#12 af SiriS (slettet)
Min slanketråd om de sidste 10 kg!
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+SiriS (slettet)
re: Min slanketråd om de sidste 10 kg!
Rochelle, jeg har tabt 6 kg ud af 12 på et år, og der sker stort set kun fremskridt på vægten når jeg skruer op for motionen. Der skal helst motioneres flere gange om dagen, så dampen holdes oppe.
Et andet håndtag at trække i er mængden af grove grønsager, Spis roligt mere end 600 g om dagen, og sørg for at få protein til alle måltider.
Et andet håndtag at trække i er mængden af grove grønsager, Spis roligt mere end 600 g om dagen, og sørg for at få protein til alle måltider.
14 år22. august 2010 kl. 23:07
Rokko (slettet)
re: Min slanketråd om de sidste 10 kg!
jeg vil oss gerne være med her inde... mangler også omkring de sidste 10kg... jeg startede i febuar.. og har tabt mig 25kg indtil nu...
Min slankekure har oss stået lidt stille de sidste mange uger... og vil virkelig gerne af med de sidste kg... skal bare lige finde movivationen igen..
Har af en eller anden grund mistet den lidt i ferien, da man har givet sig selv lov til at spise nogle ting man ikke plejer og ikke haft tid til så meget motion...
men nu skal der ske noget... kom nu tager vi oss sammen så vi kan bli færdig og nå vores mål... :D
Min slankekure har oss stået lidt stille de sidste mange uger... og vil virkelig gerne af med de sidste kg... skal bare lige finde movivationen igen..
Har af en eller anden grund mistet den lidt i ferien, da man har givet sig selv lov til at spise nogle ting man ikke plejer og ikke haft tid til så meget motion...
men nu skal der ske noget... kom nu tager vi oss sammen så vi kan bli færdig og nå vores mål... :D
14 år24. august 2010 kl. 15:51
Jeg skal dog bare nå det inden slutningen af sommerferien 2011, da jeg der skal starte i gymnasiet, og dermed vil starte på en frisk.
Men det er jo bare omkring, hvordan man skal nå det, når man har kæmpet det sidste år og kun har tabt 4kg? :)