Min slanketråd om de sidste 10 kg!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Min slanketråd om de sidste 10 kg!
Dette er en tråd jeg starter op nu, og den slutter ikke før jeg får tabt mig de sidste 10 kg! Jeg har i forvejen tabt 20 kg (meget stolt af mig selv), men sommeren igennem har vægten været på standby. Nu skal det ske. Inden der står 1. jan. 2011 i min kalender vil jeg nå mit mål på 65 kg. Ved at skrive herinde, føler jeg mig lidt forpligtet til at opdatere og dermed give den max gas.

Startvægt: 75,0 kg
14 år18. august 2010 kl. 18:13
re: Min slanketråd om de sidste 10 kg!
SÅDAN - godt med en målrettet indsats. Vil følge dig... har jo selv en tråd om at nå 60 inden jul...så vores måldato er næsten den samme.

Flot med dit hidtidige vægttab. Jeg kender SÅ godt følelsen af liiiiiige at mangle det sidste.

HELD OG LYKKE
14 år18. august 2010 kl. 19:14
Hej Mål 65 :-)

Du var med på tråden 10 kilo - ... men der er run på derinde. Jeg startede tråden, men er egentligt ikke særligt motiveret idet jeg ikke rigtig har tabt mig det jeg ville.

Må jeg hoppe med herinde?

Mit endelige mål er 72 kilo den 12. maj 2011. Det er 15 kilo fra nu.
Jeg har i forvejen tabt mig fra 112 kilo til nu 87 - det er 25 kilo - noget jeg stadig har svært ved at forholde mig til, idet jeg er så fokuseret på mit mål, at jeg har svært ved at glædes over det jeg allerede har opnået.

God kamp - håber du vil følges lidt endnu :-)
14 år18. august 2010 kl. 19:59
Jo jo alle kan springe på!

Tak for ros;-) Og i lige måde til jer begge to!

Ja jeg trængte bare til at sparke mig selv igang efter flere ugers undskyldninger!
14 år18. august 2010 kl. 21:41
Hvorfor er de sidste 10 kilo altid så svære? Jeg har godt nok længe lagt og hoppet imellem 58 og 62. Håber snart det hedder mellem 54 og 58 og så mellem 50 og 54, når den gør det så er jeg i mål. Så er det bare at holde det.
Jeg håber dog meget at være færdig inden november, hvor jeg fylder 30. Total 30 års krise... arghhh!!!! ;-)
14 år18. august 2010 kl. 21:44
Hej.

Jeg vil også gerne springe på, mit mål er 70 kg inden 11.dec( skal til Tenerife).
Jeg vejer idag 82,6 kg.

Hvilke dage vejer i jer?Jeg ringer til min mor hver mandag og fortæller hvad jeg vejer.
Jeg kan ikke lade være med at veje mig hver dag.
Held og lykke til alle:)

Knus Annefie.
14 år19. august 2010 kl. 06:34
hej

det er sgu godt gået med 20 kg. Jeg synes det er svært at indtaste sine fødevarer her, f.x. spiser jeg hver dag 6 nødder men kan ikke finde ud af at indtaste det, da jeg kun får nogle færdigting op, når jeg søger. Det samme med aftensmad, der kommer alle mulige færdigprodukter op, som jeg ikke kunne finde på at købe. Gider du fortælle mig, hvordan du gør. Du køber vel heller ikke findus færdigfrikadeller o.l. Jeg ved ikke, hvordan jeg går ind og indtaster mine egne varer. Hvordan lang tid har du brugt på de 20 kg?
Gitte
14 år19. august 2010 kl. 08:43
Hej Gitte,
Prøv at taste "nød" så har du en masse muligheder. Det irriterende er når man tager en håndfuld med 5-6 slags nødder fra en tørret blanding.... hvad vejer 1 stk pecan nød ;-)

Jeg har siden nytår tabt mig de 10 kg, og KÆMPER med at få de sidste 4,5 kg smidt. De sidder dælme godt fast og har jo nok siddet lidt for mange år. De skal dog smides inden min kæreste har termin i midten af September... Forældre for første gang! ;-)

Nå men, pøj pøj til Jer alle, og tillykke med de flotte resultater I allerede har opnået!
Lars

14 år19. august 2010 kl. 08:58
Hej med jer

jeg er osse i den båd at mangle 10 kilo. Lige nu og sommeren over har jeg holdt mig på de 80 og regner med at det egentlig er en god pause for mig.
Døjer med lidt dårlig ryg, så mit løberi er på standby, men regner med at være klar igen om et par dage..

glæder mig til at følge jer andre på kampvejen..

tabt 11,4 kilo :o)
14 år20. august 2010 kl. 19:16
Tillykke med de 20 kg! Det er bare mega flot :)

Jeg skal også smide 10 kg..,.burde egentlig smide 20 kg mindst, men vil sgu gerne snart ha en bebs, så nøjes med de ti kg så det bliver inden for en overskuelig fremtid.

Held og lykke til jer alle :) Altid sjovt at følge nogen som har "det samme mål"
14 år20. august 2010 kl. 21:25

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...