jer, så jeg kan satse på at vedligeholde i julen i stedet for at tabe :)
14 år19. august 2010 kl. 11:49
Jeg vil jo - som bekendt - også tabe mig 15 kg - så jeg vejer 60 til juleaften. Mangler nu 10,9 kg - så der er altså røget 4,1 kg på 18 dage. Det er jeg sådan set godt tilfreds med.

Jeg følger også med her - om ikke andet så bare for at se, hvordan det går jer andre "supertabere"
14 år19. august 2010 kl. 12:02
Jeg er også på :)
Jeg er 172 og vejer 78 kg - Jeg har længe kæmpet med vægten og havde egentlig nået mit mål på 67 kg lige før jul sidste år. Jeg har imidlertid været på praktikophold langt væk hjemmefra og her har jeg taget godt ti kg på - de skal væk igen!!
Mit mål er igen 67 kg til jul :)
14 år19. august 2010 kl. 12:11
jeg vil også gerne være med mit mål hedder 80 kg inden jul startede på 96 for 2 mdr siden og vejer nu 88,5 så 8.5 kg inden jul.
14 år19. august 2010 kl. 13:02
Jeg er også med!

Mål:
Fra nuværende 82,7 til 75 til jul. Hvis det bliver til mere, er det kun fint.
14 år19. august 2010 kl. 13:12

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...